STASKO Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 Plaats hier wat voor drastische veranderingen jij wilt zien in de next gta!! O ja met drastisch bedoel ik ook de hele game totaal anders bijv. Een complete nieuwe Engine en geen kleine veranderingen. Reageren
Pete-R Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 Van mij hoeft er helemaal niks TOTAAL anders. Als je iets zozals de engine verander dan is ''Gta'' ''GTA'' niet meer naar mijn mening, want geef toe wil jij top down bijv. terug !? Reageren
STASKO Geplaatst: 15 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 R* zal niet bij het oude blijven en zeker niet voor de volgende GTA want dat zal niet te vergelijken zijn bij SA!! En dan bedoel ik niet de vergelijking tussen VC en GTA3 maar dan bedoel ik ook een totale nieuwe game!! Want ook de game industrie gaat door! En nu zijn er al GTA3,VC,SA En nu komt er bijna zeker iets totaals nieuws!! Geloof me maar een van de volgende twee delen zal totaal anders zijn dan we nu gewend zijn!! Reageren
Pete-R Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 Dan weet je meer als ons. Er is nog nergens uitgelaten dat de nieuwe gta totaal anders word. De naam is nog niet eens bekent. Reageren
STASKO Geplaatst: 15 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 mischien niet maar na drie delen die alemaal op elkaar lijken als je de verbeteringen over het hoofd ziet kun je toch wel inzien dat R* niet nog twee delen zal uitbrengen met hetzelfde uiterlijk en dezelfde besturing enz!! tenminste zo denk ik erover. Je kunt het vergelijken met The Winddwaker daar dacht men ook dat er een realistische zelda zou komen en niet iets totaal nieuws!! Aleen is datgene wat ik vertel een mening/gerucht omdat het nog niet is vasgelegd, maar het zou me niet verbazen als ze gta helemaal gaan veranderen! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 overvloed aan auto's en tuningsonderdelen, en veel meer autodealers Reageren
Sasuke Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 (bewerkt) Ik vind een nieuwe engine wel goed ! ( GTA based on the Source Engine ) Bewerkt: 15 februari 2005 door Hayate Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Geplaatst: 16 februari 2005 betere graphics, vind ik dat echt beter moet Reageren
Mark B. Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Geplaatst: 16 februari 2005 meer missies die te maken hebben met gangs.. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Geplaatst: 18 februari 2005 Je moet kunnen kruipen i.p.v. alleen maar bukken <_< Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Geplaatst: 18 februari 2005 en nog iets je bij de volgende Gta zou je ook een ladder moeten kunnen beklimmen, dat vind ik nu wel een beetje dom dat dat niet kan. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 mij lijkt een soort race gta wel leuk dat je overal kan schieten en uitstappen en alles maar dat er duz een racebaan in de stad is en dat daar je hele leven om draait dat je dan de grootste coureur allertijden word. En als je een beetje goed opweg bent in je carriere dat dan je auto gejat word en dat je dan wraak gaat nemen. Zoiets lijkt me wel grappig Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 wel betere graphics voor de rest niets is tog goed zo?? Reageren
lunatic_gamer Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 het eten want je eet fucking veel en je moet niet eens naar de wc en je kan niet echt zien dat je eet hij doet gewoon raar met ze hand voor ze mond met een smak geluidje Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 het eten want je eet fucking veel en je moet niet eens naar de wc en je kan niet echt zien dat je eet hij doet gewoon raar met ze hand voor ze mond met een smak geluidje wat verwacht je dan? een close-up? nee ik vind zo goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.