End Of The Riot Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 Das toch geen verwijzing of geintje? Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2010 Das toch geen verwijzing of geintje? Nee Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 (bewerkt) Het gezicht van het blijhijdsbeeld lijkt verdacht veel op dat van Hillary Clinton? Ooit een kind gezien in GTA IV? Nee toch? Waarom staat deze kinderwagen er dan? Bewerkt: 19 december 2010 door MostWantedKid Reageren
Cheers. Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Het gezicht van het blijhijdsbeeld lijkt verdacht veel op dat van Hillary Clinton? Die was al bekend. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 (bewerkt) RS-Haul is een bedrijf wat je helpt met het dumpen van je 'lading', want RS is een woordspeling op het engelse 'Arse' wat kontgat betekend. Ze helpen dus met het dumpen van je 'lading', dus uitwerpselen Lang verhaal.. Bewerkt: 28 december 2010 door MostWantedKid Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 RS-Haul is een bedrijf wat je helpt met het dumpen van je 'lading', want RS is een woordspeling op het engelse 'Arse' wat kontgat betekend. Ze helpen dus met het dumpen van je 'lading', dus uitwerpselen Lang verhaal.. RS Haul bestaat toch al sinds SA? Dan is het eigenlijk geen verwijzing meer, bestond al voor IV. Het was in ieder geval ook bekend Reageren
Faex Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Ow, want ik kende hem nog niet. Vind het wel goed bedacht overigens Reageren
ivaan73 Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Ik heb geen screen genomen omdat ik tussen de politie zat, maar op sommige taxi's zitten reclame-borden. Op één daarvan staat 'WTF', wat dus de afkorting is van 'What the fuck'. Dat zag ik ook neem een vrouw in je auto en dan op een brug dat kapote brug in Bohan naast dat als je klaar bent laat haar uit de auto gaan en dan valt ze het water in Gta Vice City,, en Gta SANANDREAS >>> Door Hanneswasco: Tripplepost samengevoegd. In het vervolg je bericht bewerken, aub.<<< Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Is al (lang) bekend, al sinds de tweede? trailer. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 RS-Haul is een bedrijf wat je helpt met het dumpen van je 'lading', want RS is een woordspeling op het engelse 'Arse' wat kontgat betekend. Ze helpen dus met het dumpen van je 'lading', dus uitwerpselen Lang verhaal.. En als je het snel uitspreekt krijg je Asshole Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 bij de oude sprunkfabriek in gta IV zijn hopen afval met een dildo erin. dit zie je ook bij de laatste missie van gta IV als je revenge kiest. Grap van rockstar? supergtagamer >>> Door Jacky-2007: Je hiervoor gestarte topic: "dildo bij afval" is weg, samengevoegd met dit topic. Alles grappen, grollen en echte easter eggs kan je hier kwijt. <<< Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Het is vast geen bijzondere easter egg, maar toen ik net de aflevering 'The Builders' van 'The Fawlty Towers' keek, hoorde ik op een gegeven moment het deuntje van de Mr. Tasty wagen. Ik wilde dat maar even zeggen. Reageren
Gast Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Geplaatst: 2 april 2011 Iets rechts van het onderste linkerachterlicht van de Bus staat:"This bus uses no technology" ofzoiets. Reageren
Faenty. Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Geplaatst: 2 april 2011 Daar wil ik wel een foto van Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 8 mei 2011 Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 bij de oude sprunkfabriek in gta IV zijn hopen afval met een dildo erin. dit zie je ook bij de laatste missie van gta IV als je revenge kiest. Grap van rockstar? supergtagamer >>> Door Jacky-2007: Je hiervoor gestarte topic: "dildo bij afval" is weg, samengevoegd met dit topic. Alles grappen, grollen en echte easter eggs kan je hier kwijt. <<< Nee. Je komt op sommige plekken wel meer Dildo's tegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.