Esther Posted February 8, 2005 Report Posted February 8, 2005 OG Loc, mag van mij wel wegblijven, wat een irritante stem heeft die vent zeg :angry:
bjorn13 Posted February 9, 2005 Report Posted February 9, 2005 ik hoef die psiegiese khatalina nooit meer te zien die had cj bijna dood geknalt en en toenn zij die carl i love u :lol: die is gek :angry:
Mister Fuji Posted February 10, 2005 Author Report Posted February 10, 2005 waarom staat Toreno er niet tussen....van mij mag die nooit meer terugkomen (soo what een late reactie) ja sorry, lijstje was al vol, maar je hebt gelijk, kutmenneke mag wel weg blijven ja, met zn NOE (WHAH!!!)
arnie Posted February 10, 2005 Report Posted February 10, 2005 Zero mag van mij wegblijven ,want die missies van hem zijn zoooo ambetant. Maar og loc mag blijven, ik vind het wel een grappige ket. :lol:
Don Falcone Posted February 10, 2005 Report Posted February 10, 2005 Zero mag van mij wegblijven ,want die missies van hem zijn zoooo ambetant. Maar og loc mag blijven, ik vind het wel een grappige ket. :lol: Ja, die zero moet echt weg blijven. Ik wil niet weer kut missies
Mister Fuji Posted February 10, 2005 Author Report Posted February 10, 2005 Zero mag van mij wegblijven ,want die missies van hem zijn zoooo ambetant. Maar og loc mag blijven, ik vind het wel een grappige ket. :lol: WAT zijn die missies? Ambetant!?! Met hulp van de Dikke van Dale: am·be·tant (bn.) 1 [belg., inf.] vervelend Ach so, we hebben met een belg te doen , zeg dan gewoon vervelend joh
Tha Real G. Posted February 11, 2005 Report Posted February 11, 2005 Zero mag van mij wegblijven ,want die missies van hem zijn zoooo ambetant. Maar og loc mag blijven, ik vind het wel een grappige ket. :lol: WAT zijn die missies? Ambetant!?! Met hulp van de Dikke van Dale: am·be·tant (bn.) 1 [belg., inf.] vervelend Ach so, we hebben met een belg te doen , zeg dan gewoon vervelend joh zeg dit hoeft ook niet dat is spammen <_<
X-Zero Posted February 11, 2005 Report Posted February 11, 2005 catalina wat een stomme :angry: bitch :angry: je zit die missie' s te spelen en zeiken dat ze doet tikkeltje last van adhd :jorizsign: super killer
Silverwing Posted February 11, 2005 Report Posted February 11, 2005 Ja maar haar missies waren wel super makkelijk
X-Zero Posted February 11, 2005 Report Posted February 11, 2005 dat wel ja, maar het verdient wel lekker. :questionmark:
Silverwing Posted February 11, 2005 Report Posted February 11, 2005 (edited) Ja idd Kzou het wel niet zo erg vinden als ze terug komt. Kan je misschien weer ikkr geld verdienen Edited February 11, 2005 by Dragonmaster
superman Posted February 12, 2005 Report Posted February 12, 2005 (edited) zero mag op rotten met zijn stomme missies <_< Edited February 12, 2005 by superman
Blizz Posted February 20, 2005 Report Posted February 20, 2005 iedereen behalve de hoofdpersonages (claude, tommy,cj) ja superman jebt gelijk me die stomme missies <_< [EDIT door Lantyz: Niet dubbelposten, svp. Gebruik de EDITknop om je vorige bericht aan te passen.]
Recommended Posts