Jump to content

Wie mag zeker NIET terugkomen?


Mister Fuji

Welk personage hoef je nooit meer te zien?  

83 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk personage hoef je nooit meer te zien?

    • Catalina
      49
    • Zero
      43
    • OG Loc
      9
    • The Truth
      3
    • Auntie Poulet
      8
    • Lance Vance
      17
    • Ken Rosenberg
      11
    • Officer Tenpenny
      12
    • Ricardo Diaz
      8
    • Claude, Tommy Vercetti of Carl Johnson
      10


Recommended Posts

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister Fuji

    9

  • Tha Real G.

    3

  • lunatic_gamer

    3

  • Silverwing

    2

Ik vindt lance vance al vanaf het eerste begin een verschrikkelijk irritand mannetje hij laat je missies mislukken door niet snelgenoeg in te stappen en doet verder helemaal niets in deze missie.

Effe offtopic,

wel een over nagedacht dat catalina zeer waarschijnlijk ook al dood is.

Dit is omdat tijdens de aftiteling van gta III je haar hoort praten tegen Claude of hoe die ook genoemd wordt. en je tijdens een zin een schot hoort en zij nooit die zin afmaakt. let maar op

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt lance vance al vanaf het eerste begin een verschrikkelijk irritand mannetje hij laat je missies mislukken door niet snelgenoeg in te stappen en doet verder helemaal niets in deze missie.

Effe offtopic,

wel een over nagedacht dat catalina zeer waarschijnlijk ook al dood is.

Dit is omdat tijdens de aftiteling van gta III je haar hoort praten tegen Claude of hoe die ook genoemd wordt. en je tijdens een zin een schot hoort en zij nooit die zin afmaakt. let maar op

:blink:

kan aan mij liggen, marem, weet jij zeker dat je gtaIII gespeeld hebt...

Voor zover ik het mij herriner, vliegt Catalina weg van het Cartel Mansion naar de Dam. Aangekomen bij de dam moet je je door een hoop Cartels heenmaaien om Misty uit de handen van de 'schurken' te redden. Vervolgens komt Catalina weer voorbij met de Chopper, die jij dan vervolgens met een bazooka uit de lucht moet knallen. Catalina stort neer met de helikopter in het meer en jij bevrijdt Misty, waar je vervolgens een interessant gesprek mee voert, terwijl de aftiteling begint...

Dus JA; catalina is dood, maar niet om een of andere vage rede waar jij mee aankomt volgens mij :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

ken rosenburg mag wel wegblijven.

bin there thone that.

en wat iedereen tegen katalina heeft???

vond die missies juist tof, en zij is de enigste die je af en toe nog eens

belt na de verhaal lijn :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij niet dat GTA Next eerder dan VC afspeelt, ze hebben in de GTA NEXT waarschijnlijk meer en betere auto's, als je dan terug ga in de tijd heb je dat waarschijnlijk niet meer. Dus komen Ricardo Diaz en Lance denk ik niet terug. Uit SA ken ik ze niet. Ken Rosenberg mag van mij wél terugkomen, die maakt het hele spel komisch, die zei in 100 zinnen netzoveel als Tommy in 3 woorden :lol: .

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...