wtc Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 kan je ergens een programma downloaden om screens te maken in GTA IV? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 kan je ergens een programma downloaden om screens te maken in GTA IV? Volgensmij niet. Ben bang dat je de webcam hiervoor moet gebruiken. Toch? :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl-J Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 gasten ik ben egt focking jaloers op jullie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Ik heb net de Whiz telefoon met fotocamera erop vrijgespeeld, maar als je een foto maak waar kan ik hem dan terug vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Ik heb net de Whiz telefoon met fotocamera erop vrijgespeeld, maar als je een foto maak waar kan ik hem dan terug vinden? Had zelf ook even gekeken maar ik zie niks in me foto map op de ps3 iedergeval. Zal straks is ergens in het menu zoeken van de tel. moet vast ergens staan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Het topic zegt "Home Made Screens", maar ik heb tot hier toe alles behalve screens gezien Bij deze post ik er enkele ze zijn wel van de tv gemaakt, omdat ik geen programma ken die screens kan maken van een PS3 (iemand een idee?) Mvg, wtc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 11 november 2016 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ReVeRt Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Het topic zegt "Home Made Screens", maar ik heb tot hier toe alles behalve screens gezien Bij deze post ik er enkele ze zijn wel van de tv gemaakt, omdat ik geen programma ken die screens kan maken van een PS3 (iemand een idee?) Mvg, wtc Wooow!! Ziet er zeer indrukwekkend uit ^^ Mooie screens ook ^^ Nu moet ik alleen nog wachten op een HD-tv. Ik wil nl. alleen een PS3 of een XboX 360 kopen als ik een HD-tv heb, anders kan ik er niet alles uithalen vind ik (qua graphics). Nu kan ik alleen nog maar naar al die screens kijken en me vergapen aan de filmpjes op internet.... geloof me ik heb een 50 hertz tv en daar ziet het ook mooi uit je hoeft niet perse een hd tv te hebben hoor. Tis wel veel verschil mer opzicht is het zo al erg mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielb Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 50 hertz heeft niet erg veel met HD te maken, de resolutie doet et em Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Diedjuhh Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Geweldige Screens enzo Op welke TV spelen jullie?? op een HD-Ready ?? ziet het daar veel slechter op uit als op een Full-HD ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb een unpacking the box film gemaakt van special edition. Hij is nog niet the vinden onder search maar wel hier:http://www.youtube.com/user/gta4unpacker Als iemand hem wilt zetten in een gtagamesplayer dan haal ik hem van youtube af. Of gebruik onderstaand dat kan nu ook: hahahah:P ik heb precies hetzelfde gedaan:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 Geweldige Screens enzo Op welke TV spelen jullie?? op een HD-Ready ?? ziet het daar veel slechter op uit als op een Full-HD ? Idd op een HD-ready... (94cm) Maar nog niet met HDMI aansluiting zal vast en zeker nog beter zijn dan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 11 november 2016 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 Ik speel op een 17" CRT monitor met mijn xbox360 op een resolutie van 1280X1024. En dat is ookal heel mooi beeld. Dus ik zie niet in waarom ik een HD Tv zou moeten aanschaffen. Ik ga even kijken of ik zelf screens kan maken, met een of andere tool. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sven311 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Ik heb een philips hd ready tv met digital crystal clear(88cm diagonaal) is perfect voor mij edit:ik ben blijkbaar niet de enige die cheat? die heli enzo grts Bewerkt: 1 mei 2008 door sven311 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.