Jump to content

[OV] Expeditie Robinson: Forum Editie


Ikkes

Recommended Posts

  • Reacties 876
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TomHagen

    205

  • Gijsso

    129

  • Hanneswasco

    117

  • Tjerk

    103

Top Posters In This Topic

Ik ga me nu toch echt heel diep schamen. Ik had verwacht om vroeg thuis te zijn vanmiddag maar onze beste vrienden (leraren :duh: ) vonden het handig om nog even wat langer door te gaan met gevolg geen tijd meer voor ER. Mijn nederige excuses voor wat het nog waard is :7 . Maar ik beloof het nu echt:

Dinsdag 22 April 2008 gaan we verder.

*gaat verder met schamen*

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal morgen, helaas, tot rond 6 uur afwezig zijn wegens een schoolreis naar Brussel. Het volgende probleem: aanstaande vrijdag ga ik 1 week op vakantie. Ik ben dus een hele week niet aanwezig en ik weet dus niet of het dan nog nodig als ik één ronde mis hierdoor, maar aangezien de snelheid van Ikkes heb ik zo'n vermoeden dat het wel gaat lukken als de ronde langer dan één week duurt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

En hoe zou Ikkes moeten weten dat we gaan stemmen op MSN? Nee we gaan gewoon een beetje vergaderen, dat lijkt me het handigst.

Ik zal zoveel mogelijk mensen even een PB sturen en anders in andermans profiel kijken. Ik heb de MSN Van sommigen dus het is maar een beperkt lijstje. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mij kun je ook toevoegen: ****

En ik ben ook vanaf vrijdag op vakantie tot maandag 5 mei. Dus mij niet gelijk weg willen hebben omdat ik niet online ben.

Oke, veranderd

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Mij kun je ook toevoegen: ***

En ik ben ook vanaf vrijdag op vakantie tot maandag 5 mei. Dus mij niet gelijk weg willen hebben omdat ik niet online ben.

E-mailadressen mag je niet posten op het forum. ;) Alleen in profiel en via PB.

Wanneer vinden jullie een goed moment om te 'vergaderen'? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...