gta_rulez Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 @ Sjorzzz: Ik zou hem op Zideo zetten. Scherp beeld en een zeer korte verwerktijd. Reageren
TH3 R34P3R Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) Ik met Drive van dit forum hebben ook een filmpje gemaakt met allemaal explosies erin. let niet op de slechte kwaliteit aangezien het met een mobieltje is opgenomen. Hier het filmpje: http://nl.youtube.com/watch?v=Z3hHbX0bsck Bewerkt: 1 augustus 2008 door TH3 R34P3R Reageren
Fuffie Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ik met Drive van dit forum hebben ook een filmpje gemaakt met allemaal explosies erin. let niet op de slechte kwaliteit aangezien het met een mobieltje is opgenomen. Hier het filmpje:http://nl.youtube.com/watch?v=Z3hHbX0bsck Gaaf filmpje, ik zit nu echt met GTA4TheMovie. Daar komt later ook een heel mooi resultaat in te zitten ! Reageren
wtc Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Ik met Drive van dit forum hebben ook een filmpje gemaakt met allemaal explosies erin. let niet op de slechte kwaliteit aangezien het met een mobieltje is opgenomen. Hier het filmpje:http://nl.youtube.com/watch?v=Z3hHbX0bsck Hoe plaatse je eigenlijk die C4 onder een wagen? Zit dat ook tussen de wapens? Reageren
TH3 R34P3R Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Nee, dat kan pas als je met Packie heel goed bevriend word, dan kan je hem opbellen en dan laat hij ergens zo'n bom achter en die kan je dan onder een auto plakken Reageren
AlpheNoord Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 stunt jump die een beetje verkeerd ging Reageren
Rickcen Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 stunt jump die een beetje verkeerd ging Leuk, ben je nog uitgestapt? Reageren
AlpheNoord Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 ja ik kon niets anders Reageren
Dieko Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Ik heb deze zelfgemaakt. Reageren
Robin B Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Ik heb deze zelfgemaakt. Leuk filmpje Dieko . Reageren
Dieko Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Ik heb deze zelfgemaakt. Leuk filmpje Dieko . Dankje Maar Funny Moment moet op het laatst want dan spring Kai eruit. Reageren
Dieko Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Dit is mijn nieuwste video, die ik zelf heb gemaakt. Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Dit is mijn nieuwste video, die ik zelf heb gemaakt. Prachtig gemaakt! Lijkt me echt hard, ben je net aan het cruisen met je boot komt er opeens een vent uit de lucht vlak naast je boot het water in vallen. Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 hah Dieko Die is ERG VeT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.