Jump to content

[OV] Expeditie Robinson: Forum Editie

Recommended Posts

• Reacties 876
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TomHagen

205

• Gijsso

129

• Hanneswasco

117

• Tjerk

103

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Maar hopen dat het niet zo lang duurt voordat er weer een ronde start. Het is een beetje een ouwe mannen tempo :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
Komt door die oude man in TomHagen's avatar. :-(
Topfit.
ons kamp gaat winnen!!!
Wat denk je dan met zo'n kampleider :) Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:
Ik denk eerlijk gezegd dat ons kamp gaat winnen, toch Thunder? :puh:

Je vergist je hoor. ;)

Kom laat die volgende ronde maar komen!

Geplaatst: (bewerkt)
(...) Thundercover mag beginnen omdat hij unaniem verkozen was. (...)

Lijkt me duidelijk dat iedereen vertrouwen in een glansrijke overwinning voor mij mijn kamp heeft. ^_^

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:

De volgende ronde zal vanavond van start gaan, ik hoop dat jullie allemaal uitgerust zijn want dat zal je nodig hebben :D .

Geplaatst:

Ik wil even reageren op de aankondiging van Ikkes in het andere topic. Tot 3 uur opblijven kan wel maar realiseer dat het forum enkel maar een hobby van ons is, niet ons leven. Wij moeten ook de volgende dag naar school, voor eindexamens leren enz. Daarom had ik liever iets anders, maar goed als het niet anders kan dan moet het maar.

Geplaatst:
Ik wil even reageren op de aankondiging van Ikkes in het andere topic. Tot 3 uur opblijven kan wel maar realiseer dat het forum enkel maar een hobby van ons is, niet ons leven. Wij moeten ook de volgende dag naar school, voor eindexamens leren enz. Daarom had ik liever iets anders, maar goed als het niet anders kan dan moet het maar.
Vanacht ben ik van de partij :D Maar de rest van de week kan ik dus niet. Als het nou vakantie was :(
Geplaatst:

Het is ook niet verplicht hoor ;) . Het is een keuze die je voor jezelf en je team maakt. Je kan het ook zo dan dat je iets over 12 post als je dan nog op bent en dan gewoon afwacht en de volgende ochtend kijkt.

Ik heb het speciaal op deze "vrijwillige" basis gedaan zodat ook de jongere deelnemers zich niet verplicht voelen. Mijn excuses als het niet zo overkwam.

@Tjerk: Prachtig hè die 2500 ^_^ .

Geplaatst:
Het is ook niet verplicht hoor ;) . Het is een keuze die je voor jezelf en je team maakt. Je kan het ook zo dan dat je iets over 12 post als je dan nog op bent en dan gewoon afwacht en de volgende ochtend kijkt.

Ik heb het speciaal op deze "vrijwillige" basis gedaan zodat ook de jongere deelnemers zich niet verplicht voelen. Mijn excuses als het niet zo overkwam.

Vrijwillig? Er wordt toch iemand naar huis gestuurd? Als we niet mee doen, verliezen we. Dus wat dat betreft zit er toch niet veel anders op lijkt me :7
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...