Jump to content

Emo's


moechy

Recommended Posts

  • Reacties 329
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    87

  • Disturbed

    11

  • Sandra

    11

  • Amfetamientje

    10

alles me giateren is emo :D

Praatjes en zware vooroordelen.

kijk moechy heeft een goede muziek smaak :)

bfmv ownt mt het nummer tears dont fall

tokio hotel is pas emo

Link to comment
Delen op andere websites

alles me giateren is emo :D

Praatjes en zware vooroordelen.

kijk moechy heeft een goede muziek smaak :)

bfmv ownt mt het nummer tears dont fall

tokio hotel is pas emo

Tokio Hotel is dus totaal GEEN emo-muziek :duh: . Ze zijn weet-ik-veel-wat maar alleszins geen emo. Ze sucken gewoon. Aiden daarentegen is wel emo maar die zijn goed ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Tokio hotel noemt zichzelf een mengeling van punk en metal maar ik vind het hoogstens softrock. Ha, die ventjes moesten de echte meesters van de punk (Johnny Rotten) en metal (IronMaiden) maar eens horen!

Link to comment
Delen op andere websites

Tokio hotel noemt zichzelf een mengeling van punk en metal maar ik vind het hoogstens softrock. Ha, die ventjes moesten de echte meesters van de punk (Johnny Rotten) en metal (IronMaiden) maar eens horen!

Stelletje debielen zijn het :7

Komaan. Zijn stem gaat al kapot van zo'n rustige liedjes :7. Als die screamt is hij zen stem voor altyd kwijt.

Wat van mij gerust mag, maar bon...

Btw mensen die op klootzakken, aandachttrekkers enzo hebben gestemd. Kennen jullie ook echt iemand die emo is of denken jullie alleen maar dat het zo is? Want ik denk eerder dat het vooroordelen zijn.

Dus geef aub eens een goed onderbouwde mening en niet gewoon wat vooroordelen. Want vooroordelen zijn er nu wel al genoeg denk ik.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als je nou Gothics, Emo's of Urban bent iedereen blijft normaal, als ze maar de "anderen" niet storen :) .

Bewerkt: door `Raikkonen
Link to comment
Delen op andere websites

hahahah ik was op vkaantie en toen was er een emo en iedereen ging zeggen EMO EMO EMO en toen ging die huilen maar ik ging hem helpen en toen sloeg iik een van die gast op ze neus _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...