Jump to content

Glitches & Bugs


Fiegel5

Recommended Posts

Tijdens Freemode word ik soms ineens met mijn auto naar de andere kant van het eiland gespawnt :7 Stap ik in een nieuwe auto en dan rij ik weer weg. Even later sta ik weer op die plek :schater: Beetje strondvervelend na alweer de derde keer dat ik het meemaak.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me niet meer heugen of ik deze al eens geplaatst had.. hier dan, want het kan ook zijn dat ik hem in het Home Made Screens topic had geplaatst. Het is in ieder geval een Glitch, dus het hoort hier thuis.



Het is een filmpje van een glitch in de The Lost and Damned DLC. Het clubhuis van The Lost MC, wat ook in Alderney te vinden is in de gewone IV, is te betreden in de DLC en via de bovenste verdieping kan je er uit glitchen. Eenmaal erbuiten, kan je onzichtbaar rondlopen om het clubhuis heen. Errug funny, voor de multiplayer Deadmatches. :D

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet of iej er al bij staat. Maar ps3, nadat je na je allerlaatste missie Jimmy peggorino hebt vermoord, die kate heeft vermoord bij de trouwerij van Roman. Belt Kate nogmaals als 'Unknown Caller' of je met haar op een date wil gaan, dit doe je en pas hierna krijg je het telefoontje van packie dat hij niet kan geloven dat ze dood is, en spreek je haar nooit meer.

Bizar, dood maar toch daten? :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of iemand dit al eerder is opgevallen,

maar als je een prostituee in je auto neemt ( ja Niko moet toch aan zijn momenten komen :puh: ) en je rijd je auto helemaal in puin totdat ie niet meer start stapt ze niet meer uit!

ook al stap je zelf uit ze blijft erin zitten.

ik moest haar eruit slepen en toen werd ze nog boos ook :puh:.......... misschien had ze zich die auto al aan zich toegeëigend XD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het een bug, glitch of myth is, maar toen ik mijn auto liet spuiten bij de Pay'n Spray in Broker begon iedereen te gillen. Heel raar. Telkens als ik daar kom gebeurt het. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een vet Bugje, ik heb de The Lost Zombie gekregen door mijn Zombie een paar keer door de Pay 'n Spray te halen...

De Lost Zombie kom je ook tegen in Alderney bij Honker's en bij het Krot van Brian.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ik weet niet of het hier al ergens staat met heli onder water landen en uitstappen enzo tis via een gebou of een plaats op het vliegveld

Kan je misschien iets duidelijker zijn? Werk eventjes met komma's, hoofdletters en punten. Dat leest voor iedereen makelijker, en het staat ook in de Forumregels.

Link to comment
Delen op andere websites

Ge kunt ergens op de map,

in een hoge gebouw met een helikopter vliegen .

de kunst is om tot beneden te geraken eenmaal als ge erin zijt .

Ge moet tot helemaal onder de map vliegen en dan kunt ge vliegen naar waar ge wilt ,

met de stad boven u .

er zijn wel dingen waar men moet oppassen zoals de ondergrondse metro ,

daar kunt ge inbelanden en vastblijven met de heli .

zo beter :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een vet Bugje, ik heb de The Lost Zombie gekregen door mijn Zombie een paar keer door de Pay 'n Spray te halen...

De Lost Zombie kom je ook tegen in Alderney bij Honker's en bij het Krot van Brian.

Snapmap voor het Krot van Brian? xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ge kunt ergens op de map,

in een hoge gebouw met een helikopter vliegen .

de kunst is om tot beneden te geraken eenmaal als ge erin zijt .

Ge moet tot helemaal onder de map vliegen en dan kunt ge vliegen naar waar ge wilt ,

met de stad boven u .

er zijn wel dingen waar men moet oppassen zoals de ondergrondse metro ,

daar kunt ge inbelanden en vastblijven met de heli .

zo beter :D

De Rotterdam Tower?

Meer ABN spreken ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...