Jump to content

Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • EnergyCorse

    120

  • End Of The Riot

    69

  • Dieko

    37

  • ERRWINS

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is beetje moeilijk om mooie fotos te maken omdat het nu beetje donker in me kamer is.

Maar deze foto is gemaakt op een XBOX Premium (nieuwe versie) met HDMI kabel die std bij PS3 zit. (@ 1080i) op een Samsung 26 inch LCD tv

heli.JPG

kijk.JPG

Nice beeld joh :tu::D , nu ben ik er zeker van overtuigd dat ik een Samsung tv ga halen met Xbox360 GTA IV Pack bedankt voor de screens .. als ik hem heb zal ik ook screens gaan maken met me fotocamera van 7,1 megapixel moet wel lukke :Y

heb ook een samsung 97 centimeter beelddiagonaal, echt fantastisch beeld zeker een aanrader qua merk

Link to comment
Delen op andere websites

even 1 klein plaatje van een Sultan RS: (had geen zin om hem te bewerken dus daarom zie je mn tv nog :puh: )

spa0387kp9.jpg

Wat zijn de specificaties van deze tv? ziet er zeer goed uit :D

is een 42'' plasma hd-ready palsma tv van pioneer. KURO serie dacht ik. al is deze tv al 2 en een half jaar oud, hij is geweldig. 1 van de eerste goeie plasmaschermen was het. nu heeft ie nog steeds beter beeld dan velen

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of dit al ergens besproken wordt maar ik vraag wel :

wie weet de juiste middelen om je beeld te capturen.. heb op internet beetje zitten zoeken en kwam uit op capture kaarten tussen de 1500,- en 2300,- eu!!

ik verdien niet slecht maar ik vind 1500 euries voor een kaartje wel een beetje veel hoor!!

of zoek ik nu in de verkeerde richting!!

ik heb een Packard bell laptop dus weet niet of ik hiermee iets kan doen!!

wie heeft er een goeie uitleg/informatiesite o.i.d voor me!!

hier trouwens een paar van mijn screens.. excuses voor de kwaliteit.. foto's zijn genomen met mijn nokia 6110 navi.. :bier: heeft maar een 2 mgpx..

04052008002.jpg

06052008004.jpg

06052008005.jpg

06052008006.jpg

Bewerkt: door Denzino86
Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn nog wat screenshots van mij. Net gemaakt. Morgen volgt de video-review... De beelden zijn gemaakt en hoeven enkel nog gemonteerd te worden.

Mvg,

wtc

Nice man jij gebrukt volges mij ook een goede tv :tu: welke als ik vragen mag :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn nog wat screenshots van mij. Net gemaakt. Morgen volgt de video-review... De beelden zijn gemaakt en hoeven enkel nog gemonteerd te worden.

Mvg,

wtc

Nice man jij gebrukt volges mij ook een goede tv :tu: welke als ik vragen mag :engel:

Ik gebruik een Medion 94cm (uit de Aldi) met een HDMI aansluiting. (geen dure, maar een van de goedkoopste HDMI aansluitingen (€25))

Link to comment
Delen op andere websites

Ooit wel eens de oogballen bij Niko gezien? xD

Zo te zien kan hij zelfs in zijn hersens kijken. Wat een veelzijdige gast is het toch :7

even weggelaten vanwege de grootte

haha schiet hij in zijn oog?

dit is wel grappig ja :puh: haahha

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook maar eens even een filmpje gemaakt. Doodsimpel met Windows Movie Maker. Het is een filmpje waar ik de easteregg laat zien van de Statue of Happiness. Als je niet wilt weten wat er zich daar afspeelt, lees dan gewoon maar even niet verder! De easteregg zelf is tig keer te vinden op Youtube, het is een groot hart binnenin het beeld. Maar dit is mijn versie: http://nl.youtube.com/watch?v=pVsavsweucg&fmt=18[/font]

Als je wilt weten hoe ik die muziek heb gemaakt voor de video, klik hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...