Jump to content

Playstation Home


philip14

Playstation Home  

120 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij ervan?

    • Vet!
      45
    • Lijkt mij wel aardig
      22
    • Ik moet het eerst nog zien
      13
    • Lijkt mij niet veel aan
      10
    • Erg saai
      16
    • Anders, namelijk
      7


Recommended Posts

ik doe via home altijd mensen stalken en female characters harrassen echt geweldig :)

Bedoel je met 'female characters harrassen': een vrouw maken en daar met rond lopen?

Doe ik ook soms dan heb je een hele rij mannen achter je aan hangen :puh: (niet alsof dat ik dat wil... :ch: maar is gewoon grappig :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 380
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    70

  • Rullez

    54

  • studio dewolf

    25

  • Reinier93

    16

Home deze week voorzien van Red Bull Island

Reclame in games is iets dat we steeds vaker zien: de gamesindustrie blijft groeien en zo wordt het steeds aantrekkelijker om een groot publiek te bereiken. En wat is er dan beter om een eigen virtuele eiland in PlayStation's Home te hebben? Red Bull is de eerste grote Home 'sponsor' met een eigen virtuele eiland, waarop spelers met elkaar kunnen chillen en meedoen in de Red Bull Air Races.

Volgens een post op het PlayStation blog zal Home tijdens de update van deze week voorzien worden van Red Bull Island. Naast de competitieve mini-game Red Bull Air Race zal men de komende maanden nog diverse andere "Red Bull events" gaan toevoegen. Tevens krijgen de winkels van Ligne Roset (meubels) en Diesel (kleding) een eigen gevel in het virtuele winkelcentrum dankzij de update.

Er is geen precieze datum bekend voor de update, maar volgens de berichten zijn de Home-servers momenteel offline en kunnen we misschien vandaag al de nieuwe content verwelkomen.

http://www.gamersnet.nl/nieuws/200901/home...ed_bull_island/

Link to comment
Delen op andere websites

EA Sports Complex in ontwikkeling voor Home

Er is weer goed nieuws te melden voor liefhebbers van PlayStation Home, want naast de aankondiging van Red Bull Island heeft Electronic Arts tijdens de Consumer Electronics Show laten weten dat ook zij met een eigen, virtuele wereld voor Home zullen komen.

Deze wereld zal door het leven gaan als EA Sports Complex en is bedoeld voor zowel casual als hardcore gamers, waarin je exclusieve multiplayer games kunt spelen, diverse leaderboards kunt bekijken voor EA Sports games en daarnaast kan je er trailers bewonderen en andere EA Sports fans ontmoeten.

Uit de zojuist verschenen CES 2009 Trailer kunnen we al opmaken dat het in elk geval mogelijk zal zijn om samen een potje poker te spelen, een eenvoudige racegame te spelen en een potje golf te spelen. EA is van plan om haar complex in de lente uit te brengen en in de toekomst op heel veel gebieden verder uit te breiden.

http://www.gamersnet.nl/nieuws/200901/ea_s...ling_voor_home/

VIDEOTRAILER: http://www.gamersnet.nl/movies/home/ea_spo...omplex_trailer/

Bewerkt: door studio dewolf
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zit nu op de Japanse home!

En ik heb veel meer dan in de Europese!

Zoals een soort theater(Geen bios), en een gaminghal met allerlei arcade(Zoals pacman) games,

En er is heel veel anders dan de Europese home, dus ik zou zeggen, probeer het zelf, de Japanse Home is veel vetter, wel Japans, maargoed :puh:.

D'r is ook een Siren room, een horror room dus :puh:

Qua kleding is er niet veel verschil :puh:.

Ook de plein, die van de Europese is zo saai en stom, maar de Japanse is juist best stijlvol vind ik :puh:

Shopping gedeelte is vrijwel hetzelfde.

Bowling alley is vrijwel hetzelfde, maar anders ingedeeld, en daar is er 1 extra arcade spel, welke weet ik niet.

Maarja, kijk morgen wel weer verder :puh:

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb de game gespeeld.

Maar is er wel wat meer te doen dan praten, Bowlen, Rondlopen, Schaken, Winkelen?

En dansen enzo.

Er is ook een Far Cry 2 room waarin je games kan joinen. :Y

En je hebt ook nog de redbull airraces. (soort van minigame) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Playstation Home?

Is dat een site?

Ja zeker.

Ik heb de Playstation Store op mijn psp.

Daarmee kun je dan allemaal dingen kopen en gratis filmpjes en demo's downloaden.

Nee, Playstation Home is een virtuele wereld waar je kan rondlopen, mensen ontmoeten, bowlen, poolen,...

Het lijkt op Second Life.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...