Pennywise The Clown Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 HalloIk sprak iemand in de winkel. Hij zei dat de Xbox iets betere graphics heeft. Je kan het beste de Elite nemen omdat die minder fouten heeft. Maar ik heb zelf ook nog een vraag. Zijn die fouten al uit de normale Xbox360? Bedankt en succes! MVG, OmarM Wacht dit topic eventjes af. Komt er vanzelf wel te staan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwayne Forge Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Het ligt er ook aan op wat voor een tv je GTA 4 speelt een Full HD tv is natuurlijk veel beter dan een normale tv. De ps3 gaat toch langer mee het heeft Bluray en met GTA de verschillen zijn 0,1 % Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 http://www.gametrailers.com/player/33469.htmlkijk en vergelijk Heb deze, en inmiddels meerdere vergeleikingstrailers gezien. Het lijkt er op dat de XBOX360 een iets scherper beeld heeft, maar is dat schijn? of waar ligt dat aan? Er wordt toch gezecht dat de PS3 betere kwaliteit heeft? ok ik bekeek het filmpje even, en ik zie dat de xbox toch iets scherper is, en iets vloeibaarder loopt . Zoals bij die gebouw Getaway , die moet nog verschijnen bij ps3, en met de xbox zie je al dat je erop af vliegt. Voor de ps3 kan dit nadelen hebben bijv als je met een missie bezig bent, dat het eigenlijk net een popup word. Nee, hij was er, maar hij verdween even uit beeld, en toen kwam ie weer. Maar X360 had ook zo zijn onzuivere dingen, en die explosie ziet op de ps3 er veel mooier uit, meer explosief. xD Voor weer van de PS3 is, dat online gratis is, want voor de X360 is het dat je 60 euro moet betalen per jaar, dit kun je bij de ps3 ook investeren in een game of een Saxis Controller, ook dit een (kleine) voordeel. Tevens is de X360 controller best zwaar, tegenover de PS3 controller, die ook draadloos is. Dit vind ik een pluspunt, want zo'n baksteen is soms best lomp, wel weer handig als je kwaad word, die gooi je die tegen iemand aan die je niet mag, ligt die ook in het ziekenhuis. Maar het is en blijft jouw eigen keuze. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Het ligt er ook aan op wat voor een tv je GTA 4 speelt een Full HD tv is natuurlijk veel beter dan een normale tv.De ps3 gaat toch langer mee het heeft Bluray en met GTA de verschillen zijn 0,1 % Ik ben nog steeds behoorlijk aan het twijfelen. Als het nou 50 euro meer of minder was oké, maar het gaat om ongeveer 150 euro. En dat is toch wel wat... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwayne Forge Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Het ligt er ook aan op wat voor een tv je GTA 4 speelt een Full HD tv is natuurlijk veel beter dan een normale tv.De ps3 gaat toch langer mee het heeft Bluray en met GTA de verschillen zijn 0,1 % Ik ben nog steeds behoorlijk aan het twijfelen. Als het nou 50 euro meer of minder was oké, maar het gaat om ongeveer 150 euro. En dat is toch wel wat... Ja maar dan over 2 jaar mag je toch de PS3 kopen want dan ik DVD toch ongeveer heelmaal weg. BLU RAY neemt alles over iedereen wilt betere kwalitijd Blu Ray is nu gewoon het beste en gaat langer mee. Dus kan beter nu kopen dan over 2 jaar en dan nog een paar honderd kwijt want dan ben je in totaal nog meer kwijt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) HalloIk sprak iemand in de winkel. Hij zei dat de Xbox iets betere graphics heeft. Je kan het beste de Elite nemen omdat die minder fouten heeft. Maar ik heb zelf ook nog een vraag. Zijn die fouten al uit de normale Xbox360? Bedankt en succes! MVG, OmarM Die fouten zijn niet weg, ook niet uit de elite. De elite zou zonder de RROD en andere fouten zijn, maar uiteindelijk heeft die het ook. Dit komt als je wat meer speelt en de X360 warm word(Krijg je ook als ie in een kast staat), dan smelten de solderingen, dan krijg je los contact en krijg je de rode lichtjes. Tevens is er ook de Kapotte drive en heel soms nog de krassenmakende drive, soms worden je spellen vergoed, soms niet. Kapotte drive moet je soms ook zelf voor betalen, aan M$. Greetz Bewerkt: 2 mei 2008 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Ik ben al met al overtuigd. Een PS3 dan maar.. Mochten er nog tips zijn over deze console, of leuke bundels dan hoor ik dat maar al te graag... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwayne Forge Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Ik ben al met al overtuigd. Een PS3 dan maar.. Mochten er nog tips zijn over deze console, of leuke bundels dan hoor ik dat maar al te graag... Mooi slimme keus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Happybirdie Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 De belangrijkste factor in de aanschaf van een spelcomputer heb ik nog niemand horen zeggen: Wat voor spelcomputer hebben je vrienden / anderen met wie je zou kunnen spelen? Misschien ken je geen andere gamers, maar als dat wel zo is dan is het hebben van dezelfde spelcomputer erg handig, zodag je samen kunt spelen. Ikzelf heb uiteindelijk ook voor een PS3 gekozen, vanwege de Blu-Ray speler, en vooral omdat de XBOX 360 nogal luidruchtig schijnt te zoemen, iets waar ik een hekel aan heb. Maar ik