Jump to content

Glitches & Bugs


Fiegel5

Recommended Posts

hay ik was laatst met een bus op auto's aan het rammen tot ik opeens tegen een taxi aan reed.

deze taxi ging zo hard naar voren dat hij gewoon om hoog schoot en in de lucht weg ging.

het kan niet zo zijn dat dit hoort lijkt mij.

wel is het het proberen waard mij is het geen tweede keer gelukt.

ik hoor het graag als er nog andere mensen zijn waar dit bij is gebeurt.

grtz chris ;)

verplaatst

Link to comment
Delen op andere websites

Als je met een vriend uitgaat, en je brengt hem terug moet je in een pijltje gaan staan. Maar ik stond met de linkerkant tegen een boom, in het pijltje, dus Dwayne kon er niet meer uit. Toen sloeg Dwayne Niko de auto uit, wat eigenlijk ook niet zou mogen, want hij slaat zijn eigen maat. Maar wel grappig om te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je met een vriend uitgaat, en je brengt hem terug moet je in een pijltje gaan staan. Maar ik stond met de linkerkant tegen een boom, in het pijltje, dus Dwayne kon er niet meer uit. Toen sloeg Dwayne Niko de auto uit, wat eigenlijk ook niet zou mogen, want hij slaat zijn eigen maat. Maar wel grappig om te zien.

Dat heb ik ook al gehad met Roman. :7

De eerste keer dacht ik echt dat die m'n wagen zou pikken en ermee weg zou rijden. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of iemand deze al wist, want ik had geen zin om dat hele stuk te gaan lezen.

ik zag dus zo'n kereltje met een saxofoon maar ik richtte een wapen op hem dus rende hij weg, ik haalde hem weer in en stak hem neer met een mes. toen ie dood was stak ik nog een paar keer dus ik wou er mee op houden maar dat kon dus niet want hij stak de hele tijd door :S ik heb alles geprobeerd om hem op te laten houden maar hij hield pas op toen er een andere voorbijganger langs liep en mij een beetje aanstootte. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Kende iemand deze al dat als je brandend van een gebouw afspring je dan niet doodgaat. Ik heb ook geen zin om alle eerdere posts te lezen

Soms werkt dat maar als een gebouw 20 meter hoog is dan ben je voor die tijd al gedooft.

Link to comment
Delen op andere websites

Laatst reed ik over de Plumbers Skyway, en ik viel in eens door de weg. :puh: Even later nog eens geprobeerd maar toen kon ik gewoon doorrijden.

Heb ik ook gehad!

meschien stukje Unsolid?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een bug/glitch gevonden.

Ik ging voor Stevie een Huntley Sport jatten bij het politiestation in Bohan.

Kom ik daar staat de Hutley netjes naast de politie auto's gepparkeerd.

Denk schiet eerst die 2 politie agenten dood. Dus ik doe dat, spawnt in 1 keer die Huntley op de plek waar die politie eerst stond :? En op de plek waar die Huntley eerst stond, stond nu een Rebla :?

Best wel wazig allemaal

Iemand eerder meegemaakt???

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...