Jump to content

BC7Mod


Crypteq

Recommended Posts

  • Reacties 252
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crypteq

    86

  • NickyHendriks

    30

  • Beagle

    15

  • Timske

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weken later...

Hoe komt het dat ik CLEO3 niet op kan starten. Als ik het installeer komt er namelijk altijd een venstertje: "In gta_sa.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak." Als ik de originele vorbisFile.dll erin zet doet SA het wel, maar CLEO niet. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? Ik wil heel graag CLEO mods downloaden en dat kan nu niet.

P.S.: Nee, ik heb niet SA V.2.0.0

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe komt het dat ik CLEO3 niet op kan starten. Als ik het installeer komt er namelijk altijd een venstertje: "In gta_sa.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak." Als ik de originele vorbisFile.dll erin zet doet SA het wel, maar CLEO niet. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? Ik wil heel graag CLEO mods downloaden en dat kan nu niet.

P.S.: Nee, ik heb niet SA V.2.0.0

Heb je wel de Compact SA-EXE?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Omdat momenteel de BC7Mod al 889 keer gedownload is (op dit forum, in de download-database), wat best wel veel is, Komt er rond de 950 of rond de 1000 downloads een nieuwe versie uit.

Dat kan nog enige tijd duren, maar dan heb k tijd zat. :puh:

Dus heb je nog ideeën voor de BC7Mod, of moet er iets verbeterd/aangepast worden?

Post je ideeën, en als het uitvoerbaar is, dan heb je grote kans dat je idee in de mod komt.

BC7 :cya:

Wat komt er tot nu toe in de volgende versie:

  • Clothes menu >>> verander je kleren, je kan kiezen uit alle kleding die er verkrijgbaar is.
  • Car Tune >>> tune je auto midden op straat (misschien)
  • Gravity menu >>> verander de zwaartekracht door te kiezen uit een menu. Nu ook voor gedowngrade gta sa's (als iemand van de gedowngrade gta sa (versie 1.01) wil zoeken PB me)
  • Lock/Unlock car >>> door in het menu Car options lock/unlock car te selecteren kan je je auto op slot doen zodat politie enzo er niet meer inkunnen
  • Car menu >>> in tegenstelling tot het car options menu of het car spawn menu kan je hiermee de andere auto's veranderen, zoiets als het car option menu maar dan voor auto's waar je niet in zit, deze zal ook meer 'options' hebben. o.a. de auto opblaazen, openen (zodat je voertuigen die op slot zijn ook kan openen)
  • Car bomb >>> plaats een bom in een auto en stel de timer in, komt in het car option menu en in het car menu.
  • Remote Control vehicle >>> Bestuur op afstand de RC (bestuurbare) voertuigen.

RC voeruigen:

RC Car

RC Bandit

RC Goblin

RC Raider

RC Tiger

De BC7Mod word per dag gemiddeld: 2,3633952254641909814323607427056 keer gedownload (vanaf de 1e versie)



Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een paar ideeën:

- Een tunemenu voor auto's en bijvoorbeeld het aanpassen van de kleuren van moters etc.

- Lichten aan/uit

- Motor aan/uit

- Lock/unlock cardoors

Misschien is het wat :puh:

Timske

Bewerkt: door Timske
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een paar ideeën:

- Een tunemenu voor auto's en bijvoorbeeld het aanpassen van de kleuren van moters etc.

- Lichten aan/uit

- Motor aan/uit

Misschien is het wat :puh:

Timske

  1. kan wel, wel veel werk, misschien
  2. zit al in het car option menu (druk op H + O)
  3. zit al in het car option menu (druk op H + O)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ey BC7 ik wil eerst even zeggen dat ik echt geniet van jou mod :D ( ik heb nog de bc7 versie 4 :O, die nergens te vinden is :puh:)

daar klopt de carspawner nog niet helemaal, sommige auto's kloppen gewoon niet zoals de fbi rancher en de hotknife ( en nog een paar) en de skinchanger laat het spel vaker crashen)

dat was mijn bijdrage :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat idee dat je zoals timske zegt ook de motor kan terug aan doen dat je het geluid hoord van de motor en dat van dat tunen is een heel erg goed idee

Bewerkt: door 007 Harings
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...