Jump to content

PS3, XBOX360 of PC


Pennywise The Clown

Recommended Posts

He, ik wil dat je geen geld gaat weggooien voor gta 4:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=74488

kijk maar even daar.

Zoals ik daar zei ;

Jeezusss menn .. :puh:

als ik het zo lees, zijn het toch ECHT de meeste mensen met ps3 met die probleem.

Ik zie bijna (dus bijna) nergens iets met xbox probleeem staan. Misschien 1 tot 3 mensen.

Daarom gaat mijn keus uit naar de xbox knipoog.gif ;)

Blue-ray kan wel mooi zijn enzo, maar je wilt toch de game met kwaliteit hebben?

xbox is iets scherper en loopt vloeibaarder. (gezien van een andere topic hier met het vergelijken)

ja ok, je moet wel betalen voor MulitPlayer, maar wie wil nou live gaan en dat het elke keer vast loopt.

Ja zeker zodatje over 2 jaar toch een ps3 moet gaan kopen is nog meer weggegooid geld en welke console heeft de ROD ??? De patch voor de ps3 komt er al snel aan dus dat probleem is ook weg.

Jij denkt zeker dat ze dvd nog 10 jaar gebruiken ofzo??

jij denkt dat ze over 10 jaar nog de blu-ray gebruiken ? :puh:

na 10 jaar is er allang iets nieuws

@game360

bij de meeste wel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 365
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    30

  • Pennywise The Clown

    25

  • denven

    15

  • Dwayne Forge

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

He, ik wil dat je geen geld gaat weggooien voor gta 4:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=74488

kijk maar even daar.

Zoals ik daar zei ;

Jeezusss menn .. :puh:

als ik het zo lees, zijn het toch ECHT de meeste mensen met ps3 met die probleem.

Ik zie bijna (dus bijna) nergens iets met xbox probleeem staan. Misschien 1 tot 3 mensen.

Daarom gaat mijn keus uit naar de xbox knipoog.gif ;)

Blue-ray kan wel mooi zijn enzo, maar je wilt toch de game met kwaliteit hebben?

xbox is iets scherper en loopt vloeibaarder. (gezien van een andere topic hier met het vergelijken)

ja ok, je moet wel betalen voor MulitPlayer, maar wie wil nou live gaan en dat het elke keer vast loopt.

Ja zeker zodatje over 2 jaar toch een ps3 moet gaan kopen is nog meer weggegooid geld en welke console heeft de ROD ??? De patch voor de ps3 komt er al snel aan dus dat probleem is ook weg.

Jij denkt zeker dat ze dvd nog 10 jaar gebruiken ofzo??

jij denkt dat ze over 10 jaar nog de blu-ray gebruiken ? :puh:

na 10 jaar is er allang iets nieuws

@game360

bij de meeste wel ;)

Nee tuurlijk niet maar wel langer dan DVD dvd is al oud.

De meeste ja maar nog niet alle.

Link to comment
Delen op andere websites

Xbox360

*Hij Beschadigt Dvds

*Red Ring Of Death

Is dit inmiddels all verholpen bij de nieuwe xbox 360?

Voor zover ik weet zijn de problemen met de XBOX nog steeds niet opgelost. Het scheen dat door de warmte de printplaat waar de GPU opzat krom trok, waardoor de GPU minder goed contact maakte met het koelblok. Dit heeft M$ proberen op te lossen door epoxy te gebruiken voor de bevestiging, maar nog steeds regent het klachten over de PROD, dus ik denk dat de problemen nog lang niet opgelost zullen zijn.

Ps. veel mensen halen Blue-Ray als voordeel aan t.o.v. de XBOX (ik ben het hier overigens mee eens maar...), ik lees zojuist dat er plannen zijn een externe Blue-Ray drive te fabriceren voor de XBOX. Uteraard zijn het geruchten, maar uiteindelijk zal M$ wel mee moeten in de Blue-Ray hype, aangezien spellen niet voor lang meer op een dubbellaags DVD'tje zullen gaan passen.

Link to comment
Delen op andere websites

Xbox360

*Hij Beschadigt Dvds

*Red Ring Of Death

Is dit inmiddels all verholpen bij de nieuwe xbox 360?

