Jump to content

Emo's


moechy

Recommended Posts

Ik ga niet ordelen over deze personen, ze doen maar wat ze niet laten kunnen.

Zolang ze ons maar niet lastig vallen met hun gedoe vind ik het best. 0_0

Wij vallen jullie toch niet lastig?

Nee, ik zeg toch zolang.. En daarmee bedoel ik met hun muziek, kleding etc.

Maar verder heb ik geen problemen met die mensen. Daarom zeg ik: ze doen maar wat ze niet laten kunnen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 329
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    87

  • Disturbed

    11

  • Sandra

    11

  • Amfetamientje

    10

Ik ga niet ordelen over deze personen, ze doen maar wat ze niet laten kunnen.

Zolang ze ons maar niet lastig vallen met hun gedoe vind ik het best. 0_0

Wij vallen jullie toch niet lastig?

Nee, ik zeg toch zolang.. En daarmee bedoel ik met hun muziek, kleding etc.

Maar verder heb ik geen problemen met die mensen. Daarom zeg ik: ze doen maar wat ze niet laten kunnen. :Y

Thx toch nog iemand die ons laat doen wat we wilen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga niet ordelen over deze personen, ze doen maar wat ze niet laten kunnen.

Zolang ze ons maar niet lastig vallen met hun gedoe vind ik het best. 0_0

Wij vallen jullie toch niet lastig?

Nee, ik zeg toch zolang.. En daarmee bedoel ik met hun muziek, kleding etc.

Het zijn toch vooral de zogenaamde "Jeugd van tegenwoordig" die met hun r&b en hardcore schallend uit de speakers van hun mobieltjes overlast veroorzaken. Wat dat betreft gedragen de metalheads, emo's & gothics heel beschaafd.

Bewerkt: door =>Sandra<=
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook definitief naar de emo-kant overgestapt. Het is idd niet van de ene dag op de andere. Het bouwt stilletjes aan op. Vandaag heb ik dan eindelijk de stap gezet. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook definitief naar de emo-kant overgestapt. Het is idd niet van de ene dag op de andere. Het bouwt stilletjes aan op. Vandaag heb ik dan eindelijk de stap gezet. :puh:

De stap gezet naar een groep mensen die onderdrukt worden, beledigd worden en overal genegeerd worden door de mensen die weten wat emo's eigenlijk zijn. Ook zit je nu bij de groep die "Huilie huilie, ik wil deaud, ik weet niet waarom, maar ik doe het omdat ik emo ben" zijn, hoewel die groep maar klein is.

Een maat van me gaat wel met emo's om, zeker geen slechte kerel, maar door zijn ietwat emo uiterlijk (Pikzwart haar, halflang, hij's een skater btw.) en hij houdt wel van dat soort muziek.

Toen hij een foto van hem en z'n vriend plaatste op een ander forum is hij massaal door de mensen daarzo in de grond getrapt vanwege zijn uiterlijk en zijn vrienden. Hij is nu niet veel meer actief, en komt in die sectie ook nooit meer terug.

De mensen die meededen werden tijdelijk gebanned, en eentje is ge-permabanned. (Grootste flamer en troll die ik ooit mee heb gemaakt overigens.) Ik zeg dit maar even om een goede indruk te geven van wat daar nu allemaal afspeelde.

Het is jammer dat Emo's zo behandeld worden, maar ja, sommige emo's zijn zulke enorm trieste mensen dat je het helemaal niet gek vind dat ze zo'n slechte reputatie hebben.

Overigens luister ik wel naar een paar emo bands (Avenged Sevenfold, Silverstein, Bullet for my Valentine, My Chemical Romance) en sommige powermetal-bands, ik wil helemaal NIET geassocieerd worden met emo's. En sommige bands.... Nou ja, die zijn zielig, triest en ronduit bagger. (Tokio Hotel is wel het sterkst. Ja ik heb naar een paar nummers geluisterd, nee ik vind het niet per se slecht omdat die zanger enorm fucking gay is, het klinkt gewoon kut.)

Bewerkt: door Fyre
Link to comment
Delen op andere websites

@Moechy: Mooi, dan zijn dus ook de emo's er over eens dat Tokio Hotel deaud moet. :tu:

Enneh, de mensen die emo's afkeuren zijn in de meerderheid, je hebt weinig keus.

Bewerkt: door Fyre
Link to comment
Delen op andere websites

@Moechy: Mooi, dan zijn dus ook de emo's er over eens dat Tokio Hotel deaud moet. :tu:

Enneh, de mensen die emo's afkeuren zijn in de meerderheid, je hebt weinig keus.

Mjh vind het wel beetje irri altyd raar bekeken te worden. Gisteren was ik ook gaan shoppen met caroline (mijn mede-emo hartsvriendin :puh: ) Altyd die rare blikken. Djeezes.

Link to comment
Delen op andere websites

@Moechy: Mooi, dan zijn dus ook de emo's er over eens dat Tokio Hotel deaud moet. :tu:

Enneh, de mensen die emo's afkeuren zijn in de meerderheid, je hebt weinig keus.

Mjh vind het wel beetje irri altyd raar bekeken te worden. Gisteren was ik ook gaan shoppen met caroline (mijn mede-emo hartsvriendin :puh: ) Altyd die rare blikken. Djeezes.

HAHA! Als je eruit ziet als een emo, dan kijken mensen ook naar je als een emo. Als je iets opvallends draagt, dan is dat toch logisch?

Maar ja, wat is eigenlijk precies het verschil tussen definitief emo zijn, en net niet emo zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

E nu weer on-topic! Anders ga je maar lekker ergens anders spammen.

Is dat naar mij gericht?

