Jump to content

Glitches & Bugs


Fiegel5

Recommended Posts

ik had een date met kate(zus van Packie), toen ging ik met der naar de kroeg en kwamen we er dronken uit, toen ik een auto ging halen en haar op ging halen deed ze niks, zelfs als je haar duwde gebeurde er niks, en ze kwam de auto ook niet in

Link to comment
Delen op andere websites

ik had een date met kate(zus van Packie), toen ging ik met der naar de kroeg en kwamen we er dronken uit, toen ik een auto ging halen en haar op ging halen deed ze niks, zelfs als je haar duwde gebeurde er niks, en ze kwam de auto ook niet in

verlamd van de drank ? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je op z'n paal in het water een cheat van een auto doet komt ie boven het wateroppervlak tehangen, bug of gewoon een normaal foutje ??

Ja, zal wel een gewoon foutje zijn of dat al niet eens. Het spel is namelijk niet ontworpen voor cheats. Cheats is maar een bijkomstigheid. Als jij een auto op het water laat spawnen is dat natuurlijk geen plaats waar die auto hoort. In principe zinkt een auto in het water maar als het er spawnt blijkbaar niet. Dat is iets wat Rockstar misschien ook wel weet óf niet. Zoja, dan hebben ze er waarschijnlijk vrijwel geen aandacht aan geschonken omdat het ook niet echt nodig is. Geloof me, ze zullen al genoeg werk hebben gahad met wat er zich allemaal op het land afspeelt... Water was/is een minder belangrijke plek.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is wat me een keer opviel. Ik ging naar het huis van Playboy X[/font] en toen ik daar heel even aan de balie stond stond er in het beeld of ik met de computer wou die op de balie stond. Ik ging even me mail checken :puh: En de achtergrond van de computer was een blauwe. Ik ging weer achter die computer weg en ging achter de balie. Ik sloeg de man neer (voor de lol) en keek naar de computer en die had de achtergrond van een van de computer van het internetcafé (roze). Voor de duidelijkheid:Als je de computer gebruikt is de achtergrond blauw en als je niet computert heeft hij de achtergrond van het internetcafé.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is wat me een keer opviel. Ik ging naar het huis van Playboy X[/font] en toen ik daar heel even aan de balie stond stond er in het beeld of ik met de computer wou die op de balie stond. Ik ging even me mail checken :puh: En de achtergrond van de computer was een blauwe. Ik ging weer achter die computer weg en ging achter de balie. Ik sloeg de man neer (voor de lol) en keek naar de computer en die had de achtergrond van een van de computer van het internetcafé (roze). Voor de duidelijkheid:Als je de computer gebruikt is de achtergrond blauw en als je niet computert heeft hij de achtergrond van het internetcafé.

Klopt. De makers hebben gewoon 1 beeldscherm gemaakt en die overal neergezet. Later hebben ze zelf de achtergrond veranderd als je er echt op gaat.

Zoiets was ook in san Andreas met die café's. Je hebt namelijk een kroeg bij grove Street. De deur zit in de hoek van het gebouw, terwijl als je binnen bent, de deur heel ergens anders zit. Dit komt omdat ze hetzelfde interieur gebruikt hebben als de kroeg in Las venturas (waar hij wel klopt). Doen ze gewoon om wat extra MB/KB te sparen.

Link to comment
Delen op andere websites

De glitches/bugs die ik heb ontdekt zijn de volgende:

In de missie waarbij je samen met Packie de ontvoering van het meisje met de roze cabrio gaat beëindigen, door het meisje over te leveren aan haar vader's vrienden op een verlaten fabrieksterein in ruil voor de diamanten. De eerste keer dat ik de missie deed, haalde ik 'm zonder enige aandacht van de politie aan te trekken. Toen ik echter samen met Packie weg reed en een man, die als een stambeeld midden op de weg stil stond, neerschoot, kreeg ik een 3 star wanted level. Ik dacht toen dat dat een onderdeel van de missie was, maar na een tweede keer proberen bleek dat dat niet zo was. Dat lijkt me dus bug Numero 1.

Een andere bug die ik zonet ontdek, is dat wanneer je Kiko (LAWCHICK op Lovemeet.net IIRC) date en een 100% relatie met haar opbouwt, ze je begint te SMSen dat je haar moet bellen omdat ze je graag wil spreken. Echter, wanneer je haar belt zegt ze dat het allemaal wat snel gaat en we wat rustiger aan moeten doen. Ook dit sluit dus niet op elkaar aan. Dat is dus bug Numero 2.