Voor zover ik weet zijn de problemen met de XBOX nog steeds niet opgelost. Het scheen dat door de warmte de printplaat waar de GPU opzat krom trok, waardoor de GPU minder goed contact maakte met het koelblok. Dit heeft M$ proberen op te lossen door epoxy te gebruiken voor de bevestiging, maar nog steeds regent het klachten over de PROD, dus ik denk dat de problemen nog lang niet opgelost zullen zijn.

Ps. veel mensen halen Blue-Ray als voordeel aan t.o.v. de XBOX (ik ben het hier overigens mee eens maar...), ik lees zojuist dat er plannen zijn een externe Blue-Ray drive te fabriceren voor de XBOX. Uteraard zijn het geruchten, maar uiteindelijk zal M$ wel mee moeten in de Blue-Ray hype, aangezien spellen niet voor lang meer op een dubbellaags DVD'tje zullen gaan passen.

Ja maar die moet je dan weer apart kopen dat is ook weer zoiets om lekker geld mee te pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Xbox360

*Hij Beschadigt Dvds

*Red Ring Of Death

Is dit inmiddels all verholpen bij de nieuwe xbox 360?

BRON XBOX EMAIL:

Geachte heer

De Xbox consoles die wij leveren zijn allemaal voorzien van nieuwe hardware waardoor hij niet snel meer kapot gaat.

Met vriendelijke groet

Nico de Nooijer

Xboxhome

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga een xbox nemen want ik heb niet zoveel geld en heb dan toch veel gameplezier.

En als je genoeg van je xbox hebt kan je hem toch verkopen op marktplaats en dan een ps3 kopen =)

Link to comment
Delen op andere websites

Xbox360

*Hij Beschadigt Dvds

*Red Ring Of Death

Is dit inmiddels all verholpen bij de nieuwe xbox 360?

BRON XBOX EMAIL:

Geachte heer

De Xbox consoles die wij leveren zijn allemaal voorzien van nieuwe hardware waardoor hij niet snel meer kapot gaat.

Met vriendelijke groet

Nico de Nooijer

Xboxhome

en wat verstaat Nice de Nooijer onder "niet snel meer kapot"?

lachertje dit :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Xbox360

*Hij Beschadigt Dvds

*Red Ring Of Death

Is dit inmiddels all verholpen bij de nieuwe xbox 360?

BRON XBOX EMAIL:

Geachte heer

De Xbox consoles die wij leveren zijn allemaal voorzien van nieuwe hardware waardoor hij niet snel meer kapot gaat.

Met vriendelijke groet

Nico de Nooijer

Xboxhome

Staan daar geen typfouten in?

Bv,

BRON XBOX EMAIL:

Geachte heer

De Xbox consoles die wij leveren zijn allemaal voorzien van nieuwe hardware waardoor hij snel kapot gaat.

Met vriendelijke groet

Nico de Nooijer

Xboxhome

Tuurlijk schrijft hij dat ze weer goed zijn, hij moet ze verkopen, daarom schrijft hij dat.

En sommige trappen er met beide voeten weer in.

En waarom komen ze er nu pas mee, na ong. 3.5 jaar, als ze er eerder meekwamen zouden ze meer verkocht hebben.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Xbox360

*Hij Beschadigt Dvds

*Red Ring Of Death

Is dit inmiddels all verholpen bij de nieuwe xbox 360?

BRON XBOX EMAIL:

Geachte heer

De Xbox consoles die wij leveren zijn allemaal voorzien van nieuwe hardware waardoor hij niet snel meer kapot gaat.

Met vriendelijke groet

Nico de Nooijer

Xboxhome

Staan daar geen typfouten in?

Bv,

BRON XBOX EMAIL:

Geachte heer

De Xbox consoles die wij leveren zijn allemaal voorzien van nieuwe hardware waardoor hij snel kapot gaat.

Met vriendelijke groet

Nico de Nooijer

Xboxhome

Tuurlijk schrijft hij dat ze weer goed zijn, hij moet ze verkopen, daarom schrijft hij dat.

En sommige trappen er met beide voeten weer in.

