Jump to content

Emo's


moechy

Recommended Posts

Moechy, even een serieuze vraag: Ben jij een meisje?

Edit: Die vraag is niet op basis van die foto's hierboven. Maar op een post van je op pagina 11, omdat je zegt dat je een Hartsvriendin hebt. :)

Edit2, Die laatste paar foto's: Die meisjes zijn niet lelijk hoor ^^, oog schaduw dinges mag wat minder. Maar voor de rest niks mis mee =D

Nee hoor ben geen meisje. Maar een jongen kan toch ook aller beste vriendinnen hebben niet?

Zeker kan dat, maar omdat je het woord 'Hartsvriendin' gebruikte, dacht ik dat je een meisje was. Omdat jongens die term Meestal niet gebruiken.

Anyway, back ontopic =D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 329
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    87

  • Disturbed

    11

  • Sandra

    11

  • Amfetamientje

    10

Moechy, even een serieuze vraag: Ben jij een meisje?

Edit: Die vraag is niet op basis van die foto's hierboven. Maar op een post van je op pagina 11, omdat je zegt dat je een Hartsvriendin hebt. :)

Edit2, Die laatste paar foto's: Die meisjes zijn niet lelijk hoor ^^, oog schaduw dinges mag wat minder. Maar voor de rest niks mis mee =D

Nee hoor ben geen meisje. Maar een jongen kan toch ook aller beste vriendinnen hebben niet?

Zeker kan dat, maar omdat je het woord 'Hartsvriendin' gebruikte, dacht ik dat je een meisje was. Omdat jongens die term Meestal niet gebruiken.

Anyway, back ontopic =D

Ach ja :puh: Ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten omschrijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Broeken die op de knieen hangen is inderdaad geen porum. Maar wat is er mis met een sixpack? :7

Disturbed. Nu zal ik je eens een ding uitleggen. En onthoud dat dan eens voor eens en altijd.

S1xP4ckJUHs zijn voor breezahs, superdudes en beachboys. Dat jij er eentje bent is niet onze schuld, maar val ons er niet mee lastig, begrepen? Immers, who need abs when you got traps?

Ik snap em niet :?

Hij bedoelt dat buikspieren niet belangrijk zijn als je maar van die nekspieren hebt. MAAR BACK ONTOPIC!11!1!omg!1!miek!11!!!nilsholgersson!1!FUNNYGUY!11!

Link to comment
Delen op andere websites

'k Wou hier toch even reageren... :$ Moechy, wat mij wel een beetje opvalt is dat jij elk bericht tegen emo's gelijk de grond in stampt, terwijl je bij elk bericht ''voor'' emo's meteen zegt: ''Kijk, goed onderbouwe argumenten! _O__O_ '' 't Lijkt wel alsof je van iedereen die niks tegen emo's heeft, gelijk vindt dat hij/zij goede argumenten gebruikt. En iedereen die wél wat tegen emo's heeft, heeft vooroordelen, moet niet zo zeuren, moet gewoon respect hebben voor andere stijlen, bla bla bla. Waarom open je dan überhaupt dit topic? Je wilt blijkbaar alleen maar positieve reacties over emo's, tegen negatieve reacties ga je gelijk in discussie. Het topic heet toch ''Emo's - Wat vinden jullie ervan?''. En niet: ''Emo's - Prijs hier emo's de hemel in of anders krijg je commentaar''? En een paar pagina's terug, zeg jij dat emo's gewoon aardige gasten zijn. Je beweert dat dat geen vooroordeel is, maar dat is het wel hoor... Ik weet zeker dat jij nog geen 0,01% van alle emo's op de hele wereld kent, dus dan is het wel degelijk een vooroordeel. Als je zegt dat alle emo's kut zijn is dat natuurlijk ook een vooroordeel.