Anders zal ik mijn mening niet meer gaan vertellen. :cab:

Edit: Hieronder, oh ok, dacht al :puh:

Later,

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

E nu weer on-topic! Anders ga je maar lekker ergens anders spammen.

Is dat naar mij gericht?

Anders zal ik mijn mening niet meer gaan vertellen. :cab:

Nee niet naar jou.

Link to comment
Delen op andere websites

'k Wou hier toch even reageren... :$ Moechy, wat mij wel een beetje opvalt is dat jij elk bericht tegen emo's gelijk de grond in stampt, terwijl je bij elk bericht ''voor'' emo's meteen zegt: ''Kijk, goed onderbouwe argumenten! _O_ _O_'' 't Lijkt wel alsof je van iedereen die niks tegen emo's heeft, gelijk vindt dat hij/zij goede argumenten gebruikt. En iedereen die wél wat tegen emo's heeft, heeft vooroordelen, moet niet zo zeuren, moet gewoon respect hebben voor andere stijlen, bla bla bla. Waarom open je dan überhaupt dit topic? Je wilt blijkbaar alleen maar positieve reacties over emo's, tegen negatieve reacties ga je gelijk in discussie. Het topic heet toch ''Emo's - Wat vinden jullie ervan?''. En niet: ''Emo's - Prijs hier emo's de hemel in of anders krijg je commentaar''? En een paar pagina's terug, zeg jij dat emo's gewoon aardige gasten zijn. Je beweert dat dat geen vooroordeel is, maar dat is het wel hoor... Ik weet zeker dat jij nog geen 0,01% van alle emo's op de hele wereld kent, dus dan is het wel degelijk een vooroordeel. Als je zegt dat alle emo's kut zijn is dat natuurlijk ook een vooroordeel.

Maarja, wat ik zelf over emo's vind... 't Kunnen best aardige mensen zijn, maar ik vind het wel gewoon aandachtstrekkers. Als ik in de stad loop en ik kom weer 'ns zo'n groepje emo's tegen die zich kleden alsof het carnaval is, dan lach ik ze zeker wel uit (niet recht in hun face natuurlijk, zoveel respect heb ik dan ook nog wel :$). Ik vind het gewoon zó debiel, gaan ze midden in de zomer met allemaal zwarte kleren lopen. :7 Kom op zeg, dat doe je toch niet voor jezelf? En ik respecteer het wel dat ze zich zo kleden hoor... Maar dan moeten zij ook maar respecteren dat ze uitgelachen worden. Klinkt misschien wat respectlozer dan ik het bedoel, maar zo is het gewoon. Als ik het nou eenmaal mooi vind om altijd met een onderbroek over mijn hoofd te lopen, dan mag ik dat best doen, maar dan moet ik ook niet boos worden als ik uitgelachen word. Dit vind ik overigens niet alleen van emo's, hoor. Als ik mezelf in een ''hokje zou moeten plaatsen'', zou ik zeggen dat ik een Hip-Hopper ben. Maar dat wil niet zeggen dat ik alle andere Hip-Hoppers oké vind... Laatst stond ik met een maat in een pretpark in de wachtrij van zo'n achtbaan. Komt er zo'n gast aanlopen met 2 ongelooflijk lompe diamanten in zijn oren, pet schuin achterstevoren op zijn hoofd, lomp grote ketting, T-shirt van Kempi aan, broek fucking laag (zelf draag ik mijn broeken ook redelijk laag maar dat ging echt over de top), en dan van die overdreven gangstah schoenen, ik kon mijn lach echt moeilijk inhouden. :7 Dat mag dan ook een Hip-Hopper zijn, maar dat wil niet gelijk zeggen dat ik daar respect voor heb ofzo... Als zo iemand heel de wereld wil laten zien hoe gangstah hij wel niet is, heb ik daar niet veel meer respect voor dan voor emo's die zich elke dag kleden alsof het carnaval is. 't Is gewoon allebei aandachtstrekkerij. Die aandacht krijgen emo's ook, alleen vaak in negatieve zin. Als je die negatieve aandacht niet wilt hebben, kleed je gewoon normaal zou ik zeggen. :tu: Of je kleedt je wel op de meest belachelijke manieren, maar dan moet je ook niet boos worden als je uitgelachen wordt. Eigen keus. Je kunt toch ook gewoon emo zijn zonder heel de wereld te laten zien: ''Hé kijk eens naar mij, ik ben emo!'' Ik neem in ieder geval aan dat emo zijn niet alleen uit kleding bestaat.

Maar hé, da's mijn mening hè. :tu: Ik weet niet of ik hem goed onderbouwd heb, maar ik denk er gewoon zo over...

EDIT: Sorry, bericht is wat langer geworden dan mijn bedoeling was... :$

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

Wel kijk. Hier zitten zowel negatieve dingen als positieve dingen in en is zeer goed onderbouwd.

Weet je we kleden ons zo om eigenlijk totaal niet op te vallen. Persoonlijk ben ik ook emo (ja nu weten jullie het allemaal eindelijk) en ik voel me goed in zwart. Welja weet je. Laat ons gewoon rondlopen zoals we doen. Als wij dat willen doen we dat toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Wel kijk. Hier zitten zowel negatieve dingen als positieve dingen in en is zeer goed onderbouwd.

Weet je we kleden ons zo om eigenlijk totaal niet op te vallen. Persoonlijk ben ik ook emo (ja nu weten jullie het allemaal eindelijk) en ik voel me goed in zwart. Welja weet je. Laat ons gewoon rondlopen zoals we doen. Als wij dat willen doen we dat toch?

Niet op te vallen? Je wil zeggen dat emo's zo min mogelijk aandacht willen? Waarom dan niet gewone kleding? Dan ben je pas anoniem.
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...