Phoenyxar Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 Ik bedoelde eigenlijk de C4 Picasso, geëxcuseerd. Maar dan een ouder model waar ik nog steeds een foto van zoek . Reageren
Brucieowns Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 Bij een bepaalde tv zender maken ze reclame voor een combowfilm marathon op tv, daarbij gebruiken ze beelden van R*s game uit 2004 (en tevens voorganer van Red Dead Redemption) Red Dead Revolver Reageren
Fezz Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 Bij een bepaalde tv zender maken ze reclame voor een combowfilm marathon op tv, daarbij gebruiken ze beelden van R*s game uit 2004 (en tevens voorganer van Red Dead Redemption) Red Dead Revolver Het gaat hier om verwijzingen die in de game zitten. Maar wel goed gevonden. Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Bij een bepaalde tv zender maken ze reclame voor een combowfilm marathon op tv, daarbij gebruiken ze beelden van R*s game uit 2004 (en tevens voorganer van Red Dead Redemption) Red Dead Revolver Het gaat hier om verwijzingen die in de game zitten. Maar wel goed gevonden. Volgens mij kan je toch echt tv kijken in gta4 Reageren
Fezz Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Ohw, ik dacht in RL :$ Mijn excuses. Reageren
Anoukk Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 TW@, 'Twat', Engels is voor trut. Een twat is een kut. En een Johnson is een lul En ik zie het niet super, maar volgens mij staat er ook een grote worst naast Johnson. Vul de rest maar in. Reageren
Daantja Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 ik heb bij het 2de land een billboard gezien met cj erop weet niet meer waar hij had een blues brothers pak aan hahahah Reageren
Daantja Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 Kwam weer eens een grapje van R* tegen: Hier op precies te zijn. Al bekend? Oh wat haat ik die tv... wist je dat je die kapot kan rijden heb ik gezien in living inj liberty city later Reageren
Gta Bram Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Over de Delitante, als je goed nadenkt kan hij geen voorkant van de C3 Picasso hebben, volgens mij is Gta IV in 2008 uitgekomen? En de C3 is er pas van 2009 of 2010, of heb ik het fout, dat kan namelijk ook. Reageren
Cabyon Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 (bewerkt) Die voorkant is zeker weten een Toyota Prius. Bewerkt: 26 augustus 2010 door Cabyon Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 (bewerkt) Denk je dat zeker? Ik heb het wel hoofdzakelijk over de lichten... => Citroën C4 Bewerkt: 26 augustus 2010 door Hearv94 Reageren
benhelsloot Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 in de missie Waste Not Want Knots van packie zegt een vijand i live for this shit duidelijk een verwijzing naar de film triple x ik weet niet of andere peds dat ook zeggen Reageren
Cabyon Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 In Algonquin op Star Junction staat op een reclamebord de namen 'Pirate' met daar op een volgend 'Games' en 'Films'. Ik denk dat dit een verwijzing is tegen illegaal downloaden. Reageren
claud Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 verwijzing naar san andreas http://www.youtube.com/watch?v=gFD5TWAiYbU Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.