Maarja, wat ik zelf over emo's vind... 't Kunnen best aardige mensen zijn, maar ik vind het wel gewoon aandachtstrekkers. Als ik in de stad loop en ik kom weer 'ns zo'n groepje emo's tegen die zich kleden alsof het carnaval is, dan lach ik ze zeker wel uit (niet recht in hun face natuurlijk, zoveel respect heb ik dan ook nog wel :$ ). Ik vind het gewoon zó debiel, gaan ze midden in de zomer met allemaal zwarte kleren lopen. :7 Kom op zeg, dat doe je toch niet voor jezelf? En ik respecteer het wel dat ze zich zo kleden hoor... Maar dan moeten zij ook maar respecteren dat ze uitgelachen worden. Klinkt misschien wat respectlozer dan ik het bedoel, maar zo is het gewoon. Als ik het nou eenmaal mooi vind om altijd met een onderbroek over mijn hoofd te lopen, dan mag ik dat best doen, maar dan moet ik ook niet boos worden als ik uitgelachen word. Dit vind ik overigens niet alleen van emo's, hoor. Als ik mezelf in een ''hokje zou moeten plaatsen'', zou ik zeggen dat ik een Hip-Hopper ben. Maar dat wil niet zeggen dat ik alle andere Hip-Hoppers oké vind... Laatst stond ik met een maat in een pretpark in de wachtrij van zo'n achtbaan. Komt er zo'n gast aanlopen met 2 ongelooflijk lompe diamanten in zijn oren, pet schuin achterstevoren op zijn hoofd, lomp grote ketting, T-shirt van Kempi aan, broek fucking laag (zelf draag ik mijn broeken ook redelijk laag maar dat ging echt over de top), en dan van die overdreven gangstah schoenen, ik kon mijn lach echt moeilijk inhouden. :7 Dat mag dan ook een Hip-Hopper zijn, maar dat wil niet gelijk zeggen dat ik daar respect voor heb ofzo... Als zo iemand heel de wereld wil laten zien hoe gangstah hij wel niet is, heb ik daar niet veel meer respect voor dan voor emo's die zich elke dag kleden alsof het carnaval is. 't Is gewoon allebei aandachtstrekkerij. Die aandacht krijgen emo's ook, alleen vaak in negatieve zin. Als je die negatieve aandacht niet wilt hebben, kleed je gewoon normaal zou ik zeggen. :tu: Of je kleedt je wel op de meest belachelijke manieren, maar dan moet je ook niet boos worden als je uitgelachen wordt. Eigen keus. Je kunt toch ook gewoon emo zijn zonder heel de wereld te laten zien: ''Hé kijk eens naar mij, ik ben emo!'' Ik neem in ieder geval aan dat emo zijn niet alleen uit kleding bestaat.

Maar hé, da's mijn mening hè. :tu: Ik weet niet of ik hem goed onderbouwd heb, maar ik denk er gewoon zo over...

EDIT: Sorry, bericht is wat langer geworden dan mijn bedoeling was... :$

Ik merk uit jou post dat jij vind "Ze moeten zich aanpassen naar mijn zin anders mag ik ze uitlachen". Ik ben 3 jaar en heb een Teletubbie step en ben daar blij mee. Dan ga je mij daarom toch ook niet uitlachen?

Link to comment
Delen op andere websites

'En ik respecteer het wel dat ze zich zo kleden hoor... Maar dan moeten zij ook maar respecteren dat ze uitgelachen worden.

Uh, dit klopt niet. Als jij iemand uitlacht, heb jij dus geen respect voor diegene.

Als jij iemand uitlacht omdat hij/zij bijvoorbeeld rood haar heeft, heb je dus geen respect voor diegene.

Als je respect voor iemand hebt, accepeer je hem/haar zoals hij/zij is en lach je hem/haar niet uit.

Link to comment
Delen op andere websites

'En ik respecteer het wel dat ze zich zo kleden hoor... Maar dan moeten zij ook maar respecteren dat ze uitgelachen worden.

Uh, dit klopt niet. Als jij iemand uitlacht, heb jij dus geen respect voor diegene.

Als jij iemand uitlacht omdat hij/zij bijvoorbeeld rood haar heeft, heb je dus geen respect voor diegene.

Als je respect voor iemand hebt, accepeer je hem/haar zoals hij/zij is en lach je hem/haar niet uit.

BaasB heeft het misschien op een verkeerde manier gezegd maar ik vind dat hij groot gelijk heeft. Als jij als een of andere clown over straat loopt en mensen kunnen hun lach niet inhouden moet je ook niet boos worden, je kiest immers zelf je kleding en je hebt ogen om te zien hoe die eruit zien. En ja ik accepteer emo's zeker, je mag je kleden hoe je wilt. Maar ga nou niet zitten zeiken als mensen je raar aan gaan kijken of om je moeten lachen.

