Jump to content

Emo's


moechy

Recommended Posts

Iedereen kiest zelf natuurlijk wat hij precies wilt zijn. Hoewel ik het niet zo op emo's heb. Ik ken wel een vriend die emo is, maar die kledingstijl, schoenen, gedrag en steeds dat depressief zijn en dat zelf snijden vind ik gewoonweg irritant eraan. Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen kleding en muziek stijl/smaak. Maar het zelf snijden en dat depressief zijn steeds daar zie ik dus totaal geen nut in.

Er zijn nog zo'n soorten groepen, maar net als emo intresseert me dat niet. Ik leid mijn eigen leven. Sinds 2 jaar ben ik het leven anders gaan bekijken. Ik kleed me gewoon met wat ik leuk vind, zonder een speciale stijl zoals emo, rock, jumper, skater of whatever en ik luister wel wat vanalles. Soms eens een droevig lied, soms weer een heel vrolijk, dan weer feestmuziek, maar dan weer dance en dan weer R&B en dan weer de top 40. Ik denk positief en ik luister en kleed me zelf hoe ik wil zonder een bepaalde stijl te volgen. En dat is pas het leuke aan je eigen leven leiden dan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 329
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    87

  • Disturbed

    11

  • Sandra

    11

  • Amfetamientje

    10

Ik vindt dit topic om eerlijk te zijn, Helemaal niet kunnen. We gaan hier toch ook geen topics openen, wat vind je van Hiphoppers, Jumpers, Hardcore gastjes ? Als er een topic wordt geopend, met een groep waar jij bij zou horen, vindt je het ook niet leuk. Emo's zijn ook mensen..

Link to comment
Delen op andere websites

Dan mijn mening: •

Waarom zou ik het erg vinden, het is gewoon een groep net als gotic’s of dergelijke. Nah, ik zal er niet moeilijk om doen. Ze gaan gewoon hun eigen weg, eigen stijl. Nou en. Alleen de mode vind ik niet zo heel super :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

weet je, ik heb op anders namelijk gekozen. Gewoon omdat ik er niet echt iets over kan zeggen, mijn mening is in ieder geval wel dat ze lekker zelf moeten weten wat ze doen zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen. (Dat wil dus zeggen niet op mn kleding morsen als ze in zich snijden.) (Niet dat elke emo dat doet.)

Agreement alom :D

Link to comment
Delen op andere websites

Is emo niet gewoon een ander woord voor depressief :7 ?

Nee, want lang niet alle emo's zijn depressief ;)

Ik heb een lange tijd een vriendengroep gehad waarvan in een paar weken tijd meer dan de helft zomaar 'emo' werd. Inclusief skinny jeans, aparte kapsels en jankmuziek. En niet te vergeten, iedereen móest natuurlijk bi zijn! :7

Als het op de complete subcultuur van emo gaat heb ik er niks tegen, maar waar ik wél wat tegen heb zijn de aandachtstrekkertjes, de 14-jarigen die zich zo kleden en gedragen om cool te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niks tegen emo's.

Sommigen kleden zich best leuk en ook hun make-up ziet er leuk uit (mits het niet té overdreven en veel is). :)

Ik vind het in ieder geval beter en leuker dan die vreselijke hardcore/jump/rap met hun petjes en bondkragen :7

Dat zijn de echte aandachtzoekers :N:7

Dat slaat helemaal nergens op.. Veel mensen kleden en gedragen zich hoe ze zich voelen, je hebt altijd de kudde die een bepaald persoon volgt in zijn kleding omdat ze die persoon "cool" of "stoer" vinden. Gabbers voelen zich genaaid door de maatschappij en hun hoofd kaalscheren is een uitting van anarchie. Rappers hebben vaak een rotjeugd gehad maar laten zich niet overdonderen en houden het rustig, wat je ook terug ziet in de kleding. Ik weet niet hoe jij je kleed maar ik weet zeker dat ik je in 3, 4 groepen als "meeloper" zou kunnen labelen, dit is echter vast niet zo, behalve als je tot de kleine kudde behoort, omdat jij ook je eigen stem volgt en je kleed zoals jij je voelt en zoals jij het wil..

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik er van vindt:

- het zijn een stel belachelijke mensen. die liever zwart zien dan welke kleur dan ook (buite bloed).

- Als emo heb je alleen maar emo vrienden.

- Tja je moet iets als je geen aandacht krijgt.

- aan emo's: lag zo aventoe ook is een keertje. dan voel je je mss al beter

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, van die mensen die ergens in een hoekje gaan staan zielig doen moet ik niets hebben. Maar 'half'emo's (altijd zwart, heel soms snijden, maar niet zo deppresief) kunnen wel leuk zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt dit topic om eerlijk te zijn, Helemaal niet kunnen. We gaan hier toch ook geen topics openen, wat vind je van Hiphoppers, Jumpers, Hardcore gastjes ? Als er een topic wordt geopend, met een groep waar jij bij zou horen, vindt je het ook niet leuk. Emo's zijn ook mensen..

Weet ik. Mijn beste vriendin is emo. Ik opende dit topic om te horen wat anderen hun mening is en om de vooroordelen weg te krijgen.

Wat ik er van vindt:

- het zijn een stel belachelijke mensen. die liever zwart zien dan welke kleur dan ook (buite bloed).

- Als emo heb je alleen maar emo vrienden.

- Tja je moet iets als je geen aandacht krijgt.

- aan emo's: lag zo aventoe ook is een keertje. dan voel je je mss al beter

Wat een stelletje vooroordelen. Emo's lachen best veel hoor als je ze kent. Emo's hebben niet alleen emo's vrienden. Aan al die vooroordelen kan ik afleiden dat jij geen emo's als vrienden hebt? Of emo's kent?

Link to comment
Delen op andere websites

In mijn woonplaats heb je geen emo's, dat komt ook omdat ik in een dorp woont. In steden heb je dat meer, verder ben ik het volkomen met EXIT eens. Polsen open snijden enz is depresief, en alleen zwart is ook geen gezicht. Andere kleuren zijn ook mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik er van vindt:

- het zijn een stel belachelijke mensen. die liever zwart zien dan welke kleur dan ook (buite bloed).

- Als emo heb je alleen maar emo vrienden.

- Tja je moet iets als je geen aandacht krijgt.

- aan emo's: lag zo aventoe ook is een keertje. dan voel je je mss al beter

Wat een stelletje vooroordelen. Emo's lachen best veel hoor als je ze kent. Emo's hebben niet alleen emo's vrienden. Aan al die vooroordelen kan ik afleiden dat jij geen emo's als vrienden hebt? Of emo's kent?

Tuurlijk zijn dat vooroordelen. als ik vraag aan jou wat je van Belgen vind. krijg ik toch ook een antwoordt over alle belgen en niet over elke Belg. dit is mijn mening over emo's. en er zijn er mss wel een paar bij die veel lachen, en een paar met ''normale'' vrienden. maar ik geef mijn mening over de hele groep. wat ik er van vindt.

Als er bv een hele groep criminele rondt loopt en 1 normale. zeg je toch ook dat heeel de groep criminele zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...