Jump to content

Grappige Momenten

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik duwde zo'n zwerver hij wil me net gaan slaan, ik schiet hem in zijn been, komt de politie achter mij aan, slaat die zwerver mij snel, gaat de politie achter die zwerver aan :schater:

Geplaatst:

Ohja! je hebt zo'n kabelbaan met van die karretjes, ik duw zo'n vrouw die dicht bij de rand staat zij valt in zo'n soort vierkant vak komt net dat karretje aan zo boven op haar! :schater:

Geplaatst:

Je hebt toch al eens meegemaakt dat een zwerver bij je komt vragen om geld? Moet je voor de gein eens op een tramstation doen... Ik hoorde van een maat van me die ook op de 360 speelt, dat hij geld wilde geven, niet wetende dat Niko het weg zou gooien..

Dus hij drukt op LB, flikkert Niko dat tientje op de rails, zwerver duikt erachteraan de rails op, komt er net zo'n tram aan, haha! :schater: Ook een manier om van die overlastgevende zwervers af te komen, toch?! :schater:

Geplaatst:

ik moest die enedreikos? kille hij was aan het praten ik ging van hem weg hij zij ,thank u thank u, ik ging weer terug naar hem met een SHOTGUN hij prate maar wat in de helft van de zin shoot ik hem 3 keer neer hilarish :schater: [/font]

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ahaha :schater: krijg ruzie met zoon ventje ga voor een woute bak staan slaat hij me stappe se uit segt die wou''i got visuel on the asshole'' schiet ie hem neer rijden se weer rustig weg die gast ligt daar dood te gaan ahahha :schater:

Bewerkt: door playstation 3 gamer
Geplaatst:

2 keer tijdens het uit de auto springen:

1 Ik rijd met een Infernus op hoge snelheid door de Star Junction. Ik spring er dan uit, en knal tegen een auto. Vervolgens knal ik tegen de 2e auto, de 3e auto, enz. zoals Pinball :dans:

2 Ik rijd op een verhoogde snelweg. Ik spring er dan uit, en vlieg heel ver weg van die snelweg af met mijn kop tegen een andere brug XD

En bij multiplayer zat ik in een heli, en schiet een vriend op mij met rocket launcher. Ik ontwijk, en vervolgens kill ik hem met de propellor van de heli :schater:

Geplaatst:

Ik moest een Sanchez voor Brucie Stelen dus ik op dat ding. Rij de straat uit en dan van links komt er een taxi vol tegen me op en ik ben dood :puh:.

de politie zat een keer achter me aan ik stond tegenover die politie (DaMn ik ging dood) dus val ik dood neer door de laatste paar kogels en viel tegen die politie aan. (die politie viel SLOWMOTION over me he heen en lag letterlijk "op me" O,o... De politie die naast "hem" stond stond sloom de "liggende" politie aan te kijken.... -,-' :puh:

Bewerkt: door frankyyguy

mijne grappigste moment was toen we met ze drieen free mode deden en dat ik en een vriend in een sultan rs zaten en we toeterden naar die ander om in die auto te komen wij keken alletwee naar links naar die gast hij steekt over en boem wordt hij zo geschept door een suv :puh:

dus altijd eerst rechts kijken daarna links daarna nog een keer rechts (of 2x links en 1x rechts weet het niet meer)

Bewerkt: door straydoggs
Geplaatst:

Ik reed is tegen een fikkende barrel aan, deze rolde tegen een auto die voor een rood stoplicht stond met nog een zooitje auto's in de rij. Ik ging ervoor staan zodat hij niet door reed ^_^ . Gevolg van een klein duwtje tegen een barrel? : De wielen van de auto gingen in de fik, kort daarna de motor en na enkele seconden werd de auto tot ontploffin gebracht :eten: , dat was nog niet alles, de auto achter de geexplodeerde auto stond ook in de fik. Deze explodeerde ook. Nu kwamen er een zooitje mensen bij kijken terweil achter hun nog een bom aan het branden was, en jahoor: BOOM, en alle 4/5 mensen vlogen alle kanten op xD. Een auto wou de ''opstopping'' voorbij rijden, maar ik ging voor hem staan, hij stond toevallig naast een brandend wrak waarna hij kort daarna zelf ook in de fik stond :Y , en dan kan je het bovenstaande verhaaldje wel zo ongeveer herhalen.

Dit alles door één klein duwtje tegen een brandende barrel _O_ . Ehmm, oops? Sorry, foudtje :puh:.

Pwned

Geplaatst:

Yu,

Ik was bezig met de missie snow storm en ik had hem al een paar keer opnieuw gedaan omdat ik telkens gedood werd door de NOOSE :duh:

Eindelijk lukt het me te onstnappen en wil naar Elisabeth rijden *bots* tegen de vangrails aan,vloog door de ruit paar meter naaar beneden en *bats* op men smoel gevallen en dood natuurlijk eerst was ik pissig maar daarna vond het wel grappig :7

PS missie is ondertussen al gelukt :dans:

Grtz PiekeTheCat :D

Geplaatst:

ik duwde laats iemand in het water dus niks aab de hand want die gasten zwemmen die man klimt op de steiger rent achter me aan e3en wordt geschept door een taxi zo hard dat hij werdt gelanseerd zo het water in :schater:

Geplaatst:
Een man stond voor het stoptlicht, in zijn auto.

Schiet ik hem in zijn hoofd, valt hij met zijn hoofd op de toeter, en dan gaat de toeter af! :Y

Ik was dit topic aan het lezen... en toen zag ik opeens een mugje over mijn beeldscherm lopen... ik het wegvegen, bleek het draken oog's handtekening te zijn :puh:

Maar ff ontopic...

Grappigste moment... toen een vriend van mij voor het eerst GTA speelde... je had em moeten zien rijden en verbaasd zijn van al de features :)

Geplaatst:

Ik was lekker aan het kloten voor de achievment One Man Army.

Kennelijk vond een N.O.O.S.E. agent het nodig om MIJN Infernus te stelen :duh:

Die agent heeft het NATUURLIJK niet overleeft ^_^

Geplaatst:
Ja ikke ook net whaha ik schoot op iemand in zijn auto, gaat de toeter af ja, en hij reed ook nog verder (waarschijnlijk viel zijn poot op t gas :D) rijd die zich tegen een politie auto aan en hun halen hem uit zijn auto en zien ze dat hij dood is.. rijden ze weer verder ahahahha wtf :schater:

Lol, ik zou als ik hun was toch even de afdeling moordzaken erbij halen. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...