Overigens had jij, =>Sandra<= het er over dat als emo's de kleur zwart dragen ze juist niet zouden opvallen. Toch vallen emo's naar mijn weten eerder op dan mensen met een knal geen t-shirt. Hoe je het ook wendt of keert, het is wel zo.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

'En ik respecteer het wel dat ze zich zo kleden hoor... Maar dan moeten zij ook maar respecteren dat ze uitgelachen worden.

Uh, dit klopt niet. Als jij iemand uitlacht, heb jij dus geen respect voor diegene.

Als jij iemand uitlacht omdat hij/zij bijvoorbeeld rood haar heeft, heb je dus geen respect voor diegene.

Als je respect voor iemand hebt, accepeer je hem/haar zoals hij/zij is en lach je hem/haar niet uit.

BaasB heeft het misschien op een verkeerde manier gezegd maar ik vind dat hij groot gelijk heeft. Als jij als een of andere clown over straat loopt en mensen kunnen hun lach niet inhouden moet je ook niet boos worden, je kiest immers zelf je kleding en je hebt ogen om te zien hoe die eruit zien. En ja ik accepteer emo's zeker, je mag je kleden hoe je wilt. Maar ga nou niet zitten zeiken als mensen je raar aan gaan kijken of om je moeten lachen.

Dat vindt ik ook wel een erg overdreven voorbeeld hoor. Nou associeer jij het met een clown, logies dat mensen door om lachen. Tuurlijk emo's die erg veel zwart dragen (ook in hun gezicht) of een overdreven uiterlijk hebben is het natuurlijk te verwachten. Maar een beetje emo die zich goed voelt in een zwarte broek + trui, vind ik dat Sandra gelijk heeft. Die moet je gewoon kunnen respecteren, zonder gelach of ongein. Zo kunnen we wel iedereen gaan uitlachen (op die manier). Overigens heeft Sandra het nu over een stukje uiterlijk die je gewoon van je geboorte af aan mee krijgt, mits hij/zij rood haar van zich zelf heeft hé ;)

Btw: @Moechy, we weten nog steeds niet in wat voor ''emo'' cultuur jij leeft en hoe jij je gedraagt daarin. Of je wil het liever voor je houden?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb niet dit hele topick geleesen en heb ik ook geen zin in maar ik laat tog even mijn mening hooren.

eerst vind ik dit hele topick KUT. omdat je alleen kan kiesen uit:

Kut

Cool

Leuk

Aandachttrekkers

Seuten

Klootzakken

Normaal

Anders namelijk

ik vint ze niet kut omdat ze het gewoon zelf moeten weeten en ook niet cool omdat ik het best wel dom vint wat ze doen. het is ook helemaal niet leuk. en het zijn ook geen aandachttrekkers want ze willen juist geen aandacht. seuten weet niet eens wat dat is. klootzakken je kan niet zomaar alle emo's een klootzak vinden omdat je ze niet eens allemaal kent. nou en normaal vint ik het ook niet echt. en dan heb je nog anders ja wat heb je daar nu aan?

het is gewoon je moet als je er niks van wilt hebben gewoon die mensen hun gang laten gaan net als dat zij jou gewoon in je waarden laten. je hoeft ze niet te nergeeren want ze zullen waarschijnlijk ook niks van jou hoefen.

je had deze poll beter met de volgende opties kunnen maken..

ik vind ze wel oke,

ik vind ze raar,

ik vind ze achterlijk,

ik ben er zelf een,

anders namelijk,

want dit gaat nergens over want je kan eigenlijk alleen maar het uiterste negatief of weer veel te positief.

vriendelijke groeten Martijn Hidding.

Link to comment
Delen op andere websites

'En ik respecteer het wel dat ze zich zo kleden hoor... Maar dan moeten zij ook maar respecteren dat ze uitgelachen worden.

Uh, dit klopt niet. Als jij iemand uitlacht, heb jij dus geen respect voor diegene.

