Jump to content

Wie mag zeker NIET terugkomen?


Mister Fuji

Welk personage hoef je nooit meer te zien?  

83 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk personage hoef je nooit meer te zien?

    • Catalina
      49
    • Zero
      43
    • OG Loc
      9
    • The Truth
      3
    • Auntie Poulet
      8
    • Lance Vance
      17
    • Ken Rosenberg
      11
    • Officer Tenpenny
      12
    • Ricardo Diaz
      8
    • Claude, Tommy Vercetti of Carl Johnson
      10


Recommended Posts

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister Fuji

    9

  • Tha Real G.

    3

  • lunatic_gamer

    3

  • Silverwing

    2

dat irritant wif van een catalina :angry:

mag van mij volgende gta wel onderduiken zo irritan elke keer zo iemand aan je kop te zeuren. Maare Zero die missie waren evht vet en niet eens zo moeielijk na een paar keer dan maar het spel moet ook niet zo makelijk zin.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zero, saai mannetje, saaie missies (allemaal het zelfde en ik haat RC verhiceles) en een lompe trage saaie hopeloos stemmetje. :engel: En atalina is wel lol met haar gezeur, OG Loc was ook harstikke lol, Tenpenny mag weg maar liever niet. De Lance Vance Dance was ook wel leuk. CJ, Tommy en Claude mogen ook wel blijven (maar niet allemaal in een game) enne, dat was het wel, oh ja, Auntie Poulet moet zeker weg ook en Umberto nog wat mag ook weg, sterker nog, de Cubanen en HAitianen mogen wel helemaal weg. Ken is ook zo'n vette lol gast die alleen maar rustig is als hij 50000 KG Cocaine op voorraad heeft. The Truth is ook wel lol dus die blijft ook. Diaz is ook een lauw gastje (als het aan hem lag was nu zijn villa verrot) dus die blijft ook. :schater:

Bewerkt: door need my speed
Link to comment
Delen op andere websites

Zero hoef ik niet meer te zien nadat hij me uren van frustratie heeft bezorgd! Hij mag alleen terug komen als je hem mag neerknallen in het volgende deel :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...