Jump to content

Het grote Easter Eggs-topic

Recommended Posts

• 2 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

GTA4-hillary.jpg

Het gezicht van het blijhijdsbeeld lijkt verdacht veel op dat van Hillary Clinton?

Baby%20stroller--article_image.jpg

Ooit een kind gezien in GTA IV? Nee toch? Waarom staat deze kinderwagen er dan?

Bewerkt: door MostWantedKid
Geplaatst: (bewerkt)

800px-RS_Haul_Logo.svg.png

RS-Haul is een bedrijf wat je helpt met het dumpen van je 'lading', want RS is een woordspeling op het engelse 'Arse' wat kontgat betekend.

Ze helpen dus met het dumpen van je 'lading', dus uitwerpselen :7 Lang verhaal..

Bewerkt: door MostWantedKid
Geplaatst:

RS-Haul is een bedrijf wat je helpt met het dumpen van je 'lading', want RS is een woordspeling op het engelse 'Arse' wat kontgat betekend.

Ze helpen dus met het dumpen van je 'lading', dus uitwerpselen :7 Lang verhaal..

RS Haul bestaat toch al sinds SA? Dan is het eigenlijk geen verwijzing meer, bestond al voor IV.

Het was in ieder geval ook bekend :puh:

Geplaatst:

Ik heb geen screen genomen omdat ik tussen de politie zat, maar op sommige taxi's zitten reclame-borden. Op één daarvan staat 'WTF', wat dus de afkorting is van 'What the fuck'.

Dat zag ik ook

neem een vrouw in je auto en dan op een brug dat kapote brug in Bohan naast dat als je klaar bent laat haar uit de auto gaan en dan valt ze het water in

Gta Vice City,, en Gta SANANDREAS

>>> Door Hanneswasco: Tripplepost samengevoegd. In het vervolg je bericht bewerken, aub.<<<

post-127551-1294391711,45.jpg

post-127551-1294391761,1.jpg

Geplaatst:

800px-RS_Haul_Logo.svg.png

Ze helpen dus met het dumpen van je 'lading', dus uitwerpselen emo.gif Lang verhaal..

En als je het snel uitspreekt krijg je Asshole :7

• 4 weken later...
Geplaatst:

bij de oude sprunkfabriek in gta IV zijn hopen afval met een dildo erin.

dit zie je ook bij de laatste missie van gta IV als je revenge kiest.

Grap van rockstar?

supergtagamer

>>> Door Jacky-2007: Je hiervoor gestarte topic: "dildo bij afval" is weg, samengevoegd met dit topic. Alles grappen, grollen en echte easter eggs kan je hier kwijt. ;) <<<

• 1 maand later...
Geplaatst:

Het is vast geen bijzondere easter egg, maar toen ik net de aflevering 'The Builders' van 'The Fawlty Towers' keek, hoorde ik op een gegeven moment het deuntje van de Mr. Tasty wagen. :puh: Ik wilde dat maar even zeggen. :)

• 1 maand later...
Geplaatst:

bij de oude sprunkfabriek in gta IV zijn hopen afval met een dildo erin.

dit zie je ook bij de laatste missie van gta IV als je revenge kiest.

Grap van rockstar?

supergtagamer

>>> Door Jacky-2007: Je hiervoor gestarte topic: "dildo bij afval" is weg, samengevoegd met dit topic. Alles grappen, grollen en echte easter eggs kan je hier kwijt. ;) <<<

Nee. Je komt op sommige plekken wel meer Dildo's tegen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...