Jump to content
Joriz

ESRB geeft Grand Theft Auto IV M rating!


gallery_1_5_13273.jpg
Zoals wel te verwachten was heeft de Entertainment Software Rating Board (ESRB) Grand Theft Auto 4 vandaag een M rating (Mature - 17 jaar en ouder) gegeven om de volgende redenen: Partial Nudity, Strong Language, Strong Sexual Content, Use of Drugs and Alcohol, Blood en Intense Violence. Opvallend is dat ze voor het eerst ook waarschuwen voor deels naakt in het spel. Wat het naakt precies inhoud is nog niet echt bekend al lijkt het mij sterk dat ze weer met hot coffee achtig materiaal aan komen zetten.

De PEGI rating in Europa geeft al vanaf het begin aan dat GTA4 18+ is aangezien de uitgever voor Europa de rating aan de hand van regels er zelf op mag zetten.

Voor meer informatie over het ESRB rating systeem zie WikiGTA.

Houd GTAGames.nl in de gaten want vanavond komt er een update aan de officiële Grand Theft Auto 4 website. Hier zullen wij weer uitgebreid over zullen berichtgeven en behalve dat alles van top tot teen analyseren in de GTA4 sectie van ons forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Jeeuh.. Dan mag ik hem lekker kopen :dans:^_^ Wel apart dat het nu opeens 17+ is geworden. Ik had toch echt 18 verwacht.

@Hieronder! Achja, ik wordt over twee maanden 18, dus heb er in dat geval niet veel meer hinder van.

ik word in september 14 , en ik heb hem gewoon kunnen reserveren ^_^

anders laat ik hem mijn vader lekker halen :cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

cool

ik vind het een toppie spel :tu:

ik ben pas 12 maar m'n moeder haald hem gewoon voor me

hebben jullie ook een playstation 3 met 60 gb

gr. RutgerZyos :cya:

ik heb ook een playstation 3 met 60 gb en hij bevalt me SUPER!!! de dag daarvoor had ik ook nog een xbox360 maar die bekraste de disc en toen bn ik terug gegaan met de xbox360 ze wouden het geld voor de conslole zelf wel terug geven maar niet voor de game die ik er bij had gekocht omdat ik hem zelf kapot heb gemaakt zijden ze maar dat was niet waar

(toen ik begon over de rechter gaven ze het geld toch nog terug :D ) DUS LEZERS KOOP GEEN XBOX360!!! KOOP EEN PLAYSTATION 3 VEEL BETER BEELD EN GELUID

microsoft repareert de xbox, en je krijgt er meestal wel een extra controller, tegenwoordig is dat probleem verholpen, de ROD komt ook amper nog voor door een nieuwe ventilator , voor online gaming zou ik voor de Xbox 360 gaan , maar als je er ook blue-ray op wil kijken zou ik voor de PS3 gaan :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...