Jump to content

Emo's


moechy

Recommended Posts

Ik had 't misschien een beetje verkeerd uitgelegd... Met uitlachen bedoel ik in dit geval niet recht voor zo'n emo zijn neus gaan staan, en dan die emo keihard uitlachen. Maar wel lachen, niet expres zo hard mogelijk ofzo... Maar ja, wat versta je onder respect voor iemand hebben? Van mij mogen die emo's zich best zo kleden. Ik ga niet naar ze toe lopen om te zeggen dat ze er echt als mongolen bijlopen, ik ga ze niet uitschelden (in ieder geval niet in hun bijzijn), ik ga ze niet in elkaar slaan. Er zijn mensen die dat soort dingen wel doen, en dan heb je geen respect vind ik (mijn mening hè). 't Enige wat ik zou doen is (zacht) lachen, maar dat wil toch niet gelijk zeggen dat je geen respect voor iemand hebt? Als je voor je iemand ziet die met zijn fiets héél stoer een wheelie probeert te trekken, en hij gaat vol op zijn bek... Dan moet je toch ook lachen denk ik, maar dat wil toch niet gelijk zeggen dat je geen respect voor diegene hebt?

En btw, die vergelijking met een clown vind ik nog niet eens zo slecht... Ik vind emo's er namelijk veel lachwekkender uitzien dan clowns als ik eerlijk moet zijn. :7

Over dat lachen. Ik vindt het eerlijk gezegd niet zo lach wekkend om iemand in zwarte kleding te zien lopen hoor. Ook niet als hij/zij een beetje zwart om zijn/haar ogen heeft. Ik vind de vergelijking met een clown juist wel erg vergezocht (naar mijn mening).

Btw: Moechy, nou weet ik nog steeds niet hoe jij leeft als emo (waar ik toch wel nieuwschierig naar ben) gewoon interesse hoor! Het lijkt wel of je bewust over mijn stukjes heen leest, als ik naar je vraag...

moechy is een beetje verlegen :7

Dat lachen moet je niet zo letterlijk nemen, het gaat erom dat je emo's in hun waarde moet laten, en ze niet hinderen in datgene wat ze doen. Oftewel, ze respecteren.

Als BaasB dan moet lachen, dan is daar toch niks onfatsoenlijks ofzo aan...?

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 329
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    87

  • Disturbed

    11

  • Sandra

    11

  • Amfetamientje

    10

Over dat lachen. Ik vindt het eerlijk gezegd niet zo lach wekkend om iemand in zwarte kleding te zien lopen hoor. Ook niet als hij/zij een beetje zwart om zijn/haar ogen heeft. Ik vind de vergelijking met een clown juist wel erg vergezocht (naar mijn mening).

Btw, even tussendoor... Volgens mij heb jij nog niet zo heel vaak emo's gezien, of wel? Tuurlijk is het niet lachwekkend als iemand zwarte kleding aanheeft. Maar 't gaat om de manier waarop. Als je in 't hartje van de zomer van die emo's ziet die zo'n lange wijde zwarte broek aanhebben (overzeas style, maar dan erger) met allemaal van die vage frutsels eraan, zwarte kisten-achtige schoenen, dikke zwarte trui/jack/whatevah (vanzelfsprekend met lange mouwen) met ook allemaal vage shit eraan, van die zwarte bandjes om de polsen, en dan zo'n kop erboven:

emo-6.jpg

Dan noem ik dat eerlijk gezegd niet ''normaal zwart''. En al helemaal niet onopvallend. :7

EDIT: Ik zeg niet dat alle emo's er zo bij lopen hè... Maar wel veel.

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niet echt byzondere mensen, Ja wat kan ik zeggen. Ze zijn een beetje raar ( niet slecht bedoeld ).

En je ziet ze ook niet echt vaak, Want ik hoorde dat ze altijd bij grafstenen rond hangen ( ik weet niet of het waar is ) Of zijn dat nou gotichs?

Offtopic: Moechy jij voelt je wel snel aangevallen, Als iemand 1 negatiefe opmerking maakt over emo's dan ga je weer allemaal dingen opnoemen die niet nodig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat je niet zo moet praten over hun, het zijn ook maar mensen... Ik bewonder 1973... Lees het gedeelte onder zijn signature...
Ehm late quote maar Hackman ik ben geen emo,ik mag dan af en toe wel een beetje depressief zijn en vaak donkere kleuren dragen,maar dat heeft er dus niet veel mee te maken. Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Maar die mensen vinden hun stijl toch mooi? Jij bent weer voor hun een "clown" met je Nike Air Petje...

of ierdere niet-emo een petje draagt :7

het leuke is dat het gewoon een fase blijft ( ook een rage op het moment ) en dat ze over een paar jaar allemaal weer "normaal" er bij lopen.

