Jump to content

Drastische veranderingen!!


STASKO

Recommended Posts

Een drastische verandering mag van mij wel zijn dat je op alle momenten van het spel kunt Saven. Dat kan bij medal of honor ook gewoon. Misschien niet zo praktisch, maar wel handiger. En ook nog dat er échte verkeersongelukken gebeur(d)en, SA heb ik niet, maar in VC had je soms dat er een auto stil op de weg stond, iemand er dood voor lag en de bestuurder v/d auto was weg. En files. Winkels waar je gewoon álles kunt kopen bijv. computerspelletjes, boeken, speelgoed, (géén leerboeken) en nog veel meer. Dat er kleine kinderen in voorkomen lijkt mij ook wel eens een leuke verandering. Een ophaalbrug als unieke stunt. ga maar door, kan best. En nog iets RC voertuigen moeten ook écht in een bus te vinden zijn. Niet dat je in een bus ga zitten en hupsakee daar staan ze. Niemand zette de voertuigen in VC er neer. More Reality

EDIT:

Het lijkt mij ook een keertje tijd om STRAATNAMEN in het spel te zetten. Elk dorp en elke stad over de hele wereld heeft straatnamen, dus tijd dat ze dat er in GTA ook bij zetten.

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Royce Da 5'9''

    6

  • Yohan

    5

  • LXZ-76

    5

  • STASKO

    3

Meer stealth elementen.. :)

Auto's met echte merken net als bij The Getaway

Mischien moet het zich in een echte stad afspelen.. i.p.v altijd zelfverzonnen

Nieuwere wapens.. :D

Dat kost veel te veel geld, zou jij door jou gemaakte auto zo maar zien kapot gaan in een spel? Natuurlijk is het heel goed reclame maar niemand wil een auto die na 3 botsingen helemaal kapot is of wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Meer stealth elementen.. :)

Auto's met echte merken net als bij The Getaway

Mischien moet het zich in een echte stad afspelen.. i.p.v altijd zelfverzonnen

Nieuwere wapens.. :D

er zijn ook echte steden aleen een beetje compacter omdat er nou eenmaal niet alles in kan dus hebben ze de hotspots gepakt die op vallen en er wat huizen tussen gezet

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik vindt van niet het maakt het dan nog realistischer en wat het ook realistischer maakt is dat alles dan weer langzaam worden op gebouwd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D

Bewerkt: door starwars cat
Link to comment
Delen op andere websites

tja heb je gelijk in maar het zal dan wel vervelend worden

het kan ook niet dat een ganse stuk stad afbrokkelt

Is meer voor GOD-spellen

ik zeg toch dat het dan allemaal weer wordt op gebouwd ( wel na een edit maar dat is maar een klein detail)

Link to comment
Delen op andere websites

tja heb je gelijk in maar het zal dan wel vervelend worden

het kan ook niet dat een ganse stuk stad afbrokkelt

Is meer voor GOD-spellen

ik zeg toch dat het dan allemaal weer wordt op gebouwd ( wel na een edit maar dat is maar een klein detail)

heb je wel gelijk in maar vb. als een stuk stad wegdrijft dan kan je toch niks opbouwen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...