Jump to content
Joriz

ESRB geeft Grand Theft Auto IV M rating!


gallery_1_5_13273.jpg
Zoals wel te verwachten was heeft de Entertainment Software Rating Board (ESRB) Grand Theft Auto 4 vandaag een M rating (Mature - 17 jaar en ouder) gegeven om de volgende redenen: Partial Nudity, Strong Language, Strong Sexual Content, Use of Drugs and Alcohol, Blood en Intense Violence. Opvallend is dat ze voor het eerst ook waarschuwen voor deels naakt in het spel. Wat het naakt precies inhoud is nog niet echt bekend al lijkt het mij sterk dat ze weer met hot coffee achtig materiaal aan komen zetten.

De PEGI rating in Europa geeft al vanaf het begin aan dat GTA4 18+ is aangezien de uitgever voor Europa de rating aan de hand van regels er zelf op mag zetten.

Voor meer informatie over het ESRB rating systeem zie WikiGTA.

Houd GTAGames.nl in de gaten want vanavond komt er een update aan de officiële Grand Theft Auto 4 website. Hier zullen wij weer uitgebreid over zullen berichtgeven en behalve dat alles van top tot teen analyseren in de GTA4 sectie van ons forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Jeeuh.. Dan mag ik hem lekker kopen :dans:^_^ Wel apart dat het nu opeens 17+ is geworden. Ik had toch echt 18 verwacht.

@Hieronder! Achja, ik wordt over twee maanden 18, dus heb er in dat geval niet veel meer hinder van.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Mijn hele bericht quoten lijkt me niet echt nodig

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het gaat om de ESRB rating, Pennywise. Het ESRB heeft GTA vrijwel altijd een Mature rating gegeven. PEGI (wat in Nederland geldig is) geeft evenals voorgaande GTA's een 18+ waardering. Niets nieuws onder de zon, dus.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat het naakt precies inhoud is nog niet echt bekend al lijkt het mij sterk dat ze weer met hot coffee achtig materiaal aan komen zetten.
Hot Coffee valt dan ook in een andere categorie dan "deels naakt". Het lijkt me dat ze op de stripclub(s) doelen, in een van de trailers was wel wat deels naakt te zien geloof ik.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Misschien zie als je zo`n hoer oppakt van straat dat je ze nu ook daadwerkelijk iets ziet doen dan :puh::? Maar denk idd ieerder dat ze die stripclubs bedoelen.

Bewerkt: door Klokkie89

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

17+? :? Wat is dat nou weer voor een rating, het is altijd 12+ 16+ en 18+. Maar toch geen 17+? :? Voor dat ene jaartje kunnen ze het net zo goed 18+ maken, dat staat teminste mooier op een hoesje. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

17+? :? Wat is dat nou weer voor een rating, het is altijd 12+ 16+ en 18+. Maar toch geen 17+? :? Voor dat ene jaartje kunnen ze het net zo goed 18+ maken, dat staat teminste mooier op een hoesje. :)

Het is Amerikaans :puh:

die hebben andere ratingen...

wat voor hun Mature is, zou voor ons 17+ zijn :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik geloof dat elke GTA game tot nu toe een 18+ rating heeft gekregen tot nu toe

ik zal de hele avond op post blijven op gta forum en gta site voor die update

greetrz :koffie::koffie:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...