Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Ik ging met een motor proberen een wheelie te maken(voor die achievement) en toen was er zo'n stoeprandje en ik vloog echt heeel erg hoog de lucht in en zo met mijn kop tegen het groene lichtje van een stoplicht!! dat was lollig :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik was ook in een missie take out the trash, met de trashmaster zater 2 gasten achterop de wagen (hoort zo in de missie) ik rij langs een lantarenpaal knalt die gast ertegen aan XD

Link to comment
Delen op andere websites

Sta in zo'n etenstentje, vraagt dat vrouwtje ''you want meal with a handjob" (wil je een maaltijd en afgetrokken worden?).

die heb ik ook gehoord ja, en Bij Burger Shot op het middelste eiland met de wolkenkrabbers ( ben eeeven de naam kwijt vergeef me _O_ ) staat een afro amerikaan, die bij alles wat je besteld Motherf*cker zegt :tu:

Haha.. idd... "Welcome to Burger Shot motherfucker!" :D:Y

Link to comment
Delen op andere websites

die gast is inderdaad geweldig, zon gast staat ook in de clucking bell, als je dan hebt bestelt zegt ie: This is the trash you offerd.

Bewerkt: door jozz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed tegen een auto aan en dat poppetje vloog door de ruit en Niko ook vlogen we fet hard tegen elkaar :schater: en k vond het lollig toen roman in een vuilnis bak zit :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

nog iets van gisteren: de politie zat achter iemand aan, maar die gast zat verstopt tussen stilstaande autos. Die politie zat ook achter een auto, de hele tijd rondjes draaien XDXDXDXD

En toen ging de politie omlopen ----> Hij liep net alsof hij echt helemaal de man was, en bij iedere voetganger richte hij zn pistool XDXD en daarnaa loopt ie weer stoer verder naar de volgende XD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam een vent tegen op straat, die had teveel coke op ofzo

toen gaf die me 100$ xD

vlak bij roman? later kom je hem nog eens tegen en dan moet je hem ergens heen brengen dan krijg je 200$

Link to comment
Delen op andere websites

geld aan zwervers geven en ze daarna in elkaar meppe ^_^

met de heli naar het hoogste gebouw dat er is en dan er af springen

met een heli mensen killen (met die bladen :D )

en tot slot, met de zwaarste auto's over jumps rossen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het volgende moeten jullie ook maar eens proberen.

Als je in een auto zit moet je de gas en rem in houden. Dan beginnen je banden te spinnen.. Je kan dat rondjes draaien..... (is ook leuk) maar als je dit heel lang doet dan zie je op een gegeven moment je banden springen en rij je alleen nog op je velgen!!!! :dans: Als je dan gaat rijden zie je allemaal vonken van de velgen komen.. !! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Het volgende moeten jullie ook maar eens proberen.

Als je in een auto zit moet je de gas en rem in houden. Dan beginnen je banden te spinnen.. Je kan dat rondjes draaien..... (is ook leuk) maar als je dit heel lang doet dan zie je op een gegeven moment je banden springen en rij je alleen nog op je velgen!!!! :dans: Als je dan gaat rijden zie je allemaal vonken van de velgen komen.. !! :tu:

dat moet je doen met een motor en dan weelie maken dat is lache

Link to comment
Delen op andere websites

Het volgende moeten jullie ook maar eens proberen.

Als je in een auto zit moet je de gas en rem in houden. Dan beginnen je banden te spinnen.. Je kan dat rondjes draaien..... (is ook leuk) maar als je dit heel lang doet dan zie je op een gegeven moment je banden springen en rij je alleen nog op je velgen!!!! :dans: Als je dan gaat rijden zie je allemaal vonken van de velgen komen.. !! :tu:

dat moet je doen met een motor en dan weelie maken dat is lache

Is dat lachen ja??? Dan ga ik het strax proberen... ben benieuwd. !! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...