moechy Geplaatst: 27 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Als je nou Gothics, Emo's of Urban bent iedereen blijft normaal, als ze maar de "anderen" niet storen . Meestal zijn het de anderen die het niet kunnen hebben dat zij zo zijn. Dat is het grote probleem van alles in deze wereld mensen kunnen niet accepteren hoe anderen zijn. Als er iemand die emo is voorbijkomt ga ik er niks tegen roepen. Mssch een vriendelijke goeiemorgend fzo maar geen dingen als EMO EMO EMO of "ga jezelf snijden" dat ik ook al een paar keer heb horen roepen. hahahah ik was op vkaantie en toen was er een emo en iedereen ging zeggen EMO EMO EMO en toen ging die huilen maar ik ging hem helpen en toen sloeg iik een van die gast op ze neus Zo kennen we onze hank
Amfetamientje Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 valt me steeds meer op dat er groteren groepen emo's bij de AH komen om inkopen te doen op donderdag/vrijdag avond. wat een herrie kunnen zij maken zeg jesus. ze plunderen de boel en als er iets op de grond valt laten ze het ook lekker liggen. zijn net beesten als je ze zo ziet.
moechy Geplaatst: 28 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 valt me steeds meer op dat er groteren groepen emo's bij de AH komen om inkopen te doen op donderdag/vrijdag avond. wat een herrie kunnen zij maken zeg jesus. ze plunderen de boel en als er iets op de grond valt laten ze het ook lekker liggen. zijn net beesten als je ze zo ziet. En dat zijn alleen emo's die dat doen zeker?
Amfetamientje Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 moechy, je kan ook stoppen met reageren want het maakt niet uit wat ik zeg je bent het er toch niet mee eens omdat het "persoonlijk voor je is" ik zie dat in elke reactie van je. ik zei alleen wat me opviel.
-Omar- Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Is emo niet gewoon een ander woord voor depressief ? Nee, want lang niet alle emo's zijn depressief Ik heb een lange tijd een vriendengroep gehad waarvan in een paar weken tijd meer dan de helft zomaar 'emo' werd. Inclusief skinny jeans, aparte kapsels en jankmuziek. En niet te vergeten, iedereen móest natuurlijk bi zijn! Als het op de complete subcultuur van emo gaat heb ik er niks tegen, maar waar ik wél wat tegen heb zijn de aandachtstrekkertjes, de 14-jarigen die zich zo kleden en gedragen om cool te zijn. Hmm, cool zijn voor emo's? Man als je met Old-stars een Dickies (skatebroek) al rondloopt wordt je al uitgescholden door die voetbal, hardcore en normale nerds. En Hank weet jij hoe zielig je bent. En dit topic is eigenlijk een beetje verkeerd. Er gaan hier allemaal mensen oordelen die er niks van weten en stoer gaan doen..... In iedergeval ik heb er nog niet veel me te maken gehad. Wel met skaters en punkers wat ook vrienden van mij zijn en waar ik gitaar mee speel. En wat boeit het als ie een emo sign heeft? Bewerkt: 28 juni 2008 door -Omar-
Amfetamientje Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 En wat boeit het als ie een emo sign heeft? lijkt me logisch, dat je niet objectief kan oordelen.
Nemean^inf Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) ik denk er precies zo over, waarom doe ze dit eigenlijk? Waarom zie je zo vaak van die jongeren met scooters, petjes, bondkragen, witte schoenen en een sigaret in hun bek rondhangen in het dorp/stad ?? Waarom zitten anderen op een gta forum? Waarom hangen anderen de hele dag in een sportschool of zitten sommigen de hele dag met hun neus in de boeken??? Gewoon om dat je zelf graag wilt, als emo's nou graag naar emo-muziek luisteren, sommigen zichzelf snijden, en sommigen doen alsof ze overal schijt aan hebben, dan moeten ze dat toch lekker zelf weten? Waarom bemoeien niet-emo's zich daar zo mee. Let gewoon niet op emo's als je ze niet mag. Ik heb zelf ook wel metal-shirts in mijn kast liggen, ik maak mijn ogen ook wel eens zwart, ik luister naar rock/metal, ik snij mezelf niet, ik ben niet depessief, ik ben ook geen emo. Ik vind de meeste emo's hardstikke aardig, het zijn hele vriendelijke mensen: Als je respect voor hun hebt, hebben zij dat ook voor jou. Kijk ik merk in veel van jou reacties dat je echt anti -jump, -Hardcore, -Hardstyle bent etc. Ik zelf vind sommige nummers van Hardcore/Hardstyle gewoon goed, de laatste tijd luister ik Linkin Park. Op zich vind ik er niks mis mee! Het is je smaak en doen en