Jump to content

Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • EnergyCorse

    120

  • End Of The Riot

    69

  • Dieko

    37

  • ERRWINS

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

HDMI draait maximaal op 1080i, AV en Scart op maximaal 576i. Denk er wel aan, je hebt wel een FullHD-TV nodig als je op 1080i wilt gaan draaien. Een HD Ready draait maximaal op 720i.

Dit klopt dus niet, HDMI ondersteunt max 1080p. Je hebt geen fullhdtv nodig om 1080i te draaien, HD-ready's kunnen dat ook.. En een HD ready ondersteunt ook 720p ;) In de war met de I en P's? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een auto gezien geaamd de Ceyote die heb ik nog nooit eerder gezien hier de foto's...

heb wel eens eerder gezien :cya:

Een Ceyote heb ik ook nog nooit gezien maar een Peyote wel. ^_^

Ohwjah hihi sorry voor spel fout -,- trouwens k had die met zoon wiel achterop ook al uns gezien best fette auto :D

Link to comment
Delen op andere websites

je moet het als je langs een tankstation komt de weg blokkeren er zullen heel veel autos komen te staan en het enige wat je te doen staat voor een uber explosie is je RPG uit je binne zak pakken en schieten :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een auto gezien geaamd de Ceyote die heb ik nog nooit eerder gezien hier de foto's...

heb wel eens eerder gezien :cya:

Een Ceyote heb ik ook nog nooit gezien maar een Peyote wel. ^_^

Ohwjah hihi sorry voor spel fout -,- trouwens k had die met zoon wiel achterop ook al uns gezien best fette auto :D

het is vette :D

Link to comment
Delen op andere websites

hier een paar van mij,sorry voor de kwaliteit

bild0018.jpg

politie hield deze wagen tegen om de koffer te onderzoeken,kwam juist toevallig langs

bild0019.jpg

ligt een vrouw op de grond,vraag me af wat ze gedaan hebben,lol

bild0020.jpg

even nieuwe wagen halen

bild0021.jpg

bild0022.jpg

bild0023.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb iemand gezien die werd aangehouden ? :D Iemand stond langs te weg met een blista compact te praten met een agent , De agent die hing met zen arm op de auto en hij prate door het raample alleen het rampje was dicht -,- ik heb geen screen kunne maken want de politie agent liep net weg :( Ik heb wel een screen dat de politie achter de aangehoude auto staat ik post hem vanavond even

Grtz...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...