Jump to content

Emo's


moechy

Recommended Posts

  • Reacties 329
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    87

  • Disturbed

    11

  • Sandra

    11

  • Amfetamientje

    10

Ik ben zelf ook nogal 'alternatief' en daarom vind ik dat je emo's ook gewoon moet respecteren, al vind ik hun stijl maar niks. De bekende emo-look haar voor de ogen vind ik zo.... emo. :puh: En emocore etc. vind ik ook al niet zoveel aan, maar nog heb ik niks tegen ze. Wel vind ik het dom als ze zich zo 'wannabe gothic' gaan gedragen.... 'O kijk, ik snij mezelf, ik ben depressief, ik ben zielig!' Dat vind ik gewoon dom.

Ikzelf ben overigens géén emo, maar meer een apart geval... :puh: Ik draag van die wijde skate-broeken, maar dat doe ik absoluut niet om op te vallen, maar gewoon omdat ik me daar zeker in voel. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Als het op de complete subcultuur van emo gaat heb ik er niks tegen, maar waar ik wél wat tegen heb zijn de aandachtstrekkertjes, de 14-jarigen die zich zo kleden en gedragen om cool te zijn.

Pfff, ik denk dat de meeste 14-jarige wel weten dat het verre van cool is om een emo te zijn. Bij zat in de klas ook een keer zo'n raar wijf zichzelf te snijen. Gadverdamme wat een ranzige ervaring was dat.

Sindsdien haat ik die klootzakken, allemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn zielige aandachtzoekers die niet beseffen hoe goed ze het hebben.

Verder geen aandacht besteden want dat is precies wat ze willen. :cya:

Hahaha @hackman; dat jij hem bewonderd, vind ik belachelijk. Niks tegen die gast ofzo maar als ik dat nu in m'n sig zet bewonder je mij dan ook?

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn zielige aandachtzoekers die niet beseffen hoe goed ze het hebben.

Verder geen aandacht besteden want dat is precies wat ze willen. :cya:

Hahaha @hackman; dat jij hem bewonderd, vind ik belachelijk. Niks tegen die gast ofzo maar als ik dat nu in m'n sig zet bewonder je mij dan ook?

Het topic was echt nodig voor die zielige vooroordelen. Kijk jij hebt 1 iemand meegemaakt en nu denk je dat ze allemaal zo zijn. Vergeet het gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Hm... ik denk niet dat het bewust in jezelf snijden zozeer "een schreeuw om aandacht" is, maar meer een manier om opgekropte frustratie te laten ontsnappen. Ik kende een paar jaar geleden een meisje dat absoluut geen "emo" was, maar wel veel problemen in haar leven had en na verloop van tijd in haarzelf begon te snijden, puur als methode om de frustratie te laten ontsnappen (is ze wel voor behandeld hoor, want helemaal gezond is het natuurlijk ook weer niet).

Als er mensen zijn die wél gewoon, voor de lol, in hun armen snijden en daarvan lelijke littekens overhouden, dan denk ik dat die niet zoveel om hun fysiek geven. :7

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Hm... ik denk niet dat het bewust in jezelf snijden zozeer "een schreeuw om aandacht" is, maar meer een manier om opgekropte frustratie te laten ontsnappen. Ik kende een paar jaar geleden een meisje dat absoluut geen "emo" was, maar wel veel problemen in haar leven had en na verloop van tijd in haarzelf begon te snijden, puur als methode om de frustratie te laten ontsnappen (is ze wel voor behandeld hoor, want helemaal gezond is het natuurlijk ook weer niet).

Als er mensen zijn die wél gewoon, voor de lol, in hun armen snijden en daarvan lelijke littekens overhouden, dan denk ik dat die niet zoveel om hun fysiek geven. :7

Maar dat zijn gewoon zieke mensen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het op de complete subcultuur van emo gaat heb ik er niks tegen, maar waar ik wél wat tegen heb zijn de aandachtstrekkertjes, de 14-jarigen die zich zo kleden en gedragen om cool te zijn.

Pfff, ik denk dat de meeste 14-jarige wel weten dat het verre van cool is om een emo te zijn. Bij zat in de klas ook een keer zo'n raar wijf zichzelf te snijen. Gadverdamme wat een ranzige ervaring was dat.

Sindsdien haat ik die klootzakken, allemaal.

Hieruit blijkt gewoon hoe zielig jij eigenlijk bent. Goh, één emo snijd zichzelf. Ik haat ze allemaal!

De ervaring van iets dat cool is hangt van de persoon af. Ik vond het als 14-jarige cool om veel te wijde Overzeas broeken in rare kleuren te dragen. Tegenwoordig loop ik in niets anders dan camo broeken.

Omdat iets anders is dan jouw in een tunnelvisie gepropte mening, betekent het niet dat iets meteen ranzig, kut of wat dan ook ik ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als het op de complete subcultuur van emo gaat heb ik er niks tegen, maar waar ik wél wat tegen heb zijn de aandachtstrekkertjes, de 14-jarigen die zich zo kleden en gedragen om cool te zijn.

Pfff, ik denk dat de meeste 14-jarige wel weten dat het verre van cool is om een emo te zijn. Bij zat in de klas ook een keer zo'n raar wijf zichzelf te snijen. Gadverdamme wat een ranzige ervaring was dat.

Sindsdien haat ik die klootzakken, allemaal.

Hieruit blijkt gewoon hoe zielig jij eigenlijk bent. Goh, één emo snijd zichzelf. Ik haat ze allemaal!

De ervaring van iets dat cool is hangt van de persoon af. Ik vond het als 14-jarige cool om veel te wijde Overzeas broeken in rare kleuren te dragen. Tegenwoordig loop ik in niets anders dan camo broeken.

Omdat iets anders is dan jouw in een tunnelvisie gepropte mening, betekent het niet dat iets meteen ranzig, kut of wat dan ook ik ;)

Dat is racistisch. Het is volledige hetzelfde als je zegt bij een marokkaan. Die heeft dat gedaan ik haat ze allemaal. Juist hetzelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn zielige aandachtzoekers die niet beseffen hoe goed ze het hebben.

Verder geen aandacht besteden want dat is precies wat ze willen. :cya:

Hahaha @hackman; dat jij hem bewonderd, vind ik belachelijk. Niks tegen die gast ofzo maar als ik dat nu in m'n sig zet bewonder je mij dan ook?

Ze zoeken niet persé aandacht. + wie ben jij om te zeggen dat andere het goed hebben. Mssch is dat helemaal niet zo.

Link to comment
Delen op andere websites

ff mijn menig;

er zit dus een emo meisje in mijn klas en ze is opzig wel leuk.

maar is extreem gevoelig.

oja even van een van de erste reacties; emo's luisteren niet naar gevoelige muziek maar naar muziek waar ze in de micro tieren en gillen XD.

dus mijn menig is egelijk dat ze een beetje aandacht trekken.

en emo's hoeven niet altijd te snijden hoor ^^

Link to comment
Delen op andere websites

ff mijn menig;

er zit dus een emo meisje in mijn klas en ze is opzig wel leuk.

maar is extreem gevoelig.

oja even van een van de erste reacties; emo's luisteren niet naar gevoelige muziek maar naar muziek waar ze in de micro tieren en gillen* XD.

dus mijn menig is egelijk dat ze een beetje aandacht trekken.

en emo's hoeven niet altijd te snijden hoor ^^

Ja als je ze leert kennen zij het eigenlijk wel toffe mensen hoor.

* ik beken :puh: is beetje mijn muziek ook :D

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...