Davedavy Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Claud daar had ja al een topic over en het is dus geen verwijzing . Reageren
claud Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Claud daar had ja al een topic over en het is dus geen verwijzing . Kijk niet naar de titel van mijn video maar naar de post. Reageren
Davedavy Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Claud daar had ja al een topic over en het is dus geen verwijzing . Kijk niet naar de titel van mijn video maar naar de post. dus ? Er stonden in gta sa ook genoeg fotos va gta 3! , Zelf een stuk van gta 3 zelf Reageren
R-fl3x Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Ik weet niet of het al bekend is hier, en het is ook niet echt een EE volgens mij. Tijdens de missie Clocking Off in The Ballad Of Gay Tony moet je naar die drugs deal rijden. Wanneer je Henrique moet volgen hoor je sommige mensen die de drugs inladen zeggen; "I heard the N.O.O.S.E. whas moving in some bloody Tanks.. Mvg, R-fl3x Reageren
Nissan Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Is gewoon een verwijzing naar Caught With Your Pants Down, waar je inderdaad een N.O.O.S.E. APC moet jatten. Reageren
Dotz Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Ik weet niet of dit al bekend was, en ik heb geen zin om 36 pagina's door te spitten. De standaard-ringtone van Niko's mobiel is hetzelfde geluidje als Claude's Pagergeluidje, uit GTA III. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Nog eentje bij een CarWash in noord-west Alderney: Phart Gass. Staat op die 3 grote tanks (niet op de benzine pompen!) geschreven. Snapmap: Click here to view the SnapMap Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Dat is gekend, er bestaan ook Speedo's met dit opschrift. Reageren
Cabyon Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Is radiostation Tuff Gong behalve dat het een EE naar het platenlabel van Bob Marley ook niet een verwijzing naar de kredietcrisis van toenertijd? 'Tuff Going' zou dat heten. Of zoek ik te ver? Reageren
Daantja Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Geplaatst: 28 september 2010 (bewerkt) op het vliegveld staat er op de vliegtuigen tivus weet je wel die ziekte Bewerkt: 28 september 2010 door saintsrow2 Reageren
Sentasi Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Geplaatst: 28 september 2010 Ik zou nog maar is goed kijken, of een leesbril aanschaffen. Het is namelijk "Fly US". Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Geplaatst: 28 september 2010 (bewerkt) Wat een fantasie Er staat wel degelijk FlyUs. Niet Tivus. Kijk zelf maar eens op het vliegveld. Is radiostation Tuff Gong behalve dat het een EE naar het platenlabel van Bob Marley ook niet een verwijzing naar de kredietcrisis van toenertijd? 'Tuff Going' zou dat heten. Of zoek ik te ver? Na aanleiding van jou reactie heb ik dit gevonden. :O Bewerkt: 28 september 2010 door TheJesusOfSuburbia Reageren
Daantja Geplaatst: 29 september 2010 Rapport Geplaatst: 29 september 2010 Ik zou nog maar is goed kijken, of een leesbril aanschaffen. Het is namelijk "Fly US". o srry ik dacht echt dat er tivus stond ik heb niet zon goede tv en goede ogen ik heb echt een bril Reageren
proaz Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 Wanneer je R2 en L2 tegelijk indrukt wanneer je in een auto zit doet de auto een burnout (gierende banden en rook) opmerking: enkel wanneer de baan droog is is er na een tijdje rook te zien!! Greetz waar slaat dat nu weer op? in het echt gaan je banden tog ook niet roken bij een burnout op nat wegdek. Zoiets heet REALISME Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 Hij wil gewoon duidelijk maken dat dat niet op een nat wegdek kan. En überhaupt kun je bijna geen burnout maken op een nat wegdek. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.