Als jij iemand uitlacht omdat hij/zij bijvoorbeeld rood haar heeft, heb je dus geen respect voor diegene.

Als je respect voor iemand hebt, accepeer je hem/haar zoals hij/zij is en lach je hem/haar niet uit.

BaasB heeft het misschien op een verkeerde manier gezegd maar ik vind dat hij groot gelijk heeft. Als jij als een of andere clown over straat loopt en mensen kunnen hun lach niet inhouden moet je ook niet boos worden, je kiest immers zelf je kleding en je hebt ogen om te zien hoe die eruit zien. En ja ik accepteer emo's zeker, je mag je kleden hoe je wilt. Maar ga nou niet zitten zeiken als mensen je raar aan gaan kijken of om je moeten lachen.

Overigens had jij, =>Sandra<= het er over dat als emo's de kleur zwart dragen ze juist niet zouden opvallen. Toch vallen emo's naar mijn weten eerder op dan mensen met een knal geen t-shirt. Hoe je het ook wendt of keert, het is wel zo.

Maar die mensen vinden hun stijl toch mooi? Jij bent weer voor hun een "clown" met je Nike Air Petje...

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb niet dit hele topick geleesen en heb ik ook geen zin in maar ik laat tog even mijn mening hooren.

eerst vind ik dit hele topick KUT. omdat je alleen kan kiesen uit:

Kut

Cool

Leuk

Aandachttrekkers

Seuten

Klootzakken

Normaal

Anders namelijk

ik vint ze niet kut omdat ze het gewoon zelf moeten weeten en ook niet cool omdat ik het best wel dom vint wat ze doen. het is ook helemaal niet leuk. en het zijn ook geen aandachttrekkers want ze willen juist geen aandacht. seuten weet niet eens wat dat is. klootzakken je kan niet zomaar alle emo's een klootzak vinden omdat je ze niet eens allemaal kent. nou en normaal vint ik het ook niet echt. en dan heb je nog anders ja wat heb je daar nu aan?

het is gewoon je moet als je er niks van wilt hebben gewoon die mensen hun gang laten gaan net als dat zij jou gewoon in je waarden laten. je hoeft ze niet te nergeeren want ze zullen waarschijnlijk ook niks van jou hoefen.

je had deze poll beter met de volgende opties kunnen maken..

ik vind ze wel oke,

ik vind ze raar,

ik vind ze achterlijk,

ik ben er zelf een,

anders namelijk,

want dit gaat nergens over want je kan eigenlijk alleen maar het uiterste negatief of weer veel te positief.

vriendelijke groeten Martijn Hidding.

Bedankt voor de tip. Heb de poll weggelaten.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

'En ik respecteer het wel dat ze zich zo kleden hoor... Maar dan moeten zij ook maar respecteren dat ze uitgelachen worden.

Uh, dit klopt niet. Als jij iemand uitlacht, heb jij dus geen respect voor diegene.

Als jij iemand uitlacht omdat hij/zij bijvoorbeeld rood haar heeft, heb je dus geen respect voor diegene.

Als je respect voor iemand hebt, accepeer je hem/haar zoals hij/zij is en lach je hem/haar niet uit.

BaasB heeft het misschien op een verkeerde manier gezegd maar ik vind dat hij groot gelijk heeft. Als jij als een of andere clown over straat loopt en mensen kunnen hun lach niet inhouden moet je ook niet boos worden, je kiest immers zelf je kleding en je hebt ogen om te zien hoe die eruit zien. En ja ik accepteer emo's zeker, je mag je kleden hoe je wilt. Maar ga nou niet zitten zeiken als mensen je raar aan gaan kijken of om je moeten lachen.

Overigens had jij, =>Sandra<= het er over dat als emo's de kleur zwart dragen ze juist niet zouden opvallen. Toch vallen emo's naar mijn weten eerder op dan mensen met een knal geen t-shirt. Hoe je het ook wendt of keert, het is wel zo.

Maar die mensen vinden hun stijl toch mooi? Jij bent weer voor hun een "clown" met je Nike Air Petje...

Ja, dat vinden ze mooi, maar ze kiezen er zelf voor, en als mensen er om lachen, dan is dat omdat zij zich zo kleden. Als emo's en hiphoppers elkaar uitlachen, dan is daar toch niks mis mee?

