Jump to content

Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • EnergyCorse

    120

  • End Of The Riot

    69

  • Dieko

    37

  • ERRWINS

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is al vanavond !

Kan je met je telefoon foto's maken en dan op je pc zetten ?

PS, Wat vinden jullie van mijn filmpje ?

Deze vraag is al zo vaak gesteld!!! :duh:

Nee je kan met je mobiel (ingame) geen foto's maken en op je pc zetten. :N

Met je mobiel in RL kan je het vast wel :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, NAAP moet ik bij elke reactie die jij stelt antwoord geven ?

Ik word echt helemaal zat van jou wist jij dat, als je niks te doen hebt rot dan op !

Mijn beste Fuffie,

Ik snap niet dat je zo aangevallen reageert.

Ik probeer een beetje humor neer te zetten maar blijkbaar is elke antwoord dat ik geef een persoonlijke aanval op jouw persoontje ????

Til eens niet te zwaar aan reacties die worden gegeven.....

Mijn beste vrind doe eens rustig en reageer niet zo heftig.... :bonk:

Wat ik niet snap is dat je niet tegen antwoord kan. Stel dan geen vraag!!! :cab:

Wat ik antwoord is niet iets geks. Er zijn al een hoop vragen gestelt over waar foto's die je maakt met je mobiel te vinden zijn op het systeem. En net zo vaak is er geantwoord dat we het niet weten en dat we ze niet terug vinden.

Dit is niet erg maar dat had je ook kunnen weten als je even zoekt!! :Y

Daarnaast breng ik een stukje humor welke je duidelijk niet kan waarderen.... Maar is dat mijn fout ?? :engel:

Je filmpje daarbuiten is wel cool en erg netjes gedaan.... Ik weet niet of je nu heel erg boos gaat worden op het feit dat ik nu je filmpje mooi gemaakt vind maar ik meen het echt..... RESPECT _O_

Nogmaals til niet zo zwaar aan reacties en zeker niet als ze goed bedoeld zijn (ook al zit er een sarcastische toontje aan) :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier heb je ons filmpje.
Binnenkort komen er nog meer.

:puh: Die wilde ik net opgeven.

Nog even ter informatie. Het team heet gta4studios en is te vinden onder multiplayer clans. Daar kan je dus heen als je ook aan (stunt)films wil meedoen.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Hey, NAAP moet ik bij elke reactie die jij stelt antwoord geven ?

Ik word echt helemaal zat van jou wist jij dat, als je niks te doen hebt rot dan op !

Mijn beste Fuffie,

Ik snap niet dat je zo aangevallen reageert.

Ik probeer een beetje humor neer te zetten maar blijkbaar is elke antwoord dat ik geef een persoonlijke aanval op jouw persoontje ????

Til eens niet te zwaar aan reacties die worden gegeven.....

Mijn beste vrind doe eens rustig en reageer niet zo heftig.... :bonk:

Wat ik niet snap is dat je niet tegen antwoord kan. Stel dan geen vraag!!! :cab:

Wat ik antwoord is niet iets geks. Er zijn al een hoop vragen gestelt over waar foto's die je maakt met je mobiel te vinden zijn op het systeem. En net zo vaak is er geantwoord dat we het niet weten en dat we ze niet terug vinden.

Dit is niet erg maar dat had je ook kunnen weten als je even zoekt!! :Y

Daarnaast breng ik een stukje humor welke je duidelijk niet kan waarderen.... Maar is dat mijn fout ?? :engel:

Je filmpje daarbuiten is wel cool en erg netjes gedaan.... Ik weet niet of je nu heel erg boos gaat worden op het feit dat ik nu je filmpje mooi gemaakt vind maar ik meen het echt..... RESPECT _O_

Nogmaals til niet zo zwaar aan reacties en zeker niet als ze goed bedoeld zijn (ook al zit er een sarcastische toontje aan) :cya:

kun je foto's maken met je mobiel in gtaiv en dan op je computer zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...