Jump to content

Drastische veranderingen!!


STASKO

Recommended Posts

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Royce Da 5'9''

    6

  • Yohan

    5

  • LXZ-76

    5

  • STASKO

    3

en ze hooren (meesatal) iets te vernietiggen en dat is voor een gta spel niet te maken dan is zo de hele wereld weg

het zou aleen kunnen als het in een bepaalde misssie is en dat je dan een helikopter moet redden uit een zware wind storm of zo

Link to comment
Delen op andere websites

en ze hooren (meesatal) iets te vernietiggen en dat is voor een gta spel niet te maken dan is zo de hele wereld weg

het zou aleen kunnen als het in een bepaalde misssie is en dat je dan een helikopter moet redden uit een zware wind storm of zo

Ja daar heb je gelijk in dat zeg ik hem ook :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

wat van mij een keer mag verbeterd worden is dat gedoe met die auto,s :?

want soms rij ik bijvb in een turismo en opeens zie ik overal turismo,s rijden

en als ik hard rij dan rijen die andere mensen ook allemaal hard :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik wil ook wel dat bepaalde dingen blijven staan als je een missie (niet) gehaald hebt, zoals bv. bij die RC voertuigen: Mission passed (cutscène) je gaat kijken en er is niets te vinden. Ook bv. bij een missie dat je iemand moet beschermen ofzo: die persoon gaat dood, Mission Failed en cutscène, daarna, alle ventjes, voertuigen, alles weg!

Link to comment
Delen op andere websites

Een aspect zou dieper in het sluipen moeten gaan als het nacht word.Dat je zo panden in kan sluipen etc.

Sniper aspect savonds en geheime missies etc.

Niet zoals in GTA maar veel dieper uitgewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik denk dat ze niet echt veel gaan veranderen, want de speller LC, VC, & SA zijn zoveel verkocht dat ze echt niet een totaal ander game van zullen maken.

Want het is namelijk een spel wat langzaam gaat vervelen 1 van de beste verkochte games.

En ik denk dat er niet veel veranderd, want Liberty City speelde af in 1970 tot 1980. Vice City 1980 tot 1990. San Andreas 1990 tot 2000.

Wat ik dus wil zeggen dat ik denk dat het weer af gaat spellen in het jaartal 2000-2010, omdat we nu in 2006 zitten zal er toch een klein kansje in zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk juist dat Rockstar de nieuwe GTA probeerd te gaat veranderen maar wel trouw zou blijven aan het origineel...

Rockstar gaat vermoedelijk met een hele nieuwe engine komen..., <<< dus das verandering 1..

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij word GTA4 heel anders

GTA4 komt voor pc pas 2008 uit (heb ik gehoord) dus tot die tijd zal direct x10 uitkomen. en dat betekent realistische level's grafish bedoeld.

ik hoop dat sommige misie's FPS wordt. (sommige levels !!!!!!!!! nie alles :D)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...