Jump to content

Glitches & Bugs


Fiegel5

Recommended Posts

Had je misschien nog meer voertuigen dan alleen de Infernus en de Sanchez op je parkeerplaats staan? Zoja, als je safed blijven alleen de 2 laatst gebruikte voertuigen over. En anders kun je bij Stevie's Car Theft de Infernus op je parkeerplaats zetten, of de carspawner gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind 't soms wel raar om limo's en andere luxewagens te zien rondrijden in het diepste gedeelte van de docks of industriegebieden. :puh: Niet echt een glitch denk ik, maar toch wat raar.

Zo zie je ook de vrotste en minst luxe wagens op de meest mooiste en duurste plaasten rijden. Klopt inderdaad niet helemaal, maar voor mij maakt het niet zo uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Soms als er een moter op de grond ligt en je j klikt iop de instap toest,

dan pakt niko hem beet gaat erop zitten en valt er gelijk weer af :puh:

Ja, dat is omdat je dan gas geeft voordat Niko op de motor zit. Dan laat Niko de motor vallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een glitch ontdekt waarmee je gewoon alles kunt kiezen zonder het veranderen van de resolutie.

Lees het hier, of hier in Nederlands:

Mijn resolutie is 800x600@85 Hz alles staat op z'n laagst of uit waar dat kan. Ik heb een Radeon X1650 en draai de game na Patch 3 met ongeveer 15 fps, best redelijk.

In de video editor kan ik alleen maal "WEB" kiezen. Niet de anderen, want daar krijg ik een melding "Game resolution not supported for this export function" of iets in die richting.

Hoewel... als ik een titel maak voor op mijn video en ik dubbelklik erop om de tekst ervan te bewerken, zijn de knoppen opeens wél klikbaar. Ze lichten niet op, maar je kunt er wel op klikken waardoor ik dus gewoon 720p en 1080p kan kiezen.

Zie het Home Made Screens topic voor een 720p HD video van mij. ;)

Ik heb er ook een filmpje van gemaakt:

13zwcye.jpgKlik hier voor betere kwaliteit ngc8q0.jpg

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Heb eentje gevonden maar weet niet of al bekend is. Dit werkt bijna overal.

Pak een auto (best de grote taxi) en ga voor een muur staan. Paarkeer je auto er een beetje van af, met de neus scheef (lichtjes scheef) naar de muur gericht. Stap uit maar laat de deur open. Ga nu achter de auto staan (tussen jou en de auto zou ook een taxi moeten tussen kunnen.) Laat nu een granaat vallen. Let wel op dat je ze niet gooit, maar gewoon laat vallen. Wacht een klein beetje, en loop dan naar de deur. Spring dan over de deur. Als je goed getimed hebt en ook de juiste afstanden, dan zou dit het resultaat moeten zijn:

Wanneer de granaat ontploft, gaat de auto wat naar voor door de schok. Maar omdat Niko springt, val je niet omdat je in een soort van actie zit. Daarom blijft Niko springen terwijl de auto verder gaat. Uiteindelijk spring je door de muur. Ik heb geen screens want heb geen fototoestel of dergelijke. Probeer maar eens.

Waar ik al in ben geweest:

De porseleinwinkel van de missie van Vlad (JJ nog iets China)

Een gesloten Burger Shot.

Gewone huizen.

Link to comment
Delen op andere websites

wanneer niko in een auto stapt en de linkerdeur blijft open staan moet je eens schieten. niko doet met zn elleboog het ruitje altijd kapot, zelfs wanneer de deur openstaat en hij ze in realiteit niet kan raken... :Y

iedereen al eens meegemaakt neem ik aan?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb eentje gevonden maar weet niet of al bekend is. Dit werkt bijna overal.

Pak een auto (best de grote taxi) en ga voor een muur staan. Paarkeer je auto er een beetje van af, met de neus scheef (lichtjes scheef) naar de muur gericht. Stap uit maar laat de deur open. Ga nu achter de auto staan (tussen jou en de auto zou ook een taxi moeten tussen kunnen.) Laat nu een granaat vallen. Let wel op dat je ze niet gooit, maar gewoon laat vallen. Wacht een klein beetje, en loop dan naar de deur. Spring dan over de deur. Als je goed getimed hebt en ook de juiste afstanden, dan zou dit het resultaat moeten zijn:

Wanneer de granaat ontploft, gaat de auto wat naar voor door de schok. Maar omdat Niko springt, val je niet omdat je in een soort van actie zit. Daarom blijft Niko springen terwijl de auto verder gaat. Uiteindelijk spring je door de muur. Ik heb geen screens want heb geen fototoestel of dergelijke. Probeer maar eens.

Waar ik al in ben geweest:

De porseleinwinkel van de missie van Vlad (JJ nog iets China)

Een gesloten Burger Shot.

Gewone huizen.

Install xfire en maak screens daarmee ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...