Jump to content

BC7Mod


Crypteq

Recommended Posts

  • Reacties 252
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crypteq

    86

  • NickyHendriks

    30

  • Beagle

    15

  • Timske

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

*beetje bump*

hey,

ik heb een klein probleempje, als ik een tune garage in rij, dan is het zo dat "gta_sa.exe.exe" vastloopt, of eigenlijk niet meer reageert... kan dat komen omdat ik de naam bij het downgraden gta_sa.exe heb genoemd? want bij vista is het zo dat je geen .exe (of .doc o.i.d) meer ergens achter hoeft te zetten om het een .exe bestand te laten zijn, dat gebeurt dan automatisch...

ik denk trouwens dat ik een beetje onduidelijk ben maar ik weet niet hoe ik het beter kan uitleggen...

iniedergeval, mijn gta sluit af zodra ik een tunegarage in rij, wat wel vervelend is aangezien je voor de missie 'sweet's girl' een tune garage móét inrijden, anders kun je niet verder... weet iemand wat ik moet doen?

alvast bedankt,

p-p

p.s. ik heb overigens dit hele topic doorgelezen om te kijken of iemand anders niet ook dit probleem heeft, dus sorry als er ergens al een antwoord was, dit wist ik niet :puh: (ik heb ook even op google gekeken)

Link to comment
Delen op andere websites

*beetje bump*

hey,

ik heb een klein probleempje, als ik een tune garage in rij, dan is het zo dat "gta_sa.exe.exe" vastloopt, of eigenlijk niet meer reageert... kan dat komen omdat ik de naam bij het downgraden gta_sa.exe heb genoemd? want bij vista is het zo dat je geen .exe (of .doc o.i.d) meer ergens achter hoeft te zetten om het een .exe bestand te laten zijn, dat gebeurt dan automatisch...

ik denk trouwens dat ik een beetje onduidelijk ben maar ik weet niet hoe ik het beter kan uitleggen...

iniedergeval, mijn gta sluit af zodra ik een tunegarage in rij, wat wel vervelend is aangezien je voor de missie 'sweet's girl' een tune garage móét inrijden, anders kun je niet verder... weet iemand wat ik moet doen?

alvast bedankt,

p-p

p.s. ik heb overigens dit hele topic doorgelezen om te kijken of iemand anders niet ook dit probleem heeft, dus sorry als er ergens al een antwoord was, dit wist ik niet :puh: (ik heb ook even op google gekeken)

Het is inderdaad een bug dat de SA vastloopt als je een tunegarage ingaat. Dit is echter niet te vermijden, Voor de missie kan je tijdelijk de BC7Mod ff uit de cleo map halen, of ff de hele cleo map backuppen en na de missie weer terug zetten.
Link to comment
Delen op andere websites

*beetje bump*

hey,

ik heb een klein probleempje, als ik een tune garage in rij, dan is het zo dat "gta_sa.exe.exe" vastloopt, of eigenlijk niet meer reageert... kan dat komen omdat ik de naam bij het downgraden gta_sa.exe heb genoemd? want bij vista is het zo dat je geen .exe (of .doc o.i.d) meer ergens achter hoeft te zetten om het een .exe bestand te laten zijn, dat gebeurt dan automatisch...

ik denk trouwens dat ik een beetje onduidelijk ben maar ik weet niet hoe ik het beter kan uitleggen...

iniedergeval, mijn gta sluit af zodra ik een tunegarage in rij, wat wel vervelend is aangezien je voor de missie 'sweet's girl' een tune garage móét inrijden, anders kun je niet verder... weet iemand wat ik moet doen?

alvast bedankt,

p-p

p.s. ik heb overigens dit hele topic doorgelezen om te kijken of iemand anders niet ook dit probleem heeft, dus sorry als er ergens al een antwoord was, dit wist ik niet :puh: (ik heb ook even op google gekeken)

Het is inderdaad een bug dat de SA vastloopt als je een tunegarage ingaat. Dit is echter niet te vermijden, Voor de missie kan je tijdelijk de BC7Mod ff uit de cleo map halen, of ff de hele cleo map backuppen en na de missie weer terug zetten.

ok, doe ik wel ff! thanks for the help!

wat bedoel je trouwens met backuppen? verwijderen en lter weer terug zetten?

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

Een backup maken is dat je bepaalde bestanden kopieert of even op een andere plek neer zet zodat je altijd nog het origineel hebt. In jouw geval is het gewoon de CLEO bestanden uit de map halen en ergens anders neerzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

@BC7, zou je dat niet weg kunnen scripten? Bijvoorbeeld alles weg als die missie start, of de tuning garages niet toegankelijk maken of net eender wat? Lijkt me nogal lullig om zo'n grote bug in zo'n goede mod te laten zitten...

Link to comment
Delen op andere websites

@BC7, zou je dat niet weg kunnen scripten? Bijvoorbeeld alles weg als die missie start, of de tuning garages niet toegankelijk maken of net eender wat? Lijkt me nogal lullig om zo'n grote bug in zo'n goede mod te laten zitten...

Ik zal in de vakantie eens kijken, echter heb ik 1 probleem, m'n HDD is laatst gecrashed waar SA op stond.

Dat zou niet zo erg zijn als m'n GTA SA DVD niet beschadigt was...

Dus ik zou eerst eens moeten zoeken naar een GTA SA dvd... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...