Jump to content

Emo's


moechy

Recommended Posts

Lol dit topic is grappig.

Maar, dit is wat het dus eigenlijk is:

Emo was origineel een muziekgenre uit de jaren 80, maar vanaf 2000 begonnen mensen er een hokje (van 'in hokjes proppen, je weet wel) maar verder heb ik geen zin om het te vertalen, want dit is namelijk de echte definitie van emo:

Emo MUSIC in it's purest and original form. True emo. It used to be a musical genre in the '80s until the world killed it in the 2000s by turning it into an insult and a label. Started by what is the first emo band to produce an album, Rites Of Spring, it was a combination of punk rock mixed with raw emotion, often related to love. Rites Of Spring was introduced and categorized as the very first band to play the Emotional Hardcore genre. Later, a shorter term was coined in place of Emotional Hardcore. This new word was Emocore. Then, after Emocore got around, people shortened it even more to Emo. Modern day people now use this word with completely different meaning. When they think of emo, they think of a lonely kid wearing girl pants and eyliner cutting himself. They don't know the true meaning of emo, and it is indeed a very sad thing. The world would be a completely different place if people knew what emo really meant, and what a wonder it used to be, and how much they have corrupted it.

bron: http://www.urbandictionary.com/

De informatie op wikipedia is dus FOUT.

Mijn mening over de kledingstijl emo/scene (de kledingstijl heet eigenlijk scene), ik vind het zelf best leuke kleren, en bijvoorbeeld veel beter dan XXXL gangster kleding enzo.

oh, en mensen die zichzelf of iemand anders 'emo' vinden zijn gewoon fu[/font]cking sneu en kansloos.

Bewerkt: door .Mic
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 329
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    87

  • Disturbed

    11

  • Sandra

    11

  • Amfetamientje

    10

ik draag skinny-jeans waarom?

das gewoon vreselijk mooi ik zie er volwassen uit zie er groter uit.

maar ben geen emo.

en ik heb niets tegen emos het zijn goeie mensen gewoon anders.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

sommige mensen weten gewoon niet wat emo's zijn die gaan gewoon iedereen met een beetje lange haren of een donker tshirt ofzo emo noemen :duh: gewoon skinnyjeans zijn lang niet emo

Bewerkt: door Naudin
Link to comment
Delen op andere websites

Mededeling: Ik ben Terug uit Spanje :D.

Hmm, we moeten dus stoppen met spammen hier? :roll:

Dit komt ook als spammen uit ^_^

Emo's zie ik niet heel vaak bij ons in de buurt, ik weet ook niet echt hoe ze eruit zien !

Meestal hebben ze wat haar aan de ene kant van hun oog zitten :Y

MVG, Fuffie.

Link to comment
Delen op andere websites

Emo's worden altijd in een 'vakje' gestopt.

Ikzelf heb ook lang haar, en vind de muziek van emo's gedeeltelijk ook wel leuk.

Ik heb geen piercing, niet mijn haren geverfd, draag geen skinny jeans, converse, all stars etc. (bah), en ik snij mezelf ook absoluut niet.

Verder haat ik typische 'emo-bands' als My chemical romance, Fall out boy etc.

Ik vind wel dat emo's veel eerder voor hun gevoelens uitkomen, daardoor worden ze door sommigen als 'zielig' beschouwd.

Ik heb ook wel eens op MTV, True Life: I self injure gezien, dit ging om mensen die zichzelf pijn deden (snijden, haren uittrekken etc.), om zo pijnen te verwerken. Ik kan je vertellen, geen enkele hiervan had een emo-look, en er zijn genoeg mensen die zichzelf pijn doen maar niet zo uitzien.

Je hebt 'gewone mensen' en emo's.

Emo's zijn natuurlijk sterk in de minderheid,

van de 'gewone mensen' doet 10 % aan zelfverminking, van de emo's 50 %

De gewone mensen doen dus meer aan zelfverminking aangezien dit een grotere groep is, zelfverminking wordt altijd bij emo's gezegd omdat van deze gehele groep 50 % hieraan doet.

Emo's zijn niet slechts mensen met eenzelfde muziek- en kledingstijl, het gaat ook om de ideeën.

Ik kan leven met iedereen, dus ook met emo's ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik draag alleen DC Shoes en COnverse all stars. maar ik ben skater en geen emo of gothic...

ik vind het jammer dat mensen heel vaak de link leggen tussen skaters en gothics.

niet dat ik er wat tegen heb maar ik wil het zelf gewoon niet zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

En zo blijkt maar weer hoe makkelijk het is om vooroordelen te hebben :7

Idd. Typisch die mensen. Tis niet omdat je emo bent of gothic of dergelijke dat je ook jezelf snijd.

Wat ik niet snap is dat sommige mensen een verband zien tussen een skater en een gothic. Ik bedoel ik zie de connectie niet hoor.

En vooroordelen zijn makkelijker gezegd dan een goed uitgebouwde mening.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
En zo blijkt maar weer hoe makkelijk het is om vooroordelen te hebben :7

Idd. Typisch die mensen. Tis niet omdat je emo bent of gothic of dergelijke dat je ook jezelf snijd.

Wat ik niet snap is dat sommige mensen een verband zien tussen een skater en een gothic. Ik bedoel ik zie de connectie niet hoor.

En vooroordelen zijn makkelijker gezegd dan een goed uitgebouwde mening.

Je moet nu echt eens ophouden!!

Bij elk negatief bericht over een Emo ga jij het bericht de grond in lopen stampen.

Als ze dat vinden, vinden ze dat. En daar kan jij niks aan doen!!!

Link to comment
Delen op andere websites

En zo blijkt maar weer hoe makkelijk het is om vooroordelen te hebben :7

Idd. Typisch die mensen. Tis niet omdat je emo bent of gothic of dergelijke dat je ook jezelf snijd.

Wat ik niet snap is dat sommige mensen een verband zien tussen een skater en een gothic. Ik bedoel ik zie de connectie niet hoor.

En vooroordelen zijn makkelijker gezegd dan een goed uitgebouwde mening.

Je moet nu echt eens ophouden!!

Bij elk negatief bericht over een Emo ga jij het bericht de grond in lopen stampen.

Als ze dat vinden, vinden ze dat. En daar kan jij niks aan doen!!!

Een bump van een maand! ;)

Iemand quoten die een maand geleden heeft gepost is bumpen,

als je gewoon je mening geeft, is dat niet bumpen! :)

Sorry als dit als Mod. gedrag overkomt! :)

Btw: emo's mogen van mij doen wat ze willen. :)

MegaPilot.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

En zo blijkt maar weer hoe makkelijk het is om vooroordelen te hebben :7

Idd. Typisch die mensen. Tis niet omdat je emo bent of gothic of dergelijke dat je ook jezelf snijd.

Wat ik niet snap is dat sommige mensen een verband zien tussen een skater en een gothic. Ik bedoel ik zie de connectie niet hoor.

En vooroordelen zijn makkelijker gezegd dan een goed uitgebouwde mening.

Je moet nu echt eens ophouden!!

Bij elk negatief bericht over een Emo ga jij het bericht de grond in lopen stampen.

Als ze dat vinden, vinden ze dat. En daar kan jij niks aan doen!!!

Nee dat doe ik niet.

Ik doe dit alleen bij de vooroordelen. Kan ik er aan doen dat er zoveel vooroordelen over ons zijn.

ffs....

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gisteren een nieuwe broek gekregen, maar toen ik hem aanhad was het net een Skinny Jean. Voor normale mensen was het overigens een normale broek.

Oh, en vandaag had ik mijn All Stars aan! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...