Tot slot heb ik de keuze gemaakt om Playboy X te vermoorden. Daarvoor heb ik het huis van Playboy gekregen, maar ik zou ook in staat moeten zijn om Dwayne te "daten". Echter, wanneer ik hem bel krijg ik zijn voicemail en ik ben ook niet in staat om een uitgaansmogelijkheid (Darten of Drinken, p.e.) te kiezen. Zou het kunnen dat ik daarvoor eerder met hem af had moeten spreken? Ik heb echter wel gedurende het spelen een belletje van hem gehad omdat hij dacht dat ik hem gebeld had en omdat hij zich "lonely" voelde en heb daar eigenlijk vrij weinig tot niets mee gedaan. Anyway, volgens mij hebben we daar een bug Numero 3.

Als er iemand een oplossing heeft voor deze bugs, zou ik ze graag te horen krijgen. Het liefst via een PB'tje of via een reactie in dit topic. Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Tot slot heb ik de keuze gemaakt om Playboy X te vermoorden. Daarvoor heb ik het huis van Playboy gekregen, maar ik zou ook in staat moeten zijn om Dwayne te "daten". Echter, wanneer ik hem bel krijg ik zijn voicemail en ik ben ook niet in staat om een uitgaansmogelijkheid (Darten of Drinken, p.e.) te kiezen. Zou het kunnen dat ik daarvoor eerder met hem af had moeten spreken? Ik heb echter wel gedurende het spelen een belletje van hem gehad omdat hij dacht dat ik hem gebeld had en omdat hij zich "lonely" voelde en heb daar eigenlijk vrij weinig tot niets mee gedaan. Anyway, volgens mij hebben we daar een bug Numero 3.

Je moet eerst naar het internetcafé tw@ gaan, of in je savehouse op de computer gaan, en je mails checken. Bij je mails zit normaal ééntje waarin Dwayne zegt dat je eens moet afspreken met hem. Je kan dan positief op de mail reageren. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Tot slot heb ik de keuze gemaakt om Playboy X te vermoorden. Daarvoor heb ik het huis van Playboy gekregen, maar ik zou ook in staat moeten zijn om Dwayne te "daten". Echter, wanneer ik hem bel krijg ik zijn voicemail en ik ben ook niet in staat om een uitgaansmogelijkheid (Darten of Drinken, p.e.) te kiezen. Zou het kunnen dat ik daarvoor eerder met hem af had moeten spreken? Ik heb echter wel gedurende het spelen een belletje van hem gehad omdat hij dacht dat ik hem gebeld had en omdat hij zich "lonely" voelde en heb daar eigenlijk vrij weinig tot niets mee gedaan. Anyway, volgens mij hebben we daar een bug Numero 3.

Je moet eerst naar het internetcafé tw@ gaan, of in je savehouse op de computer gaan, en je mails checken. Bij je mails zit normaal ééntje waarin Dwayne zegt dat je eens moet afspreken met hem. Je kan dan positief op de mail reageren. ;)

Aah dan is dat de plek waar ik hem kwijt geraakt ben, toppie. Bedankt voor de snelle reacte. :3

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook iets raars meegemaakt. Ik ging naar het strand in Broker ik had mijn mes in de handen ik steek ene neer en toen ie neerlag ging ik verder met steken en toen ik weg wou lopen bleef Niko maar steken. Niko bukte steeds en ging met de mes steeds in die gast steken ik kon niks meer behalve de camera rond draaien :?

Bewerkt: door ScarPacino
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had net ook iets tijdens een missie dat je 2 bikers moet volgen in de metro station en ik was aan het rijen maar ik raakt een trein aan de zijkant aan en ik belande boven de grond dus gewoon op de weg en toen waren die 2 gevlucht dus mission failed, dat was wel vervelend.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had net ook iets tijdens een missie dat je 2 bikers moet volgen in de metro station en ik was aan het rijen maar ik raakt een trein aan de zijkant aan en ik belande boven de grond dus gewoon op de weg en toen waren die 2 gevlucht dus mission failed, dat was wel vervelend.

Ja dat heb ik vaak, dat je dan weer boven op de weg beland dat is een domme fout. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Grappige glitch. Ga naar de Heli pad, van Higgings Helitours. Betaal $150 voor een tour. Stap meteen uit, nadat je ingestapt bent. En als je instapt, sla je de piloot eruit, en vlieg je zonder iets te doen, de route waar de tour gaat. Als je eruit springt, heb je een helikopter die uit zichzelf, de voorgeprogrammeerde route vliegt. Best grappig :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...