Jump to content

Emo's


moechy

Recommended Posts

Ok dit topic gaat dus over emo's aangezien ik met de zoekfunctie nog nix vond. Als dit er al was :slotje:. Ik zet dit overigens in opinie aangezien ik een deftige discussie wil starten.

Ik wil dus weten wat jullie van emo's vinden. Ik wil hier geen gescheld of gezeur maar ik wil wel een goed onderbouwde mening wrm je iets vind.

Grtzzz moechy

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 329
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    87

  • Disturbed

    11

  • Sandra

    11

  • Amfetamientje

    10

Miss een rare vraag, maar wat zijn emo`s?? :S

Dat zijn mensen die naar gevoelige muziek luisteren en die zichzelf snijden :puh:

Voor meer info.. Klik

Bewerkt: door Tallex
Link to comment
Delen op andere websites

Miss een rare vraag, maar wat zijn emo`s?? :S

Dat zijn mensen die naar gevoelige muziek luisteren en die zichzelf snijden :puh:

Voor meer info.. Klik

juist, lkkr kansloos :?

Heb je bij deze dus mijn mening.. :puh:

EDIT:

Stukje op wikipedia gelezen.

Nu weet ik ook waarom ik het woord emo`s niet ken.. Ik ken ze als Gothic`s..

Wat ik er van vindt?? Vindt het een beetje aparte mensen. Ze zitten altijd in groepjes een beetje zieleg te doen en denken dat ze alles zijn.

Ik heb gekozen voor "aandachttrekkers"

Bewerkt: door Klokkie89
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb inderdaad een hekel aan Skinny Jeans, zowel bij jongens als bij meisjes. Over Emo's zelf ga ik niet oordelen. Ik heb in principe nog nooit echt contact met een emo gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Miss een rare vraag, maar wat zijn emo`s?? :S

Dat zijn mensen die naar gevoelige muziek luisteren en die zichzelf snijden :puh:

Voor meer info.. Klik

Je moet niet persé jezelf snijden hoor. + de info op wikipedia klopt niet volledig. De meeste emo's luisteren vooral naar metal. En ze dragen ook niet persé all-stars maar ook vans aangezien dit ook skatestijl is word dit vaak over het hoofd gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij ons schelden de zogezegde "coole" gasten(=de klootzakken[/font] dus.) met emo.

Iedereen die niet meeloopt met hun groepje is een emo.

Dus ben ik voor hun ook een emo terwijl ik een doodgewone gtaverslaafde jongen ben.

grtz

~Victorious~

Bewerkt: door ~Victorious~
Link to comment
Delen op andere websites

Bij ons schelden de zogezegde "coole" gasten(=de klootzakken[/font] dus.) met emo.

Iedereen die niet meeloopt met hun groepje is een emo.

Dus ben ik voor hun ook een emo terwijl ik een doodgewone gtaverslaafde jongen ben.

grtz

~Victorious~

Dus andere sukkels die geen emo zijn schelden andere mensen uit voor emo's?

Link to comment
Delen op andere websites

weet je, ik heb op anders namelijk gekozen. Gewoon omdat ik er niet echt iets over kan zeggen, mijn mening is in ieder geval wel dat ze lekker zelf moeten weten wat ze doen zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen. (Dat wil dus zeggen niet op mn kleding morsen als ze in zich snijden.) (Niet dat elke emo dat doet.)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij ons schelden de zogezegde "coole" gasten(=de klootzakken[/font] dus.) met emo.

Iedereen die niet meeloopt met hun groepje is een emo.

Dus ben ik voor hun ook een emo terwijl ik een doodgewone gtaverslaafde jongen ben.

grtz

~Victorious~

Dus andere sukkels die geen emo zijn schelden andere mensen uit voor emo's?

Ja, daar komt het op neer.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij ons schelden de zogezegde "coole" gasten(=de klootzakken[/font] dus.) met emo.

Iedereen die niet meeloopt met hun groepje is een emo.

Dus ben ik voor hun ook een emo terwijl ik een doodgewone gtaverslaafde jongen ben.

grtz

~Victorious~

Dus andere sukkels die geen emo zijn schelden andere mensen uit voor emo's?

Ja, daar komt het op neer.

Als ze dan maar braafjes hun kop dicht houden. Stelletje kutters :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niks tegen emo's.

Sommigen kleden zich best leuk en ook hun make-up ziet er leuk uit (mits het niet té overdreven en veel is). :)

Ik vind het in ieder geval beter en leuker dan die vreselijke hardcore/jump/rap met hun petjes en bondkragen :7

Dat zijn de echte aandachtzoekers :N:7

Link to comment
Delen op andere websites

Bij ons schelden de zogezegde "coole" gasten(=de klootzakken[/font] dus.) met emo.

Iedereen die niet meeloopt met hun groepje is een emo.

Ah, dan denk ik dat dat groepje onder te verdelen valt in de subcultuur "superdudes". Nee, dat is leuk, totaal geen karakter hebben en oppervlakkig zijn (in alle opzichten). :7 Doe je een stapje terug, dan zie je dat het pas de grootste stakkers op aarde zijn. Wees dan maar blij dat je jezelf tot de "emo's" kunt toerekenen, want dan heb je nog enigszins karakter.

Och, ieder z'n meug, denk ik zo. 't Interesseert me niet wat anderen denken en doen, zolang anderen er maar niet mee lastig worden gevallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...