Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Dit gebeurde een vriend van me.. ik zat naast hem

Hij reed best hard in een auto en vroeger in gta vc en sa enso als je dan op eruit gaan drukte sprong je en na een rol stond je weeer rechtop met al je leven... nou hij drukt dus op Y om eruit te gaan maarja toen gebeurde er wat anders..:puh:.. vlieg eerst 10 meter door de lucht en vlieg daarna vol met me hoofd tegen zo een lantarenpaal:P

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was alles een beetje aan t kapot schieten op de snelweg, hele file veroorzaakt. Ik sla iedereen in mekaar met een honkbalknuppel. Opeens hoorde ik in het nederlands: "niet vechten" , "ga weg". Dat was een vrouw die dat zei. Wie heeft dat nog meer meegemaakt.

Ga naar www.libertycitypolice.com (ingame). Ga naar ondere, daar staat database. En daar vind je ALLE misdadigers in Liberty City en wat ze allemaal gedaan hebben. En ja, het is 100x uitgebreider dan L1 doen in een politie auto

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had mooi mijn politie auto op mijn parkeerplaats gezet, bij het savehouse in Bohan. Kom ik terug rijden, van de ammunation, zie ik dat een agent 2 mensen arresteerd. Die stappen dus in mijn politie-auto. Die agent stapt ook in, en rijdt weg!?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had mooi mijn politie auto op mijn parkeerplaats gezet, bij het savehouse in Bohan. Kom ik terug rijden, van de ammunation, zie ik dat een agent 2 mensen arresteerd. Die stappen dus in mijn politie-auto. Die agent stapt ook in, en rijdt weg!?

Zoiets heb ik ook een keer gehad, ik was voor mijn huis een beetje mensen aan 't neerschieten gaat de politie achter me aan, rij ik weg met een auto die ik jatte pakt de politie ineens mijn comet die op mijn parkeerplek stond.

Die politie agent heeft t trouwens niet overleefd. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik de missie deed als je roman moet bevrijden was er tijdens het vechten een rus die ik had neergeschoten die op zijn knieen bleef voortschuiven alsof hij een goal had gescoord :D

Link to comment
Delen op andere websites

haha, allemaal leuek dingen,

wat ik het grappigste vond was ( zoals veel mensen )

toen roman opbelde dat hij politie voor de niks liet komen en toen op het einde zagen ze hem en toen maakte hij dat hij wegkwam :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was alles een beetje aan t kapot schieten op de snelweg, hele file veroorzaakt. Ik sla iedereen in mekaar met een honkbalknuppel. Opeens hoorde ik in het nederlands: "niet vechten" , "ga weg". Dat was een vrouw die dat zei. Wie heeft dat nog meer meegemaakt.

Ga naar www.libertycitypolice.com (ingame). Ga naar ondere, daar staat database. En daar vind je ALLE misdadigers in Liberty City en wat ze allemaal gedaan hebben. En ja, het is 100x uitgebreider dan L1 doen in een politie auto

Ik heb dat ook al gehad dat iemand in het Nederlands aan het praten was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was alles een beetje aan t kapot schieten op de snelweg, hele file veroorzaakt. Ik sla iedereen in mekaar met een honkbalknuppel. Opeens hoorde ik in het nederlands: "niet vechten" , "ga weg". Dat was een vrouw die dat zei. Wie heeft dat nog meer meegemaakt.

Ga naar www.libertycitypolice.com (ingame). Ga naar ondere, daar staat database. En daar vind je ALLE misdadigers in Liberty City en wat ze allemaal gedaan hebben. En ja, het is 100x uitgebreider dan L1 doen in een politie auto

Ik heb dat ook al gehad dat iemand in het Nederlands aan het praten was.

haha dat had ik net ook :puh:

ze zij ga weg omdat ik haar duwde :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was alles een beetje aan t kapot schieten op de snelweg, hele file veroorzaakt. Ik sla iedereen in mekaar met een honkbalknuppel. Opeens hoorde ik in het nederlands: "niet vechten" , "ga weg". Dat was een vrouw die dat zei. Wie heeft dat nog meer meegemaakt.

Ga naar www.libertycitypolice.com (ingame). Ga naar ondere, daar staat database. En daar vind je ALLE misdadigers in Liberty City en wat ze allemaal gedaan hebben. En ja, het is 100x uitgebreider dan L1 doen in een politie auto

of je moet op www.littlelacysurprisepageant.com ingame nutuurlijk

Link to comment
Delen op andere websites

ik had een keer ik ree in een turismo vol gas door bochten enzo en opeens knalde ik tegen een rantje van een stoep een maakte ik 26 saltoos en stuiterde ik zo bij perseus naar binnen en toen zei die manager

''you looking good today'' :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rij in zo'n vrachtwagen vol met bommen en net tooen het normaal zou ontploffen sprong ik eruit, vlieg ik weg door de ontploffing door een ruit van een of andere winkel en ik vloog langs de tafels

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...