laten. Kijk wat Emo's eigenlijk luisteren weet ik niet, en ik vind alleen Jongens die zich met overdreven kapsels en overdreven make-up echt tja,,, noem het maar vies ik weet niet het hoort niet. Het lijkt net dat die jongens een reden zoeken om toch nog op een meisje te lijken... maar hé das mijn mening je hoeft hem niet te delen dus kraak ook deze mening niet af! Op zich vind ik de meiden die zich zo kleden en dergelijke best leuk uit zien! Maar sommige denk ik weer van; "oké dan". Het kan overdreven of gewoon normaal. Ieder heeft zijn eigen stijl en eigen klasse. Maar als er een Emo-dame bij me zou komen zeg ik geen nee, ze zien er vaak lief uit . Ik ga zelf niet me ze om, omdat ik niet echt er contact mee ga leggen heb zo zelf mijn connecties. Ik ben basic om het zomaar te noemen. Wit/zwarte Nike's, Nickelson Jas, T-shirt, en gewoon licht hangende broek.. niet echt 1 die op mijn knieën hangt. In mijn klas zitten wel 2 ventjes die beetje licht Emo zijn.. maar die zijn best aardig. Wel is er 1 dame op school die met grote witte dobbelstenen in der oren loopt, en dat vind ik ietsje te overdreven. Dat emo's zich allemaal snijden, dat is een vooroordeel en ik heb 1 keer iemand horen zeggen; "Vooroordelen maken mensen kapot!" en dat klopt. Bovendien voor de jongens nog even 1 eyecandy! :$ :$ :$ Bewerkt: 28 juni 2008 door Nemean^inf
moechy Geplaatst: 28 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 En wat boeit het als ie een emo sign heeft? lijkt me logisch, dat je niet objectief kan oordelen. Tuurlijk kan ik wel objectief oordelen. Ik ben zelf geen emo. Mijn beste vriendin daarentegen wel. Ik haat het gewoon dat alle mensen zoveel vooroordelen hebben.
Amfetamientje Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 ja maar elke keer als er maar iets negatiefs wordt gezegd dan is het gelijk van "nee blablablabalbal" maar goed ik kom maar niet meer in dit topic.
moechy Geplaatst: 28 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 ja maar elke keer als er maar iets negatiefs wordt gezegd dan is het gelijk van "nee blablablabalbal"maar goed ik kom maar niet meer in dit topic. Tuurlijk. Omdat de meeste negatieve dingen vooroordelen zijn en het meestal geen goed onderbouwde meningen zijn.
Sdajafol Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Sorry moechy, maar ik ben het wel een beetje met Plantebak eens.. Op elke post moet jij meteen weer een reactie plaatsen. Dit is een forum, maak het niet zo persoonlijk en trek je er eens wat minder van aan, of ga een keertje naar buiten
Nemean^inf Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Sorry moechy, maar ik ben het wel een beetje met Plantebak eens.. Op elke post moet jij meteen weer een reactie plaatsen.Dit is een forum, maak het niet zo persoonlijk en trek je er eens wat minder van aan, of ga een keertje naar buiten Hij heeft dit bericht gemaakt, dus hij mag best een reactie geven op een reactie. Een discussie of een Opinie gaat over het reageren op elkaar. Dus hij staat in zijn goed recht om dit gewoon te doen.
moechy Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Sorry moechy, maar ik ben het wel een beetje met Plantebak eens.. Op elke post moet jij meteen weer een reactie plaatsen.Dit is een forum, maak het niet zo persoonlijk en trek je er eens wat minder van aan, of ga een keertje naar buiten Ik zit genoeg buiten dank je . Ik heb dit gemaakt om te discusiëren en vooroordelen weg te helpen. Dus dan mag ik mijn standpunt toch verdedigen?
Sdajafol Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Hij heeft dit bericht gemaakt, dus hij mag best een reactie geven op een reactie. Een discussie of een Opinie gaat over het reageren op elkaar. Dus hij staat in zijn goed recht om dit gewoon te doen. Ik zeg ook niet dat hij het niet mag o.i.d. Ik zeg alleen dat hij niet alles zo persoonlijk op moet vatten zoals in dit topic.
moechy Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Hij heeft dit bericht gemaakt, dus hij mag best een reactie geven op een reactie. Een discussie of een Opinie gaat over het reageren op elkaar. Dus hij staat in zijn goed recht om dit gewoon te doen. Ik zeg ook niet dat hij het niet mag o.i.d. Ik zeg alleen dat hij niet alles zo persoonlijk op moet vatten zoals in dit topic. Zoals ik zei mijn hartsvriendin is emo. Dus neem het me niet kwalijk als ik het persoonlijk opvat.
Recommended Posts