Jump to content

Glitches & Bugs


Fiegel5

Recommended Posts

Bij de missie waarin je Roman moet bevrijden in dat warenhuis (ben even de naam kwijt), zat Roman heel de tijd rond te rennen en naar beneden te springen etc. terwijl hij normaal in dat kamertje moet zitten, ik liet mij doodgaan door naar beneden te springen en startte opnieuw. Er startte ook geen cutscene toen ik in het kamertje kwam waar hij normaal zit. Dat vond ik wel een grappige glitch ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik zo jammer vind is dat toen ik Playboy vermoordde.. ik dwayne belde, maar dat er dan net een auto tegen je aan rijd en je hangt op. Ik probeer die Dwayne nu al 10x te belle maar ik krijg steeds die voicemail. Nu kan ik die extra optie van Dwayne niet waar in het Dwayne of X topic over gesproken werd. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?

Vato

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik zo jammer vind is dat toen ik Playboy vermoordde.. ik dwayne belde, maar dat er dan net een auto tegen je aan rijd en je hangt op. Ik probeer die Dwayne nu al 10x te belle maar ik krijg steeds die voicemail. Nu kan ik die extra optie van Dwayne niet waar in het Dwayne of X topic over gesproken werd. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?

Vato

Grootste ergernis aan GTA IV: aangereden worden! Wordt er helemaal gek van.

Maar als je per ongeluk tijdens je gesprek overreden wordt heeft dat geen gevolgen. Je hebt alleen het gesprek niet afgeluisterd maar dat betekent niet dat je niet meer verder kan. Ik zou gewoon nog een paar daagjes wachten totdat hij je zelf opbelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een keer in de Booth Tunnel dat ik tegen een onzichtbare auto aanreed. Ik zag alleen het stof van de wielen wegspringen. Dus ik mijn auto ervoor zetten en die onzichtbare auto jatten. Toen ik instapte flipte heel het beeld, allles werd helemaal bruin :puh: Toen ik uitstapte werd alles weer normaal en vloog de auto de lucht in en viel daarna weer zichtbaar neer :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was bezig de Flying Rats af te schieten. Toen kreeg ik een wanted level omdat er zo'n stomme wout bijstond. Ik jat z'n auto om weg te kunnen rijden en de auto vliegt de lucht in :duh: Uiteindelijk loopt m'n XBOX vast :duh: En ik had niet gesaved kon ik 50 flying rats overnieuw doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan ben ik de eerste, in de missie Three Leaf Clover, moest ik naar de kluis maar toen ik van het kleine trapje liep viel ik de Gray Hell in (hij is niet blauw in deze GTA)

Ik weet een ander plekje... En ik ben er op verschillende tijden v/d gamedag er doorheen gegaan en de hell is niet alleen maar grijs zoals jij beschrijft. Soms is hij grijs, maar soms ook blauw... De volgende foto had ik ook al in de topic "Home-made Screens" geplaatst, de bodem zie je hier niet maar was wel blauw:

GTAIV_Screen-Falling_down.jpg

Dat kan je hier doen: Snapmap.

wat ik zo jammer vind is dat toen ik Playboy vermoordde.. ik dwayne belde, maar dat er dan net een auto tegen je aan rijd en je hangt op. Ik probeer die Dwayne nu al 10x te belle maar ik krijg steeds die voicemail. Nu kan ik die extra optie van Dwayne niet waar in het Dwayne of X topic over gesproken werd. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?

Vato

Kijk even in je in-game E-mail...

EDIT: Zoals altijd, typo's! :duh:

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...