Phoenyxar Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 (bewerkt) ik denk dat je vraag te moeilijk is Hoe kan dat nu? Men neme ene Stratum en men pakke een Sniper Rifle, men gaat als een mongool die auto afzoeken en men heeft het antwoord, ik vond de vraag zelfs iets te simpel . @Hieronder, ik ga geen nieuwe vraag stellen, ik hou nog een postje open voor mocht iemand het antwoord geven... Bewerkt: 14 december 2009 door Hearv94 Reageren
Faenty. Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 ik denk dat je vraag te moeilijk is Hoe kan dat nu? Men neme ene Stratum en men pakke een Sniper Rifle, men gaat als een mongool die auto afzoeken en men heeft het antwoord, ik vond de vraag zelfs iets te simpel . toch ik denk dat je een andere vraag moet stellen(en ik vind het jammer dat dit mijn derde en laatste post is voor vandaag Reageren
Faenty. Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 4 keer stratum badge 1 keer twin turbo badge Vast fout Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Vast fout Klopt, het komt er niet in de buurt . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 Dubbelpost omdat ik wel eens wil dat iemand het antwoord geeft, ik zal de Stratum-Badges vrijgeven, de rest is aan jullie: -Er staat licht vanvoor, niet breed op de voorkant van de motorkap Stratum ingegravuurd, het is moeilijk te zien maar het is er wel. -Vanachter staat er gewoon Stratum aan de linkerkant van de kofferbak. Reageren
PrioX Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 (bewerkt) Even een vraag als dat mag .. Waar kan je een Stratum vinden ? of in welke auto moet je zitten om hem te krijgen ? Bewerkt: 29 december 2009 door PrioXCoMBo Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Even een vraag als dat mag .. Waar kan je een Stratum vinden ? of in welke auto moet je zitten om hem te krijgen ? De Ziconium Stratum is makkelijk te vinden aan Outlook Park, de gebieden hierrond en ook wel in Dukes, maar dan niet te veel naar het Noorden, terug naar de vraag zeker? Reageren
PrioX Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Eindelijk heb ik de auto gevonden Hopelijk zijn me antwoorden goed(zal wel niet ) - 2x Stratum (text) - 2x Zirconium (logo) - 3x Zirconium (tekst) - 1x 2.6 GT wagon (- 2x LC nummerplaat<ik wist niet of deze er bij hoorde, daarom staat hij tussen haakjes) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Ja je hebt het goed, volgende voor jou, was dit nu zo moeilijk? Reageren
PrioX Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 (bewerkt) GOED ! was idd erg moeilijk om die auto te vinden dan ... Nou daar komt mijn vraag : Wat voor nummer staat er op de achterkant van een Taxi ? (Niet de Merit versie van de de Taxi maar de Police Cruiser versie) Bewerkt: 29 december 2009 door PrioXCoMBo Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 (bewerkt) Er staat geen enkel nummer op geen enkele verise vna de Taxi, alleen op Roman's Taxi: LC2708 (vanachter toch ) Bewerkt: 29 december 2009 door Hearv94 Reageren
PrioX Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 (bewerkt) Taxi welEr staat geen enkel nummer op geen enkele verise vna de Taxi, alleen op Roman's Taxi: LC2708 (vanachter toch ) Op deze Taxi wel en ook op die van Roman, dit zij de enigste 2 met het nummer achter op, en idd het nummer is LC2708 Volgende voor hearv94 Bewerkt: 29 december 2009 door PrioXCoMBo Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Enkel vraag, antwoord wel via een reactie : wat is het tweede hoogste gebouw in heel LC? Reageren
Nissan Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 (bewerkt) Het Zirconium Building . Ik heb de vraag . Hoeveel kinderen heeft Fernando Martinez? Bewerkt: 29 december 2009 door Cuban Gangster Reageren
DingKing Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Zover ik weet: Geen... Veel liefdes geen kinderen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.