Zo bedoel ik het niet. Als je even wat meer denkt zie je dat ik het meer als een argument gebruik.

Link to comment
Delen op andere websites

Over dat lachen. Ik vindt het eerlijk gezegd niet zo lach wekkend om iemand in zwarte kleding te zien lopen hoor. Ook niet als hij/zij een beetje zwart om zijn/haar ogen heeft. Ik vind de vergelijking met een clown juist wel erg vergezocht (naar mijn mening).

Btw, even tussendoor... Volgens mij heb jij nog niet zo heel vaak emo's gezien, of wel? Tuurlijk is het niet lachwekkend als iemand zwarte kleding aanheeft. Maar 't gaat om de manier waarop. Als je in 't hartje van de zomer van die emo's ziet die zo'n lange wijde zwarte broek aanhebben (overzeas style, maar dan erger) met allemaal van die vage frutsels eraan, zwarte kisten-achtige schoenen, dikke zwarte trui/jack/whatevah (vanzelfsprekend met lange mouwen) met ook allemaal vage shit eraan, van die zwarte bandjes om de polsen, en dan zo'n kop erboven:

emo-6.jpg

Dan noem ik dat eerlijk gezegd niet ''normaal zwart''. En al helemaal niet onopvallend. :7

EDIT: Ik zeg niet dat alle emo's er zo bij lopen hè... Maar wel veel.

Ik zie heus wel eens Emo's lopen hoor. Maar nu neem jij wel een wat overdreven voorbeeld/afbeelding... Meestal zie ik ze gewon pik zwart en geen ''flower power in hun haar''. Over het fenomeen: ''lachverwekkend'' dat vind ik dus nu nog steeds niet, waarom? Kijk een clown is lachverwekkend, die maakt grappjes doet lomp en heeft ''werkkleding'' geheel in verschillende velle kleuren. Daar is dit toch zeker niet mee te vergelijken? Daarnaast vind ik het er eerder duister uitzien dan dat ik sta te giechele, als ik zo iemand langs zie lopen... Zou eerder een beetje vreemd kijken, vooral midden in de zomer.

@ Moechy, ik bedoel hoe gedraag jij je als emo? Wat voor kleding, je haar, bepaalde rituele die je volgt. Bijv. heb je een clubje ervan doe je bepaalde dingen die ''wij'' normaal gesproken juist niet doen? Snap je? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gedraag me gewoon. We gedragen ons niet speciaal fzo. We zijn ook maar mensen.

Ik draag zwarte of grijze skinny jeans. Classic vans of classic fallen. Gewoon een zwarte T-shirt (soms met dingen op soms niet). Men haar is blond (ja ik ben een uitzondering :puh:) en hangt rechts voor mijn ogen(een bles dus). Heb niet bepaalde rituelen. Kga gewoon door met muhn leven.

Hoop dat het dit was. Als je nog iets wilt weten, vraag maar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gedraag me gewoon. We gedragen ons niet speciaal fzo. We zijn ook maar mensen.

Ik draag zwarte of grijze skinny jeans. Classic vans of classic fallen. Gewoon een zwarte T-shirt (soms met dingen op soms niet). Men haar is blond (ja ik ben een uitzondering :puh:) en hangt rechts voor mijn ogen(een bles dus). Heb niet bepaalde rituelen. Kga gewoon door met muhn leven.

Hoop dat het dit was. Als je nog iets wilt weten, vraag maar.

Maar aangezien je sinds kort bent overgestapt naar de 'emo/kant', waarin ben je dan veranderd?
Link to comment
Delen op andere websites

Over dat lachen. Ik vindt het eerlijk gezegd niet zo lach wekkend om iemand in zwarte kleding te zien lopen hoor. Ook niet als hij/zij een beetje zwart om zijn/haar ogen heeft. Ik vind de vergelijking met een clown juist wel erg vergezocht (naar mijn mening).

