Jump to content

Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • EnergyCorse

    120

  • End Of The Riot

    69

  • Dieko

    37

  • ERRWINS

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

even 1 klein plaatje van een Sultan RS: (had geen zin om hem te bewerken dus daarom zie je mn tv nog :puh: )

spa0387kp9.jpg

Vet! Waar heb je die dan gevonden? :dans:

ehm, ben ik gek?? Ik kan hem nergens vinden. Heb je misschien een screen waar je hem hebt gevonden?

Link to comment
Delen op andere websites

even 1 klein plaatje van een Sultan RS: (had geen zin om hem te bewerken dus daarom zie je mn tv nog :puh: )

spa0387kp9.jpg

Vet! Waar heb je die dan gevonden? :dans:

ehm, ben ik gek?? Ik kan hem nergens vinden. Heb je misschien een screen waar je hem hebt gevonden?

Kheb der ook ff rond gereden maar vond hem ook nie.

Link to comment
Delen op andere websites

even 1 klein plaatje van een Sultan RS: (had geen zin om hem te bewerken dus daarom zie je mn tv nog :puh: )

spa0387kp9.jpg

Vet! Waar heb je die dan gevonden? :dans:

ehm, ben ik gek?? Ik kan hem nergens vinden. Heb je misschien een screen waar je hem hebt gevonden?

Kheb der ook ff rond gereden maar vond hem ook nie.

Kijk hier [SNAPMAP] eens! Hij staat achter de garage van dat oude huis. Tussen de planten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier even een mooi plaatje van Niko @ de Broker brug:

GTAIV_Screen-Broker_Bridge.jpg

Op diezelfde Broker brug kan je dus ook landen met de helicopter. Toen ik dat deed zag ik een trapje naar beneden. Het volgende plaatje laat duidelijk zien dat je beter niet via dat trapje naar beneden kan gaan:

GTAIV_Screen-Broker_Bridge_Ladder.jpg

Helaas wist ik dat niet, en viel ik te pletter... :duh:

EDIT: Aangezien ik toch de laatste poster tot nu toe ben, edit ik dit bericht maar ipv. dat ik een nieuwe aanmaak...

Ik werd aangereden door een mooie Turismo en toen heb ik er maar even een plaatje van geschoten in de metrotunnel. Helaas kon ik de kwaliteit niet beter krijgen dan dit momenteel. Ik ben nog bezig met het bouwen van een supercomputer waar ik ook een HD capture card inzet maar nu moeten we het even hier mee doen. Hier komt het plaatje:

GTAIV_Screen-Turismo_Subway.jpg

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...