Jump to content

Emo's


moechy

Recommended Posts

  • Reacties 329
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    87

  • Disturbed

    11

  • Sandra

    11

  • Amfetamientje

    10

Emo?

"Filmpje"

Gedrag komt totaal overeen met het stereotype emo. Emotioneel, boos op de maatschappij en een slachtofferrol innemen. Het uiterlijk zelf vind ik niet helemaal emo om eerlijk te zijn. Emo's dragen over het algemeen wat meer make-up en kijken toch wat onvriendelijker als je het mij vraagt. De rest van de kleding heb ik niet kunnen zien maar die zullen er ook wel bij passen lijkt me. Wat mij betreft kunnen we dit geval toch tot emo rekenen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Aandachtstrekkers! Precies de juiste omschrijving. Het heeft helemaal niets met de muziek, de kleding, of whatever te maken vind ik, ze gebruiken dat gewoon om aandacht te trekken. Ze doen alsof ze het veel slechter hebben dan alle andere mensen(Om aandacht te trekken), of misschien denken ze het echt wel. Mensen die het echt slecht hebben, hebben niet eens tijd om Emo te zijn. Die hebben geen geld voor een Ipod en dure emo jeans.

Emo conversation!

XxSlavetoAnguishxX: omg my gf just left me

acidburnedsoul: that sux man

XxSlavetoAnguishxX: i blame myself only i'm such an ass *cries*

acidburnedsoul: dude come over to my house and we can cut ourselves together

XxSlavetoAnguishxX: okay *cries*

acidburnedsoul: omg dashboard confessional has a new cd, i preordered it already

XxSlavetoAnguishxX: dude they're my favorite band to self-mutilate to

acidburnedsoul: i prefer to cut myself while watching Napoleon Dynamite on my bigscreen

XxSlavetoAnguishxX: dude that movie is so deep. i cry every time i see it

acidburnedsoul: me too. i hate myself

XxSlavetoAnguishxX: yeah we're such tortured souls, nobody understands how hard life is for us

acidburnedsoul: yeah we got it tough dude. pass the tissues

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is gwn iemand die zich verveelde en d8 dat hij een een emo-gesprekje typte. Om even op jou mening verder te gaan. Wie ben jij om te zeggen dat zij het niet goed hebben. En het is niet dat als je emo bent je ook jezelf moet snijden. Sommigen zijn het gwn omdat het een coole stijl is.(moet ik hun in gelijk geven).

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is gwn iemand die zich verveelde en d8 dat hij een een emo-gesprekje typte. Om even op jou mening verder te gaan. Wie ben jij om te zeggen dat zij het niet goed hebben. En het is niet dat als je emo bent je ook jezelf moet snijden. Sommigen zijn het gwn omdat het een coole stijl is.(moet ik hun in gelijk geven).

1. Ik heb het niet over snijden gehad xD?

2. Ik bedoelde dat zij altijd(meestal) doen alsof ze het zo slecht hebben en hun leven zo slecht is xD

3. Ik geloof ook niet dat een echte emo dat gesprekje heeft gemaakt, ik zag het gewoon ergens staan en vond het wel grappig xD

Bewerkt: door thaspraya
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is gwn iemand die zich verveelde en d8 dat hij een een emo-gesprekje typte. Om even op jou mening verder te gaan. Wie ben jij om te zeggen dat zij het niet goed hebben. En het is niet dat als je emo bent je ook jezelf moet snijden. Sommigen zijn het gwn omdat het een coole stijl is.(moet ik hun in gelijk geven).

1. Ik heb het niet over snijden gehad xD?

2. Ik bedoelde dat zij altijd(meestal) doen alsof ze het zo slecht hebben en hun leven zo slecht is xD

3. Ik geloof ook niet dat een echte emo dat gesprekje heeft gemaakt, ik zag het gewoon ergens staan en vond het wel grappig xD

Het stond wel in het gesprek.

Link to comment
Delen op andere websites

Emo?

*filmpje*

Okay, zij is gestoord. :puh: Maar sinds wanneer luisteren emo's naar Britney Spears? xD

Aandachtstrekkers! Precies de juiste omschrijving. Het heeft helemaal niets met de muziek, de kleding, of whatever te maken vind ik, ze gebruiken dat gewoon om aandacht te trekken. Ze doen alsof ze het veel slechter hebben dan alle andere mensen(Om aandacht te trekken), of misschien denken ze het echt wel. Mensen die het echt slecht hebben, hebben niet eens tijd om Emo te zijn. Die hebben geen geld voor een Ipod en dure emo jeans.

Emo conversation!

XxSlavetoAnguishxX: omg my gf just left me

acidburnedsoul: that sux man

XxSlavetoAnguishxX: i blame myself only i'm such an ass *cries*

acidburnedsoul: dude come over to my house and we can cut ourselves together

XxSlavetoAnguishxX: okay *cries*

acidburnedsoul: omg dashboard confessional has a new cd, i preordered it already

XxSlavetoAnguishxX: dude they're my favorite band to self-mutilate to

acidburnedsoul: i prefer to cut myself while watching Napoleon Dynamite on my bigscreen

XxSlavetoAnguishxX: dude that movie is so deep. i cry every time i see it

acidburnedsoul: me too. i hate myself

XxSlavetoAnguishxX: yeah we're such tortured souls, nobody understands how hard life is for us

acidburnedsoul: yeah we got it tough dude. pass the tissues

Right, dat gesprek is het ultimate-emo ding. Dit is gewoon verzonnen door iemand om aan te geven hoe hij/zij over emo's denkt, door het zwaar te overdrijven.

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Als je het mij vraagt is diegene die het gesprek verzonnen heeft ofwel een emo-hater of iemand die aandachtstekort heeft.

vraagje, wat is een emo?

Link to comment
Delen op andere websites

oke, ik lag dus in een deuk achter m,n pc.

Maar ik vond haar eigenlijk ook wel kut met die apenkop.

Greetzzz -GoldWing-

Edit: een emo is iemand die belachelijke dingen doet om aandacht te krijgen.

Bewerkt: door -GoldWing-
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...