Btw, even tussendoor... Volgens mij heb jij nog niet zo heel vaak emo's gezien, of wel? Tuurlijk is het niet lachwekkend als iemand zwarte kleding aanheeft. Maar 't gaat om de manier waarop. Als je in 't hartje van de zomer van die emo's ziet die zo'n lange wijde zwarte broek aanhebben (overzeas style, maar dan erger) met allemaal van die vage frutsels eraan, zwarte kisten-achtige schoenen, dikke zwarte trui/jack/whatevah (vanzelfsprekend met lange mouwen) met ook allemaal vage shit eraan, van die zwarte bandjes om de polsen, en dan zo'n kop erboven:

Uh, heb JIJ wel eens een emo gezien dan? Emo's dragen geen wijde broeken maar juist skinny jeans, geen kisten, maar converse schoenen of 'vans'.

Die omschrijving die jij geeft, past meer bij mensen die van metal houden. (metalheads) ;)

Emo's:

f_emoboyandemm_4fba0b2.jpg

Metalhead:

alexi-laiho-120703-01.jpg

Hoe bedoel je precies?

TomHagen vraagt in welk opzicht je veranderd bent sinds je een emo bent.

Wat voor dingen doe je nu wel, dat je voorheen niet deed?

Bewerkt: door =>Sandra<=
Link to comment
Delen op andere websites

Ow. Moeilijke vraag.

Ik doe eigenlijk nog steeds volledig hetzelfde. Het is moeilijk van mezelf te zeggen wat ik nu nog wel doe en vroeger niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Uh, heb JIJ wel eens een emo gezien dan? Emo's dragen geen wijde broeken maar juist skinny jeans, geen kisten, maar converse schoenen of 'vans'.

Die omschrijving die jij geeft, past meer bij mensen die van metal houden. (metalheads) ;)

Emo's:

Plaatje

Metalhead:

Plaatje

Nee, die metalheads bedoel ik niet. Ik denk dat ik een beetje in de war was met gothics met dat voorbeeld. :$ En die emo's op dat plaatje hierboven hebben gewoon redelijk normale kleren aan inderdaad. Als dat meisje haar haar niet zo verneukt had, zou ze nog eens best knap kunnen zijn. En als die rechtse zijn haar normaal had, zou ik niet hebben hoeven twijfelen of het nou een jongen of een meisje was. Zonde dat ze zichzelf dat aan doen, maarja, hun keus. :N

Btw, een emo meisje bij mij op school heeft wel bijna altijd van die wijde zwarte broeken aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Uh, heb JIJ wel eens een emo gezien dan? Emo's dragen geen wijde broeken maar juist skinny jeans, geen kisten, maar converse schoenen of 'vans'.

Die omschrijving die jij geeft, past meer bij mensen die van metal houden. (metalheads) ;)

Emo's:

Plaatje

Metalhead:

Plaatje

Nee, die metalheads bedoel ik niet. Ik denk dat ik een beetje in de war was met gothics met dat voorbeeld. :$ En die emo's op dat plaatje hierboven hebben gewoon redelijk normale kleren aan inderdaad. Als dat meisje haar haar niet zo verneukt had, zou ze nog eens best knap kunnen zijn. En als die rechtse zijn haar normaal had, zou ik niet hebben hoeven twijfelen of het nou een jongen of een meisje was. Zonde dat ze zichzelf dat aan doen, maarja, hun keus. :N

Btw, een emo meisje bij mij op school heeft wel bijna altijd van die wijde zwarte broeken aan.

Volgens mij verwar jij weer emo's met gothics. Emo's zullen niet zo snel wijde broeken dragen. We dragen liever skinny jeans.

Link to comment
Delen op andere websites

Uh, heb JIJ wel eens een emo gezien dan? Emo's dragen geen wijde broeken maar juist skinny jeans, geen kisten, maar converse schoenen of 'vans'.

Die omschrijving die jij geeft, past meer bij mensen die van metal houden. (metalheads) ;)

Emo's:

Plaatje

Metalhead:

Plaatje

Nee, die metalheads bedoel ik niet. Ik denk dat ik een beetje in de war was met gothics met dat voorbeeld. :$ En die emo's op dat plaatje hierboven hebben gewoon redelijk normale kleren aan inderdaad. Als dat meisje haar haar niet zo verneukt had, zou ze nog eens best knap kunnen zijn. En als die rechtse zijn haar normaal had, zou ik niet hebben hoeven twijfelen of het nou een jongen of een meisje was. Zonde dat ze zichzelf dat aan doen, maarja, hun keus. :N

Btw, een emo meisje bij mij op school heeft wel bijna altijd van die wijde zwarte broeken aan.

Volgens mij verwar jij weer emo's met gothics. Emo's zullen niet zo snel wijde broeken dragen. We dragen liever skinny jeans.

Als ik ooit een skinny jean zou proberen te dragen, zou ik er niet eens in komen :7 of eruit scheuren, kan ook nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...