gradekocks Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik ging met een motor proberen een wheelie te maken(voor die achievement) en toen was er zo'n stoeprandje en ik vloog echt heeel erg hoog de lucht in en zo met mijn kop tegen het groene lichtje van een stoplicht!! dat was lollig Reageren
Jozz Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ik was ook in een missie take out the trash, met de trashmaster zater 2 gasten achterop de wagen (hoort zo in de missie) ik rij langs een lantarenpaal knalt die gast ertegen aan XD Reageren
Vincent Vega Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Vind de gesprekken tussen Brucie en Niko wel grappig Reageren
Vincent Vega Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Sta in zo'n etenstentje, vraagt dat vrouwtje ''you want meal with a handjob" (wil je een maaltijd en afgetrokken worden?). die heb ik ook gehoord ja, en Bij Burger Shot op het middelste eiland met de wolkenkrabbers ( ben eeeven de naam kwijt vergeef me ) staat een afro amerikaan, die bij alles wat je besteld Motherf*cker zegt Haha.. idd... "Welcome to Burger Shot motherfucker!" Reageren
Jozz Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) die gast is inderdaad geweldig, zon gast staat ook in de clucking bell, als je dan hebt bestelt zegt ie: This is the trash you offerd. Bewerkt: 1 mei 2008 door jozz Reageren
playstation 3 gamer Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik reed tegen een auto aan en dat poppetje vloog door de ruit en Niko ook vlogen we fet hard tegen elkaar en k vond het lollig toen roman in een vuilnis bak zit Reageren
Jozz Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 nog iets van gisteren: de politie zat achter iemand aan, maar die gast zat verstopt tussen stilstaande autos. Die politie zat ook achter een auto, de hele tijd rondjes draaien XDXDXDXD En toen ging de politie omlopen ----> Hij liep net alsof hij echt helemaal de man was, en bij iedere voetganger richte hij zn pistool XDXD en daarnaa loopt ie weer stoer verder naar de volgende XD Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik kwam een vent tegen op straat, die had teveel coke op ofzotoen gaf die me 100$ xD vlak bij roman? later kom je hem nog eens tegen en dan moet je hem ergens heen brengen dan krijg je 200$ Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 "het zinnetje oh my fucking god" die vondt ik goed Reageren
joev159 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 geld aan zwervers geven en ze daarna in elkaar meppe met de heli naar het hoogste gebouw dat er is en dan er af springen met een heli mensen killen (met die bladen ) en tot slot, met de zwaarste auto's over jumps rossen Reageren
Basjegek Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Het volgende moeten jullie ook maar eens proberen. Als je in een auto zit moet je de gas en rem in houden. Dan beginnen je banden te spinnen.. Je kan dat rondjes draaien..... (is ook leuk) maar als je dit heel lang doet dan zie je op een gegeven moment je banden springen en rij je alleen nog op je velgen!!!! Als je dan gaat rijden zie je allemaal vonken van de velgen komen.. !! Reageren
Vincent Vega Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Aan de overkant bij (volgens mij) het tweede safehouse (Bohan) staat een één of andere idioot te schreeuwen over allerlei godsdienstig geneuzel Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Wel een beetje grof maar wel grappig. Ik liep over straat en ineens hoor de je iemand zeggen: "Oh My Gawd a Plane" Reageren
nljesse Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Het volgende moeten jullie ook maar eens proberen.Als je in een auto zit moet je de gas en rem in houden. Dan beginnen je banden te spinnen.. Je kan dat rondjes draaien..... (is ook leuk) maar als je dit heel lang doet dan zie je op een gegeven moment je banden springen en rij je alleen nog op je velgen!!!! Als je dan gaat rijden zie je allemaal vonken van de velgen komen.. !! dat moet je doen met een motor en dan weelie maken dat is lache Reageren
Basjegek Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Het volgende moeten jullie ook maar eens proberen.Als je in een auto zit moet je de gas en rem in houden. Dan beginnen je banden te spinnen.. Je kan dat rondjes draaien..... (is ook leuk) maar als je dit heel lang doet dan zie je op een gegeven moment je banden springen en rij je alleen nog op je velgen!!!! Als je dan gaat rijden zie je allemaal vonken van de velgen komen.. !! dat moet je doen met een motor en dan weelie maken dat is lache Is dat lachen ja??? Dan ga ik het strax proberen... ben benieuwd. !! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.