Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Sta in zo'n etenstentje, vraagt dat vrouwtje ''you want meal with a handjob" (wil je een maaltijd en afgetrokken worden?).

die heb ik ook gehoord ja, en Bij Burger Shot op het middelste eiland met de wolkenkrabbers ( ben eeeven de naam kwijt vergeef me _O_ ) staat een afro amerikaan, die bij alles wat je besteld Motherf*cker zegt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik wou een gast carjacken,echter deze gaf plankgas en ik bleef aan zen deur bengelen tot dat hij eindleijk stopte(heb hem gelijk gekild,de martelaar :tu: ).Heb ook al een gast zien bengelen aan mijn wagen....

grts

Link to comment
Delen op andere websites

ik ging voor de eerste keer in roman´s taxi dus ik stap in rijdt die gast achteruit een helling af waar ik dus inzit hij was dus de kluts kwijt :cab: en toen skipte ik de rit maar en toen kwam ik gewoon goed op de plaats van de bestemming :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik zat in een waardetransport wagen, en na wat gebeuk en kogelgaten op mijn auto vloog hij dus in de brand, net voor dat hij ontplof sprong ik eruit, en toen ontplofte die wagen en toen lag serieus de HELE straat VOL met geld, was echt heel wreed. Ik was weer wat duizend dollar rijker! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

De man wil mij vechten en ik loop weg naar de bushok en klim naar boven en bel naar de politie en hij loopt weg :bonk:

Ik schuil in mijn savehouse en er komt 6 politiemannen in mijn huis en ik schiet op allemaal en overal zit bloed :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

als je een politie wagen steelt.

kan je dan ook missies doen?

net zoals in GTA vice city?

of met een brandweer ofzo...

Bij de politie=in een politie auto,stilstaan en L1 drukken(ps3),dan kom je in hun computer=>staat er ergens een funnctie(vertaald)"overtredingen die bezig zijn".klik daarop en je kan een misdaad kiezen en er naartoe gaan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De man wil mij vechten en ik loop weg naar de bushok en klim naar boven en bel naar de politie en hij loopt weg :bonk:

Ik schuil in mijn savehouse en er komt 6 politiemannen in mijn huis en ik schiet op allemaal en overal zit bloed :bonk:

haha ik deed in de politie auto call police backup ofsow en gelijk daarna ging ik met iemand vechten en toen de politie kwam gingen ze met z'n allen op die gene die mij ging slaan schieten :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Het grappigste moment dat ik tot nu toe ben tegengekomen is:

Ik reed eens met mijn auto rond in het begin, nogal snel, niet op de lichten letten.

En opeens komt er een nietsvermoedende taxi uit een zij-straat, KNAL daartegen!

Toen was die taxi-chauffeur natuurlijk kwaad en sleurde mij uit mijn auto en begon daarna mij te slagen.

Het moest dan juist lukken dat er juist op dat moment politie in de buurt was en jawel, de taxi-chauffeur werd gearresteerd! :schater:

Hij mocht mooi met de politieman, met de handen omhoog, in de politieauto stappen.

Ik was natuurlijk '' niet in fout ''.. :D:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Het grappigste moment dat ik tot nu toe ben tegengekomen is:

Ik reed eens met mijn auto rond in het begin, nogal snel, niet op de lichten letten.

En opeens komt er een nietsvermoedende taxi uit een zij-straat, KNAL daartegen!

Toen was die taxi-chauffeur natuurlijk kwaad en sleurde mij uit mijn auto en begon daarna mij te slagen.

Het moest dan juist lukken dat er juist op dat moment politie in de buurt was en jawel, de taxi-chauffeur werd gearresteerd! :schater:

Hij mocht mooi met de politieman, met de handen omhoog, in de politieauto stappen.

Ik was natuurlijk '' niet in fout ''.. :D:schater:

Haha, die is wel droog.

ik had een keer 4 sterren, toen ging ik onder een vliegtuig rijden, die net was aangekomen.

Toen kwamen al die politieautos vast te zitten in het onderstel van 't vliegtuig :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

ik zat beetje politie agenten te doden ik ging byna dood dus ik bel ff ambulance( als je erin gaat komt er wat leven bij)

komt die ambulance stopt hij. en schiet op een agent rent hij weg gaat hij in de ambulance zitten gaat hij eruit schiet ik met een shotgun op hem 2 x en eindelijk is die dood.

als je 2 x op iemand schiet met een shotgun is die gelijk dood maar omdat hij in de ambulance ging heeft hy zeker leven gekregen is wel lachen dat hij wegrent.

ik ging ook een x voor de grap een ambulance bellen komt hij eraan komt er een bericht van als je voor niks een ambulance belt komt er een boete van $ 750 dus ik geloof dat niet kijk ik naar me geld is er van me geld weg(had 1000 en toen 250) toen vond ik het niet leuk maar nu is het wel lachen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...