carl0 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Hier nog un leuke bug.. ik reed langs 'n zwevende motorrijder toen ik Roman terugbracht van het darten, ik vond het wel bizar dus had ff snel foto gemaakt met mun telefoon.. Bewerkt: 5 mei 2008 door carl0 Reageren
oldschool Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Als je belt of word gebeld op een motor en je gaat stil staan dan blijft niko met twee benen op de motor, in plaats van 1 been op de grond om te steunen. Reageren
mastala Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Als je belt of word gebeld op een motor en je gaat stil staan dan blijft niko met twee benen op de motor, in plaats van 1 been op de grond om te steunen. hij kan inderdaad goed zijn evenwicht houden:P Reageren
Little Jacob Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 HILARISCHE GLITCH!!! Ik heb gister toch wat meegemaakt... echt meer dan geniaal, ik heb een AI een lichaam over zien nemen! Ik kwam terug van Darten met Roman, en breng hem dus naar "ons" appartement in Bohan. Stop op het pijltje, en de "afscheidsanimatie" begint. Ik draai mijn camera na de animatie weer richting auto, staat Roman naast de auto! Die begint ineens te gillen, roept voluit (met andere stem) "Dirty Motherfucker!" slaat mij achter het stuur weg van nota bene mijn eigen auto en scheurt ervan door!! De persoon Roman was dus als het ware al weg, maar ik heb denk ik te snel de camera heb gedraaid, en dus heeft de game automatisch een ped gespawned in Roman's uiterlijk! Echt hilarisch... Whahaha ja Ga ik ook eens proberen Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 geloof dat in de buurt van de triangle club, een stel dorre bosjes staan, die elke keer pop-up problemen hebben, zelfs al sta je er in, verdwijnt het veld, en komt het terug schoonheidsfoutje Reageren
sieders Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 HILARISCHE GLITCH!!! Ik heb gister toch wat meegemaakt... echt meer dan geniaal, ik heb een AI een lichaam over zien nemen! Ik kwam terug van Darten met Roman, en breng hem dus naar "ons" appartement in Bohan. Stop op het pijltje, en de "afscheidsanimatie" begint. Ik draai mijn camera na de animatie weer richting auto, staat Roman naast de auto! Die begint ineens te gillen, roept voluit (met andere stem) "Dirty Motherfucker!" slaat mij achter het stuur weg van nota bene mijn eigen auto en scheurt ervan door!! De persoon Roman was dus als het ware al weg, maar ik heb denk ik te snel de camera heb gedraaid, en dus heeft de game automatisch een ped gespawned in Roman's uiterlijk! Echt hilarisch... Dat heb ik toen ook gehad ja Ik dacht egt WTF[/font] gebeurd hier Reageren
polowater2 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Hallo, Allereerst wil ik me even voorstellen, ben Polowater2 in real life Stefan. Ik speel al héel lang GTA, elke spel tot nu toe zo beetje.. Maar ben nu sinds vandaag op dit forum. Maar, de glitch die ik gevonden heb is ten eerste: - Als je bij het vliegveld, naar de slagbomen gaat die voor je opengaan, en je parkeert je auto eronder, en je stapt uit, dan gaan ze weer naar beneden op je auto zou je denken, nee.. zodra ze naar beneden gaan, verdwijnt je auto helemaal.. nergens meer te bekennen..:S -als je auto niet meer start, en je blijft proberen , druk een willekeurig nummer in op je telefoon end ruk op bellen, je auto zal gelijk starten:S (XBOX 360) Mazzel! Bewerkt: 7 mei 2008 door polowater2 Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Hallo,Allereerst wil ik me even voorstellen, ben Polowater2 in real life Stefan. Ik speel al héel lang GTA, elke spel tot nu toe zo beetje.. Maar ben nu sinds vandaag op dit forum. Maar, de glitch die ik gevonden heb is ten eerste: - Als je bij het vliegveld, naar de slagbomen gaat die voor je opengaan, en je parkeert je auto eronder, en je stapt uit, dan gaan ze weer naar beneden op je auto zou je denken, nee.. zodra ze naar beneden gaan, verdwijnt je auto helemaal.. nergens meer te bekennen..:S -als je auto niet meer start, en je blijft proberen , druk een willekeurig nummer in op je telefoon end ruk op bellen, je auto zal gelijk starten:S (XBOX 360) Mazzel! Leuk gevonden;) Die laatste was btw al bekend;) Reageren
osmgek11 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 dit kan je beter in deze topic. plaatsen http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=73793 Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 dit kan je beter in deze topic. plaatsen http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=73793 ff Offtopic, maarre... Polowater2, welkom op het forum! osmgek11, je link verwijst naar het Glitches en Bugs topic... en dit is het Glitches en Bugs topic! Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 HILARISCHE GLITCH!!! Ik heb gister toch wat meegemaakt... echt meer dan geniaal, ik heb een AI een lichaam over zien nemen! Ik kwam terug van Darten met Roman, en breng hem dus naar "ons" appartement in Bohan. Stop op het pijltje, en de "afscheidsanimatie" begint. Ik draai mijn camera na de animatie weer richting auto, staat Roman naast de auto! Die begint ineens te gillen, roept voluit (met andere stem) "Dirty Motherfucker!" slaat mij achter het stuur weg van nota bene mijn eigen auto en scheurt ervan door!! De persoon Roman was dus als het ware al weg, maar ik heb denk ik te snel de camera heb gedraaid, en dus heeft de game automatisch een ped gespawned in Roman's uiterlijk! Echt hilarisch... Datzelfde heb ik ook al gehad, met LJ. Reageren
Jozz Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 ik was gisteren aan het vliegen met een heli, wilde ik in het ESB vliegen, vlieg ik ertegen aan met de camera als je B (xbox) inhoud vlieg ik er DOOR heen XD (esb is de rotterdam tower ) Reageren
bobsie132 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) ik heb wel eens gehad dat ik met NIKO door de vloer zakte. dus dat ik tot mijn middel in de weg stond. (zie map) map EDIT: sorry link doet het nie. probeerde met die nieuwe snapmap het aan te geven maar dat lukt nie het is in iedergeval ergens rechtsbovenin bij de brug tussen dukes en bohan Bewerkt: 10 mei 2008 door bobsie132 Reageren
johnny_beluci Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 ik ben 1 bug tegen gekomen. Als je in een auto zit en die ligt op zn kant (bijvoorbeeld een vrachtwagen) en je word dan neergeschoten terwijl je eruit wil klimmen. Dan krijg je terwijl die nog in de auto zit al het schermpje dat je dood bent. Dan stapt ie uit de auto en valt ie naar achteren alsof hij dan pas raak geschoten is. Dat ziet er best wel verlept uit. Reageren
gamerz1o1 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik was gewoon een beetje aan het rondcruisen, komt er zachtjes een auto tegen me aan, schiet ik van mijn motor af recht tegen de bovenste paal van het Empire State Building!!!!!!!!!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.