Overigens heb je Nike Air schoenen, maar toch geen Nike Air pet :7

Link to comment
Delen op andere websites

Maar die mensen vinden hun stijl toch mooi? Jij bent weer voor hun een "clown" met je Nike Air Petje...

of ierdere niet-emo een petje draagt :7

het leuke is dat het gewoon een fase blijft ( ook een rage op het moment ) en dat ze over een paar jaar allemaal weer "normaal" er bij lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

'En ik respecteer het wel dat ze zich zo kleden hoor... Maar dan moeten zij ook maar respecteren dat ze uitgelachen worden.

Uh, dit klopt niet. Als jij iemand uitlacht, heb jij dus geen respect voor diegene.

Als jij iemand uitlacht omdat hij/zij bijvoorbeeld rood haar heeft, heb je dus geen respect voor diegene.

Als je respect voor iemand hebt, accepeer je hem/haar zoals hij/zij is en lach je hem/haar niet uit.

Ik had 't misschien een beetje verkeerd uitgelegd... Met uitlachen bedoel ik in dit geval niet recht voor zo'n emo zijn neus gaan staan, en dan die emo keihard uitlachen. Maar wel lachen, niet expres zo hard mogelijk ofzo... Maar ja, wat versta je onder respect voor iemand hebben? Van mij mogen die emo's zich best zo kleden. Ik ga niet naar ze toe lopen om te zeggen dat ze er echt als mongolen bijlopen, ik ga ze niet uitschelden (in ieder geval niet in hun bijzijn), ik ga ze niet in elkaar slaan. Er zijn mensen die dat soort dingen wel doen, en dan heb je geen respect vind ik (mijn mening hè). 't Enige wat ik zou doen is (zacht) lachen, maar dat wil toch niet gelijk zeggen dat je geen respect voor iemand hebt? Als je voor je iemand ziet die met zijn fiets héél stoer een wheelie probeert te trekken, en hij gaat vol op zijn bek... Dan moet je toch ook lachen denk ik, maar dat wil toch niet gelijk zeggen dat je geen respect voor diegene hebt?

En btw, die vergelijking met een clown vind ik nog niet eens zo slecht... Ik vind emo's er namelijk veel lachwekkender uitzien dan clowns als ik eerlijk moet zijn. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had 't misschien een beetje verkeerd uitgelegd... Met uitlachen bedoel ik in dit geval niet recht voor zo'n emo zijn neus gaan staan, en dan die emo keihard uitlachen. Maar wel lachen, niet expres zo hard mogelijk ofzo... Maar ja, wat versta je onder respect voor iemand hebben? Van mij mogen die emo's zich best zo kleden. Ik ga niet naar ze toe lopen om te zeggen dat ze er echt als mongolen bijlopen, ik ga ze niet uitschelden (in ieder geval niet in hun bijzijn), ik ga ze niet in elkaar slaan. Er zijn mensen die dat soort dingen wel doen, en dan heb je geen respect vind ik (mijn mening hè). 't Enige wat ik zou doen is (zacht) lachen, maar dat wil toch niet gelijk zeggen dat je geen respect voor iemand hebt? Als je voor je iemand ziet die met zijn fiets héél stoer een wheelie probeert te trekken, en hij gaat vol op zijn bek... Dan moet je toch ook lachen denk ik, maar dat wil toch niet gelijk zeggen dat je geen respect voor diegene hebt?

En btw, die vergelijking met een clown vind ik nog niet eens zo slecht... Ik vind emo's er namelijk veel lachwekkender uitzien dan clowns als ik eerlijk moet zijn. :7

Over dat lachen. Ik vindt het eerlijk gezegd niet zo lach wekkend om iemand in zwarte kleding te zien lopen hoor. Ook niet als hij/zij een beetje zwart om zijn/haar ogen heeft. Ik vind de vergelijking met een clown juist wel erg vergezocht (naar mijn mening).

Btw: Moechy, nou weet ik nog steeds niet hoe jij leeft als emo (waar ik toch wel nieuwschierig naar ben) gewoon interesse hoor! Het lijkt wel of je bewust over mijn stukjes heen leest, als ik naar je vraag...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...