Jay; Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) Ik vind hem ook wel geschikt. Ik hoef niet persé leider te zijn. Bewerkt: 23 april 2008 door Jay;
Tjerk Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik vind ThunderCover ook wel geschikt, maar wie wordt de 2e "gelukkige"
Thundercover Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Prachtig dat jullie vertrouwen in mij hebben, maar laat dat pas zien bij de stemming. Een open stemming is namelijk ook niet de bedoeling. Hoe je dit doet moeten jullie zelf uitzoeken je moet echter wel onthouden dat er geen gebruik gemaakt mag worden van een poll en "open stemmen (lees: posts).
Jesperkaj Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Sorry voor de inactiviteit, ik was dit evenement helemaal vergeten. Maarja, mijn naam is Jesper. Ik ben 13 jaar (15 nov. 14) en ik vind GTA vet. Ook geniet ik hier van de sfeer van het forum en heb ik al veel vrienden gemaakt. Ook geniet ik hier van de activiteiten (sa-mp avonden etc.) die hier plaats vinden. Verder ben ik net uit de zee en ben ik nu weer aan land. Over de leiderschap vind ik Thundercover het meest geschikt, mede doordat hij goed kan leiden, neem de F1 blog aan.
Hanneswasco Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Nou anders laten we stemmen tussen Thundercover, TomHagen en Tjerk. Het lijkt me een goed idee om allen een PB naar mij te sturen met daarin de 2 namen die jij als leider wilt? Na 2 dagen ofzo meld ik dan wie de 2 uitverkorenen zijn. Zijn jullie hier mee akkoord?
Jay; Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) Ik ben het er mee eens, bovendien is het nog anoniem (als Hanneswasco niks zegt). Ik weet niet of iedereen hier al gepost heeft maar als iemand het hier niet mee eens is horen we het wel. Ik stuur m'n lijstje dus alvast. Hanneswasco, eerlijk hé! Bewerkt: 24 april 2008 door Jay;
Thundercover Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik vind het goed, zolang we maar niet op ons zelf stemmen. Als iedereen het hiermee eens is, kunnen we het aan Ikkes voorleggen en alleen maar hopen op goedkeuring van de almachtige.
Hanneswasco Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik vind het goed, zolang we maar niet op ons zelf stemmen. Als iedereen het hiermee eens is, kunnen we het aan Ikkes voorleggen en alleen maar hopen op goedkeuring van de almachtige. Ik heb het al aan Ikkes gevraagd, en hij vindt het oké. Jullie kunnen dus allemaal een PB'tje naar me sturen.
Tjerk Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Nou, ik heb me stem alweer uitgebracht. Het mooiste zou natuurlijk zijn als iedereen het vandaag zou kunnen doen.
TomHagen Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Nou, ik heb me stem alweer uitgebracht. Het mooiste zou natuurlijk zijn als iedereen het vandaag zou kunnen doen. Ach morgen kan ook nog denk ik.
Ikkes Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Liefst vandaag, maar ik wil het inderdaad uiterlijk morgen een uitslag zien.
Tjerk Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Hoeveel mensen hebben nu al hun stem uitgebracht?
Hanneswasco Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Enkele mensen hebben hun stem uitgebracht en uiteindelijk heb ik de uitslag. Thundercover stond duidelijk op nummer 1. En op de tweede plaatst stond, met maar 1 stem verschil, TomHagen. Tjerk, sorry maar jij bent dus geen teamleider. Dus de 2 teamleiders zijn Thundercover en TomHagen!
TomHagen Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Kampleiders! Nou ik ben benieuwd wat me moeten doen
Jay; Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Moeten we onszelf nu niet verdelen zodat elke helft een andere teamleider heeft of hoeft dat niet?
Recommended Posts