Hanneswasco Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Eigenlijk wel, maar Ikkes zal het wel te druk hebben met zijn nieuwe fora. Inderdaad, hij is ons gewoon vergeten.
Fiegel5 Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Eigenlijk wel, maar Ikkes zal het wel te druk hebben met zijn nieuwe fora. Inderdaad, hij is ons gewoon vergeten. Niet leuk nee
Tjerk Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Misschien is dit wel de ultieme geduldheids opdracht?
Hanneswasco Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Misschien is dit wel de ultieme geduldheids opdracht? Dat kan inderdaad zijn, maar dan ga ik waarschijnlijk niet door naar de volgende ronde.
TomHagen Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Misschien is dit wel de ultieme geduldheids opdracht? Dat kan inderdaad zijn, maar dan ga ik waarschijnlijk niet door naar de volgende ronde. Of juist niet. De test wie het vaakst in dit topic kijkt of er al iets is gebeurd.
Tjerk Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Ikkes denkt waarschijnlijk alleen maar aan zichzelf
Hanneswasco Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Ikkes denkt waarschijnlijk alleen maar aan zichzelf Ik ook. Neen, ik heb het hem even op MSN gevraagd, en hij vertelde mij dat hij het nogal druk had met school en andere projecten op het forum. Hoe gewoon het hoofd topic in de gaten en dan zal je wel snel opmerken als ronde 2 begint. Het zal waarschijnlijk morgen of ergens in het weekend beginnen.
Gijsso Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Laten we dan maar het kamp alvast opzetten. Dan hebben we al een opdracht voltooid.
Hanneswasco Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Het duurt nu toch wel heel lang. Hij is bijna een week te laat.
Tjerk Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Ik weet niet wat die kerel allemaal uitvoert, maar hij had best wel even een berichtje kunnen posten. Misschien... was het allemaal wel een grap
TomHagen Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Ik weet niet wat die kerel allemaal uitvoert, maar hij had best wel even een berichtje kunnen posten. Misschien... was het allemaal wel een grap Die 'gast' verwacht denk ik dat we wel een beetje geduld hebben Maar die kokosnoten komen wel mijn strot uit
Tjerk Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 De gene die het minst iritante berichten heeft geplaatst is de winnaar
Ikkes Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Ik zie dat jullie al aardig bekend met elkaar goed worden en dat is natuurlijk alleen maar goed. Ik weet dat ik veel te laat ben met het starten van de volgende ronde, maar de redenen kan je in de post van Hanneswasco lezen. Vanmiddag zal de volgende ronde starten .
Recommended Posts