Timske Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Mag ik tester worden? Reageren
Crypteq Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2008 (bewerkt) Mag ik tester worden? ja hoor, ik zet je in de lijst. omdat er nu 5 testers zijn, heb ik er genoeg. nieuwe aanmeldingen worden niet meer geaccepteerd. 1. Basssss > beantwoord via PB 2. Zamg0d1 > beantwoord via MSN 3. warrock_123_321 > beantwoord via PB 4. senneken > beantwoord via PB 5. Timske > beantwoord via MSN omdat dit (denk ik) voorlopig de laatste versie is, zou ik graag een andere screen van deze mod willen hebben. lijkt het je wat om een nieuwe screen te maken, pb me dan... Bewerkt: 4 september 2008 door BC7 Reageren
Timske Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 (bewerkt) Ik mag niks verklappen Bewerkt: 4 september 2008 door Timske Reageren
Crypteq Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2008 De Mod is klaar voor 99,99%, er moeten nog wat regeltjes en wat knoppen gewijzigd/bewerkt worden en dan is de mod klaar (10 minute werk). Allereerst iedereen bedankt voor de ideeën. en natuurlijk de mensen die het gaan testen. en veel dank aan Timske voor het maken van de nieuwe BC7Mod screen. Aan testers: 1. morgen testen > jullie krijgen een PB met de download link. 2. morgen/overmorgen eventuele Bugs eruit halen. 3. Overmorgen/zondag release. BC7 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 De Mod is klaar voor 99,99%, er moeten nog wat regeltjes en wat knoppen gewijzigd/bewerkt worden en dan is de mod klaar (10 minute werk).Allereerst iedereen bedankt voor de ideeën. en natuurlijk de mensen die het gaan testen. en veel dank aan Timske voor het maken van de nieuwe BC7Mod screen. Aan testers: 1. morgen testen > jullie krijgen een PB met de download link. 2. morgen/overmorgen eventuele Bugs eruit halen. 3. Overmorgen/zondag release. BC7 ik ga vandaag GTA:SA kopen als ik hem meekrijg of niet is uitverkocht Laatst wilde ik hem halen kreeg ik hem niet mee omdat ik 'te jong' was En ik bij andere winkel kijken is ij uitverkocht Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Ik mag niks verklappen maar wat ik wel ga zeggen is dat deze versie nog vetter word als 3.1! Maar dan ook echt veel vetter! @ BC7. Nieuwe screens? Doe ik wel! Reageren
gta-pilot Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Lew er zit een WCT in xD Zie links boven xD Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Lew er zit een WCT in xD Zie links boven xD een wat? Ik snap je hele post niet! Bedoel je de WTC? Reageren
gta-pilot Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Lew er zit een WCT in xD Zie links boven xD een wat? Ik snap je hele post niet! Bedoel je de WTC? Ja die ja. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) Lew er zit een WCT in xD Zie links boven xD een wat? Ik snap je hele post niet! Bedoel je de WTC? Ja die ja. ik zie hem een beetje vaag maar dat is geen WTC maar een andere hoge toren Bewerkt: 6 september 2008 door zamg0d1 Reageren
Crypteq Geplaatst: 11 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2008 BC7Mod 4.0 (bijna release): De mod is door verschillende mensen getest. er zijn gelukkig bijna geen bugs gevonden. de bugs (zoals: verkeerde spelling, kleine foutjes) worden op dit moment gefixt. De mod wou ik wel eerder releasen, maar aangezien deze week me HD het niet meer deed, moest ik windows opnieuw installeren waarna al mij gegevens zijn gewist. dus iets vertraging... maar ik had backups op een andere PC. 1. bugs eruit halen 2. video maken (stuur een PB als je een video van de BC7Mod wilt maken(graag zelfs)) 3. setup programma maken, readme enz. 4. release De release zal dit weekend zijn!!! hoop iedereen genoeg geïnformeerd te hebben. BC7 Reageren
.Senne Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 ik had al gezegd dat ik een filmpje ging maken, al heb ik daar voor de moment weinig tijd voor. misschien dat ik volgende week er eens aan kan beginnen, maar dat zie ik nog wel eecht prachtige mod, BC7 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 3. setup programma maken, readme enz. Komt er een SETUP? Ik dacht dat de mensen de bestanden er zelf in moesten zetten. Reageren
Crypteq Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 3. setup programma maken, readme enz. Komt er een SETUP? Ik dacht dat de mensen de bestanden er zelf in moesten zetten. ja, zo wordt het makkelijker te installeren, anders krijg je weer van: hij doet het niet... terwijl ze gewoon niet goed lezen . BC7 Reageren
GTA-Fanboy Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 De 'Underwater' mod bij Wheater Control, werkt volgens mij niet. Ik krijg alleen grijze wolken. Voor de rest is er geen overstroming... Dus wie weet een oplossing? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.