Racingfreak Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 De gay-advertentiesite die Roman opzet voor Niko. "Dislikes: Titties, hot women, all that straight stuff." Haha die missie vond ik wel hilarisch! Reageren
Dieko Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Mijn eerste post op dit forum Ik zag een politie auto staan in een steegje en ik zag niemand dus ik loop er naar toe wil er erin gaan en dan valt er opeens een dikke politie man van een trap op de auto. Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik rij (een beetj ) te snel en vlieg door mijn vooruit tegen een muur en vliegt Niko wel gewoon weer terug door sijn vooruit terug in zijn auto :D had je moeten zien, was goddelijk gewoonweg :schater: Reageren
Tomo_Tanker Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Lag-ie toen gewoon in z'n auto of kon je weer verder rijden? Reageren
ScarPacino Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Yeeeeeeh, ben gister thuis gekomen en hij lag er, tot 2 uur door gespeeld .Vandaag weer natuurlijk . Maare nu even me grappige moment van net. Ik ga zo naar buiten, sla met een honkbalknuppel (die je overens gewoon kan vinden) op een auto, kom die gast uit de auto, komt er net politie aan, en die gast gaat mij slaan, nou van mij mag die , en 2 agenten komen uit de auto en nemen hem mee XD. Wat een mongool was dat , maar wel leuk om te zien dat ze niet alleen achter jou aan gaan! De politie gaat bj mij nooit achter diegene die mij slaat aan. Ze moeten altijd mij hebben. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik vlieg met de helikopter. De man probeert onderaan van de helikopter te pakken en het is gelukt. Hij hangt in de lucht. Maar even later valt hij van meer dan 500 meter hoog naar beneden Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Ik was net wezen bowlen met Packie en toen reed ik met een normale snelheid tegen een taxi aan. De taxi driver klapte met zijn kop kei hard tegen zijn stuur en bleef toen met zijn kop dood op het stuur liggen waar door je dus de hele tijd een toeter van de taxi hoorde. Bewerkt: 2 mei 2008 door Only GrandTheftAuto Reageren
gta dylan Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik sprinte over straat en ik liep voorbij een agent en die zei. "the last one who did that landed up in jail." lol gewoon omdat ik sprinte. Reageren
snowguard3 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) ik was online coop aan het doen en ik werd dood geschoten door een biker maar ik had een rocket launcher en dus viel die op de grond en schoot recht op die biker maar was niet dood en hij stond nog steeds Bewerkt: 2 mei 2008 door snowguard3 Reageren
J@sko Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Ik merkte gisteravond ook iets grappigs. Ik had net een missie gedaan in de 1e stad, beetje in t noorden. Net toen ik de missie had gehaald zag ik opeens een auto in de fik vliegen bij zo'n tankstation (Rob heettie). Opeens vatte de benzinepomp ook vlam en ontplofte de hele boel, fucking grote explosie . Even later loop k een beetje te ouwehoere op internet, zie ik opeens onder het kopje news op de voorpagina een heel artikel staan over dat ongeluk bij het tankstation heheh kl8e me dood Bewerkt: 2 mei 2008 door J@sko Reageren
devilrich Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik was multiplayer aan het doen en iemand gooit een grenaat terwijl ik aan het rijden ben. dus mijn linker voorwiel die klapt naar binnen.. ik kan nog wel rijden alleen erg sloom Reageren
Tomo_Tanker Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Deze game is zooo realistisch kan niet wachten tot volgende week zondag Reageren
Nissan Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Toenet bij de missie The Snow Storm. Ik reed met m'n auto om het oude ziekenhuis heen en schoot alleen de 2 ventjes neer die de coke bewaarde. Toen kwam de N.O.O.S.E. maar alle gangmembers die er nog waren begonnen met shotguns op de N.O.O.S.E. te schieten. Ik kan gewoon kei rustig naar buiten lopen Toenet Ik reed in een Enforcer en beuk door een politie barricade. Enforcer in de fik. Duik ik eruit en Enforcer knalt tegen volgende barricade. Iedereen dood Reageren
Vincent Vega Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) De gesprekken op WKTT radio blijven ook geweldig Interview met jong ventje dat een rol speelde in de film "Dragonbrain" "What is your fondest memory of shooting that movie?" "Well, in between the shoots, the guy that plays the wizard used to invite me to his trailer. He would perform magic on his pants and make it grow!" "Ewwwwwww" Een presentator op dat station: "...'caus I love my country. And if you don't?... FUCK you!... and your fat wife!" Haha Bewerkt: 3 mei 2008 door Vincent Vega Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.