En waarom komen ze er nu pas mee, na ong. 3.5 jaar, als ze er eerder meekwamen zouden ze meer verkocht hebben.

weet ik nuiet, ik vroeg gewoon iets over de RROD's , en dit antwoord gaf hij.

Link to comment
Delen op andere websites

Xbox360

*Hij Beschadigt Dvds

*Red Ring Of Death

Is dit inmiddels all verholpen bij de nieuwe xbox 360?

BRON XBOX EMAIL:

Geachte heer

De Xbox consoles die wij leveren zijn allemaal voorzien van nieuwe hardware waardoor hij niet snel meer kapot gaat.

Met vriendelijke groet

Nico de Nooijer

Xboxhome

Staan daar geen typfouten in?

Bv,

BRON XBOX EMAIL:

Geachte heer

De Xbox consoles die wij leveren zijn allemaal voorzien van nieuwe hardware waardoor hij snel kapot gaat.

Met vriendelijke groet

Nico de Nooijer

Xboxhome

Tuurlijk schrijft hij dat ze weer goed zijn, hij moet ze verkopen, daarom schrijft hij dat.

En sommige trappen er met beide voeten weer in.

En waarom komen ze er nu pas mee, na ong. 3.5 jaar, als ze er eerder meekwamen zouden ze meer verkocht hebben.

weet ik nuiet, ik vroeg gewoon iets over de RROD's , en dit antwoord gaf hij.

Ja, maar stel voor, jij start een bedrijf dat auto's bouwd, dus jij bouwd 10 wagens, van die tien wagens gaan er 5 kapot aan dingen die de koper niks aan kon doen.

Natuurlijk komen er klachten over, maar jij gaat door met het bouwen van wagens, die ditzelfde probleem nog steeds hebben.

Natuurlijk komen er weer klachten, en zeg jij in de media:

Mensen, De type GPM heeft deze problemen niet meer, de fout is hier hersteld.

Dus jij gaat de oude modellen nog steeds verkopen maar voor minder, en de GPM versie krijgt de oude prijs.

Maar wat blijkt, deze heeft dat probleem nog steeds, dus de mensen gaan weer klagen over dat die probleem nog steeds komt.

Dus wat zeg jij daarna,

Mensen, we hebben de echte probleem gevonden, het zat in de Boordcomputer, deze is vervangen door een betere en zonder fouten.

En jij bouwd door, maar totdat een koper iemand van jouw bedrijf mailt, en zegt,

'Hebben de modellen die jullie bouwen nog steeds problemen met de boordcomputer?'

Wat denk jij wat jouw medewerker nu gaat zeggen, terwijl het probleem er nog steeds is?

Hij gaat niet zeggen: 'Nou meneer, het probleem is er nog steeds', als hij dit doet, gaat bij jou de verkoopcijfers omlaag, dit mag niet.

Hij gaat zeggen' Meneer, ik kan U in volle vertrouwen zeggen, het probleem is opgelost en de auto gaat niet tot amper kapot, het probleem is nu echt opgelost'.

Omdat hij dit zegt, komt er weer positief nieuws in de media, en gaat de verkoopcijfers weer omhoog.

Ditzelfde verhaal, kun je met MS en de Xbox 360 vergelijken.

Zeg maar, MS is de/jouw bedrijf.

De wagen is de Xbox 360.

De GPM type is de Elite versie.

De Boordcomputer die vervangen is, is de kapotgaande Moederbord van de Xbox 360.

En MS verspreid dezelfde nieuws.

Snap je nu wat ik bedoel?

Greetz

Nee tuurlijk niet maar wel langer dan DVD dvd is al oud.

De meeste ja maar nog niet alle.

Duallayer DVD is al failliet verklaard, Blu-ray is daarvan de winner.

@ hieronder, dit heeft meerdere factoren te maken, je tv,kabels,staat van de console en zo vanaf het oog kun je het gewoon niet zien!

En nee, nu verdedig ik geen X360 hoor, maar dit is gewoon zo.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een ps3 :dans: en mijn vriend heeft een xbox 360 en hij speelde is op mijn ps3 en hij zij dat kwa graphics ps3 beter was en ik zou geen xbox kopen als ik jou was.

sorry xbox gamers :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...