denk dat de XBOX zeker ook een goede keuze is, dus je kunt met beide systemen niet echt de mist in gaan denk ik zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) Sorry voor de X360 fans, maar mijn mening is, de Xbox 360 is letterlijk en figuurlijk een 'piece of shit'! Ikzelf en vele in mijn omgeving hebben de 360 al geruime tijd, niks mis mee gegaan. Misschien moet je voordat je naar de makers van de 360 gaat kijken eerst naar jezelf kijken. Zuinig met dat ding omgaan en het resultaat is snel te zien.. Het zou natuurlijk ook altijd nog kunnen dat je heel veel pech heb...... Ik ben ook zuinig met dat ding omgegaan, maar als M$ een console uitbrengt, die gewoon snel kapot kan gaan, dan kan jezelf er niks aan doen. Tevens, het is berekend dat 1 op de 3 Xboxen stuk gaat, ligt het dus zeker bij M$. Dus van de 30000 Xboxen gaan er 10000 stuk, zeg zelf, dit is gewoon abnormaal. En kun je daar niet van zeggen dat het aan de mensen zelf liggen, behalve de mensen die de X360 maken. Maargoed, Dit zijn feiten he, dit heb ik niet uit me duim gezogen ofzo. Greetz Bewerkt: 3 mei 2008 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denven Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 He, ik wil dat je geen geld gaat weggooien voor gta 4: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=74488 kijk maar even daar. Zoals ik daar zei ; Jeezusss menn .. als ik het zo lees, zijn het toch ECHT de meeste mensen met ps3 met die probleem. Ik zie bijna (dus bijna) nergens iets met xbox probleeem staan. Misschien 1 tot 3 mensen. Daarom gaat mijn keus uit naar de xbox knipoog.gif Blue-ray kan wel mooi zijn enzo, maar je wilt toch de game met kwaliteit hebben? xbox is iets scherper en loopt vloeibaarder. (gezien van een andere topic hier met het vergelijken) ja ok, je moet wel betalen voor MulitPlayer, maar wie wil nou live gaan en dat het elke keer vast loopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 He, ik wil dat je geen geld gaat weggooien voor gta 4:http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=74488 kijk maar even daar. Zoals ik daar zei ; Jeezusss menn .. als ik het zo lees, zijn het toch ECHT de meeste mensen met ps3 met die probleem. Ik zie bijna (dus bijna) nergens iets met xbox probleeem staan. Misschien 1 tot 3 mensen. Daarom gaat mijn keus uit naar de xbox knipoog.gif Blue-ray kan wel mooi zijn enzo, maar je wilt toch de game met kwaliteit hebben? xbox is iets scherper en loopt vloeibaarder. (gezien van een andere topic hier met het vergelijken) ja ok, je moet wel betalen voor MulitPlayer, maar wie wil nou live gaan en dat het elke keer vast loopt. Lees mijn reactie hierboven eens, dan zie je dat de X360 echt van slechte kwaliteit is. Hij ziet er leuk en prachtig uit, maar wat er binnenin zit, is zo verdoemd als wat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denven Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 He, ik wil dat je geen geld gaat weggooien voor gta 4:http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=74488 kijk maar even daar. Zoals ik daar zei ; Jeezusss menn .. als ik het zo lees, zijn het toch ECHT de meeste mensen met ps3 met die probleem. Ik zie bijna (dus bijna) nergens iets met xbox probleeem staan. Misschien 1 tot 3 mensen. Daarom gaat mijn keus uit naar de xbox knipoog.gif Blue-ray kan wel mooi zijn enzo, maar je wilt toch de game met kwaliteit hebben? xbox is iets scherper en loopt vloeibaarder. (gezien van een andere topic hier met het vergelijken) ja ok, je moet wel betalen voor MulitPlayer, maar wie wil nou live gaan en dat het elke keer vast loopt. Lees mijn reactie hierboven eens, dan zie je dat de X360 echt van slechte kwaliteit is. Hij ziet er leuk en prachtig uit, maar wat er binnenin zit, is zo verdoemd als wat. ach ja .. tis gewoon eindeloze discussie, geen 1 console is perfect Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwayne Forge Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) He, ik wil dat je geen geld gaat weggooien voor gta 4:http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=74488 kijk maar even daar. Zoals ik daar zei ; Jeezusss menn .. als ik het zo lees, zijn het toch ECHT de meeste mensen met ps3 met die probleem. Ik zie bijna (dus bijna) nergens iets met xbox probleeem staan. Misschien 1 tot 3 mensen. Daarom gaat mijn keus uit naar de xbox knipoog.gif Blue-ray kan wel mooi zijn enzo, maar je wilt toch de game met kwaliteit hebben? xbox is iets scherper en loopt vloeibaarder. (gezien van een andere topic hier met het vergelijken) ja ok, je moet wel betalen voor MulitPlayer, maar wie wil nou live gaan en dat het elke keer vast loopt. Ja zeker zodatje over 2 jaar toch een ps3 moet gaan kopen is nog meer weggegooid geld en welke console heeft de ROD ??? De patch voor de ps3 komt er al snel aan dus dat probleem is ook weg. Jij denkt zeker dat ze dvd nog 10 jaar gebruiken ofzo?? Bewerkt: 3 mei 2008 door Dwayne Forge Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game360 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Xbox360 *Hij Beschadigt Dvds *Red Ring Of Death Is dit inmiddels all verholpen bij de nieuwe xbox 360? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.