Cool Hand Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) Een raket... waar wilde je heen ? Ruimte ? Of wilde je rond gaan vliegen, zal denk moeilijk gaan i.v.m met de snelheid ben je zo weer uit het spel Een duiboot lijkt me wel geinig, maar is niet zoveel ruimte voor, en wat is daar leuk aan alleen een beetje varen Koos. EDIT: Fiets zal er vast wel weer inzitten denk ik, net zoals in San Andreas. Bewerkt: 14 augustus 2005 door Cool Hand Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Een jetski natuurlijk! Of zo'n heel oude wagen, 1 v/d eerste die zijn gemaakt... Reageren
XelQn Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 De mijne toch ht volgende -Hydra -Stuntplane -Jetpack -apache En nog meer Reageren
Blu3ice Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ofwel: Stealth bommenwerper B-52 Raket spaceshuttle of, ja iets met ruimtevaart of grotere versies van de vorige voertuigen Ik denk stealth bommenwerper Reageren
Jon-asses Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 een jetski lijkt mij echt zalig!! of een onderzeeer maar een ruimteschip gaat het niet worden denk ik ! greetz jon-asses Reageren
PuffDawg Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 een jetski!(net zoals vele andere ) voor in de bergen te crossen en motors(harley davidsons look-a-likes)met zo'n karretje aan de zijkant :'D Reageren
Velaro Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Ik zou een jetski kiezen,stel nou voor een spaceshuttle in gta haahahahahaha en een duikboot lijkt me ook wel wat Reageren
braxe2005 Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Een ufo lijkt me wel wat Alleen dan geen ufo van aliens maar van nasa en dat die ufo dan een geheim project is, en dat jij het moet stelen net zoals in area 96 met de geheime jetpack. Het lijkt me ook wel tof om een nieuwe manier van vliegen te ervaren. Reageren
Ikkes Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 duikboot of enorm grote boot waarmee je WEL kan varen. Groeten Ikkes Reageren
Achille Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Die grote boten zouden echt te sloom gaan en te langzaam sturen.. Voor mij ook een Duikboot Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Een Jetski lijkt me wel geinig :'D Of botsautotjes lijkt me ook wel leuk, dat je daar bijv. op de kermis in kan rijden Reageren
Stino Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) Botstauto's moeten er zeker in, ook dat je door de stad kan rijden En een sneeuwscooter! Bewerkt: 27 september 2005 door Stino Reageren
commando Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 ik zou wel een heel groot voertuig willen zoals de Bismarck Bismarck's forward main 380mm gun turrets dat lijkt mij leuk. wat mij ook leuk lijkt is een ondezeeer of een bommenwerper het liefst eentje uit WW2. eigenlijk zou ik er 50 keer zo veel auto's in willen maar ik denk dat dat niet lukt. COMMANDO Reageren
Le MrG Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Ik zou ook wel een Slagschip willen hebben Of een Beter Apache (met Radarbeeld enz.) Of een onderzeer(politie aanvalen) of een Rolstoel lol Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.